Chapter 0

1K 21 7
                                    

Változások a történetben a sorozathoz képest:

Gun (Vegas és Macau apja) a történetben Kan néven szerepel. Porschay (Chay) pedig Porsché (Ché) néven.

Jó olvasást! :)


VEGAS

"Köszönöm!" Mondta Porsche.

Éppen végeztünk a motorozással az egyetem körül. Ez egy jó lehetőség, hogy közelebb kerüljek hozzá, de nem hittem volna, hogy ez ilyen hamar bekövetkezik.

"Ha szeretnél még fuvarozni valamikor, akkor szólj bátran."

Szélesen mosolyogtam az előttem álló személyre.

Porsche mindig is jól nézett ki szerintem. Vajon ez a teste, a kinézete, vagy éppen a makacs személyisége miatt? Kihívást jelent, de én élvezem.

"Ha ennyire tetszik, akkor vegyél te is." Mondta gondolkodás nélkül. Még a kifejezésmódja is idegesítő volt. De az én szemszögemből... Minden egyes mozdulata arra késztetett, hogy képtelen legyek levenni róla a szemem.

"És ha veszek, akkor is beülsz mögém, mint most?" Kérdeztem kacéran mosolyogva, hogy kimutassam, mennyire érdeklődök iránta. Gyorsan kell cselekednem, amíg van lehetőségem rá.

"Most már menned kell, köszi mégegyszer." Mondta Porsche sietősen. Szerintem ez sem volt tiszteletlen, de lehet csak azért, mert jól ismerem.

Kívülről egy nagyon makacs személyiség, és bár nagyon erősnek tűnik fizikálisan, de belülről... Én is látom, hogy próbálja rejteni a sebezhetőségét. Amikor meglátom őt, olyan, mintha magam látnám.

Bár ő egy kicsit mégis más, mint én.

Ő egy egyszerű, könnyen megérthető ember. Olyan, aki kimondja és kimutatja, hogy valójában mire is gondol.

De én nem ilyen vagyok. Én el tudom rejteni az érzéseimet, nem úgy, mint ő. Valószínűleg a különböző életstílusunk miatt.

Porsche Pachara elfogadta a baráti felkérésedet.

Amikor megnyitottam a Facebookot, elégedettséggel néztem a képernyőt. Válaszoltam, majd letettem a telefonom. A széles mosoly azonnal eltűnt a fejemről, amint beszálltam a kocsiba. Óvatosan megdörzsöltem az állkapcsom, majd a visszapillantó tükörbe néztem.

Mélyen a saját szemembe néztem, de minél inkább néztem, annál inkább azt láttam, amitől a legjobban féltem.

Beismerem, különböző személyiségeim vannak szituációtól függően, és a hangulatingadozásom miatt is elég instabil vagyok. Porschénak a barátságos oldalam mutattam, mert közelebb akartam kerülni hozzá. Elsőnek csak Kinn miatt akartam megszerezni, de mostanra kezdek komolyabban érdeklődni iránta.

És talán egy nap majd megnézi, milyen is vagyok valójában. Képes lesz elfogadni? És hogyan érezné magát, megtudná, hogy minden, amit eddig mutattam magamról valójában csak illúzió?

Elindultam haza a kocsival, azonban a figyelmem megakadt egy ismerős kocsin, ami az épület mellett parkolt a sarkon. Ennyi elég is volt, hogy önelégülten mosolyogjak megint.

"Talán még jól fog jönni. Nem elég, hogy egy kutya követ, még ő is?"

Újra elővettem a telefonom, majd kiposztoltam valamit, hogy provokáljam Kinnt. Belegondolva egy kicsit lehettem volna több ideig Porscheval. Mókás lett volna.

VEGAS: Mellettem tudnál maradni? Soha nem hagynál el? Tudod, hogy a teljes szívem a tiéd már :)

Letettem a telefonom, majd elindítottam egy dalt. A kedvenc playlistemről választottam, amin a komolyabb dalok voltak. Minél jobban elmerültem a zenében, és elképzeltem Kinn arcát, annál inkább elégedettséget éreztem. Minél inkább ideges lenne Kinn, én annál nyugodtabbnak érezném magam.

VegasPete story magyarulWhere stories live. Discover now