Chapter 9

367 17 10
                                    

PETE

Sétáltam körbe a szobában. Megkérdeztem Nop-ot, hogy tudja-e ki halt meg a fő családból, de semmit sem tudott. Ő az a testőr volt, aki itthon maradt, és nem az, aki követte Vegast a munkába. Nem tudott sokat a temetésről. Az volt az elsődleges feladata, hogy gondoskodjon rólam. Most én meg szomorú voltam a különböző gondolataim miatt.

Vajon P'Chan az? Valószínű nem. Olyan fiatal és erős. Valószínűtlen, hogy meghalna. Talán Prik néni, a kedvenc szakácsom? A curry pasztáját nem lehet akárhol megtalálni Bangkokban, szóval valószínűleg él. Vagy talán... Mégis kicsoda? Oh, nem tudom kitalálni.

Csak abban voltam biztos, hogy valószínűleg nem a fiatal mesterem, Khun Kinn vagy Khun Kim. Máskülönben a fő család teljes káoszban lenne.

Oh! És mi van, ha P'Jet? Ez a legvalószínűbb, mert már 60 éves.

Talán elvitte a kor. Khun biztos szomorú emiatt. De nem vagyok biztos benne.

Szomorú vagyok. Mit fogok tenni, ha a kollégáim közül valaki, akit én is ismerek? Legalább tiszteletet akarok mutatni a temetésen.

Oh, miért kell itt ragadnom ezzel a lánccal?! Argh!

Kezdtem türelmetlen lenni és Vegas még mindig nem jött vissza.

Amint idegesen vártam Vegasra, az ágyon olyan pózban térdeltem, mint a templomban szoktam és még a kezeim is összekulcsoltam. Imádkoztam irgalmasan. Ámen!

NYIKORGÁS

Kinyitottam a szemem a meditálásból, majd sietősen felemeltem a kezem, hogy elköszönjek Buddhától, Dharmától és Sanghától. Amint meghajoltam tisztelgésként, hirtelen a Kra Por Pla Nam Dang (A fordítás szerint: Párolt halbelső vörös húslével) leves illata járta át a szobát és az orromat.

Hát most elkezdtem éhes lenni. Egyértelműen Vegas volt, hozta a kaját, amire megkértem.

"Mi ez?"

Az ajtó fele fordultam, hogy nevén szólítsam, de megakadtam meglepődöttségemben.

"Mit csinálsz?"

Vegas ugyanazzal a meglepődött ábrázattal nézett rám

A kezeim még mindig össze voltak kulcsolva, a testem pedig meg volt hajolva, mert most hagytam abba az imádkozást. Nem válaszoltam a kérdésére, hanem felálltam az ágyból, hogy lássam Vegast teljesen.

"Pff... Haha"

Próbáltam visszafogni a nevetést, és a szám elé tettem a kezem. Az ingje össze volt kenve, mert ráöntöttek valami ragadósat.

"Azt mondtam, hogy Red Na-t vegyél, nem azt, hogy fürödj benne. Haha." Mondtam az állapotát látva.

Tényleg nem tudtam abbahagyni a nevetést, baszki! Mi történt vele?

"Tankhun volt, az idióta! Nem tudom, mi a fasz jött rá, hogy rámöntötte a Kra Por Pla Nam Dang-ot." Mondta Vegas idegesen, miközben a homlokát ráncolta.

Megálltam egy pillanatra, hogy visszanyerjem az önuralmam. A fiatal mesteremről eszembejutott hirtelen a temetés.

"Ki az?" Kérdeztem hirtelen Vegast komoly tekintettel.

"Huh?"

Vegas úgy nézett ki, mint aki gondolkodik, majd tetőtől talpig végignézett rajtam. Egy pillanatra csendben maradt, majd összeszorította a száját, hogy elnyomja a nevetését.

"Mi a baj?"

Összeszorítottam a szemöldököm, majd azon gondolkodtam, hogy vajon Vegas min gondolkodik.

VegasPete story magyarulTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang