KinnPorsche könyv VegasPete részletei 1

321 14 8
                                    

Pete szökése előtt történt események összefoglalása:

Kinn teljesen elfeledkezett Peteről. Nagyjából az eltűnése után 2 héttel kérdezte meg tőle Khun, hogy merre van Pete.

Ekkor már kezdték sejteni, hogy Vegas keze van a dologban, azonban mielőtt bármit is tettek volna, találtak a fő család birtokában egy holttestet. Teljesen elégett, a teste azonosíthatatlan volt, viszont rajta volt a fő család címere.

Addig nem akartak intézkedni az üggyel kapcsolatban, amíg be nem bizonyosodott, hogy valóban Pete teste volt-e, vagy sem.

A boncolás első eredménye nem mutatott ki semmit, mert az égés miatt nehezebben tudták azonosítani a DNS-ét. Annyi viszont kiderült, hogy a holtat az égetés előtt kötéllel megfojtották. Tankhun megerősítette, hogy a holttesten ugyanolyan gyűrű volt, mint Peten, illetve mindkettejük mellkasán volt egy tetkó.

Újonnan találtak egy kártyát a holttest mellett, rajta Phongsakorn Saengtham névvel, ami Pete teljes neve.

Tankhun rendes égetést és hagyományos virrasztást akart. Mindent ő intézett. Mindenki elkönyvelte, hogy Pete halott, azonban Kinn és Porsche azt az elvet követték, hogy amíg nem 100%-osan biztosak benne, hogy Pete halott, addig reménykedni fognak.

A temetésre meghívták Pete nagyszüleit, akik majdnem összeestek a sokktól. Vegas mikor elsőnek meglátta, hogy ki halt meg, csak hunyorgott. Beleharapott a szájába, majd diszkréten elkuncogta magát. Porsche és Khun szaladtak Vegas felé, de Kinn visszatartotta őket.

Kinn megkérdezte Vegastól, hogy nem gondolja-e, hogy Pete túl hamar meghalt, mire Vegas ezt válaszolta:

"Vagy talán te küldted őt olyan messzire, hogy már nem tudott maga hazajönni." 

Aztán Vegas hazament a temetésről.


(Nagyjából ennyi történt  Pete eltűnése óta.)


PORSCHE

"Pete!"

Khun Pete utáni sírása visszhangzott a lakásban a füst pedig sodródott össze-vissza.

Délután, miután elintéztük a szükséges papírokat, elégettük Pete testét. Tankhun a térdére rogyott, majd sírva kiáltotta Pete nevét. Láttam a helyzetet, és teljes szimpátiát éreztem.

Megértettem, hogyan érez ő, aki Petevel dolgozott már hosszú ideje. Szinte minden nap együtt voltak, 24 órákat naponta.  Nehéz lehetett számára, hogy aki eddig folyamatosan vele volt, sosem tér már vissza hozzá.

Előző éjjel Pete nagyszüleit hazaküldtük Chumphonba, a tartományukba. Tankhun megígérte, hogy az égestés után a tartományukba visszük Pete hamuját, miután vége a ceremóniának.

"Tegnap elfelejtettem felégetni egy házat és kocsikulcsot. El akarom küldeni neki."

Fém vödrök sorakoztak a ház előtt, plusz még két tartály. Ez egy újabb nap, ahol Tankhun Gong Teket éget Petenek. Attól félt, hogy Pete a halála után hiányolni fog valamit.

(Gong Tek: Egyfajta díszes ceremónia, mindent kitesznek egy asztalra, a halott képét, hozzá kapcsolódó dolgokat / Vagy ilyesmi/)

"Hmm, most már jó lrdz. Minden nap égetned kell valamit Gong Teken? Ennyi elég, miért gyászolsz ennyit?" Khun Korn hangja ordított, szidta a fiát fáradtan.

"És ha nincs kulcsa? Hogy fog a mennyben bejutni a házba?"

Tankhun visszafordult az apjához, aki csak türelmetlenül rázta a fejét.

VegasPete story magyarulNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ