PETE
REGGEL
Izzadva sétáltam ki a konditeremből, ami csak a testőröknek van kialakítva. A ruhám átnedvesedett teljesen és rátapadt a testemre. A napi rutinom része volt, hogy minden reggel gyakoroljak, hogy fitt és alkalmas legyek. Ma reggel nagyon túlhajszoltam magam, csak hogy felkészült legyek az alárendelt családhoz való beosonáskor.
Besétáltam a házba és egyből a hűtőhöz mentem egy üveg vízért, hogy oltsam a szomjam a sok izzadás után.
"Szia, itt. Nem láttalak az elmúlt 2 napban."
Amint felemeltem az üveget, hogy igyak, egy ismerős hang hallatszott. Szinte megfulladtam a vízbe és majdnem kiköptem. Gyorsan megfordultam és egy új figura állt nem messze tőlem.
"Khun Vegas." Szólítottam a nevét gyengéden, mielőtt meghajoltam előtte, hogy üdvözöljem.
"A kondiba voltál? Nagyon izzadsz." Kérdezte Khun Vegas normális hangnemben. Végignézett tetőtől talpig.
"Igen... Még nagyon korán reggel van. Mi dolgod van itt, Khun Vegas?" Váltottam gyorsan témát miközben felfigyeltem a kezében lévő dokumentumra.
"A nagybátyámhoz jöttem, van egy sürgős dokumentum, amit alá kell írnia. Apa pedig már elment, ezért én vagyok itt helyette..." Mondta, miközben az arcom helyett a mellkasom nézte sötét szemekkel.
"Oh Khun Kornnak már ébren kell lennie. Elkísérlek az irodájába. Kövess, kérlek." Sietősen tettem le a vizem az asztalra és vezettem Mr. Vegast Khun Korn szobájához. Gyorsan lépkedtem, de Vegas egyre közelebb jött hozzám, amíg bizsergést nem éreztem a gerincemben.
KOP KOP
Kopogtam Khun Korn szobájánál mielőtt hangosan beszélni kezdtem.
"Khun Vegas átjött és látni akar!"
"Gyere be" Kiáltotta Chan vissza.
Eltoltam az ajtót és hagytam Mr. Vegast besétálni. Amint belépett, egyenesen rám nézett, rám vigyorgott, majd eltűnt a szemem elől.
Libabőr futott végig az egész testemen még utoljára. Ez az ember napról napra egyre hátborzongatóbb. Mindig, amikor közel van, akkor rossz előérzetem van. Elhesegettem a gondolataim a fejemből. Visszamentem a szobámba, hogy lezuhanyozzak és elkészüljek.
Ma megfogadtam, hogy nem fogok hibázni, hogy jóvátegyem az eddigi összes hibám, amit elkövettem. Leültem és imádkoztam teljes szívemből, hogy Vegas elmegy otthonról és olyan hosszú ideig lesz távol, hogy minden létező infót összegyűjtsek.
A szokásos fekete öltönyöm vettem fel, hogy beleolvadjak a testőrök közé, mivel ugyanolyan egyenruhánk van.
Már épp indultam volna, amikor hirtelen megláttam Khun Kinnt és Khun Vegast futni egymás után sietősen. Meglepődötten néztem, majd megláttam Khunt és Kimet is, mögöttük pedig Armot és Polt is futni.
"Mi történik?" Kérdeztem Armot, akinek nagyon komoly ábrázata volt, mintha rossz dolog történt volna.
"Porsché eltűnt. Sietnünk kell, hogy megtaláljuk!"
Megijedtem, hogy Porsche szeretett öccse hirtelen eltűnt, de az nem lepett meg, hogy Khun Kinn és Khun Vegas is rohantak, mint az őrült.
"Nem tudom, de elhoztam a laptopom, ne aggódj. Ha készen állsz, csak küldj egy üzenetet és kikapcsolom a CCTV rendszert innen. Ja és még valami, Khun Vegas úgy néz ki velünk fog jönni" Mondta Arm sietősen.
"Aggódtam értetek. Ne menjek inkább én is veletek előbb?" Hezitáltam. Porschet a saját bátyámnak tekintettem, szóval ez nekem is fontos volt.
"Nem, csak tedd a saját dolgot. Ezt majd mi megoldjuk. Majd akkor hívj, jó?" Veregette meg a vállam sietősen Arm, majd rohant egyenesen Khun Kim kocsijába.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
VegasPete story magyarul
Любовные романыA KinnPorsche című novella mellékpárosának története. Én a novellát csak fordítom, a saját és a barátaim szórakoztatására, emiatt előfordulnak pontatlanságok és hibák. Semmilyen anyagi hasznom nem származik belőle.