PETE
"Igen főnök?"
[MERRE VAGY?] Az ordító hang miatt eltoltam a telefont a fülemtől.
"A plázában"
[Ejnye, abbahagyod a munkádat, csak hogy a plázába menj Pete? Mondtam már, hogy elvesztetted az eszed?! Várj és nézd, majd levonom a fizetésedből! Akkor majd csak halszószt ehetsz, és megnézheted magad!]
"Várj, Khun. Én csak Khun Vegast követem, mert Khun Kinn azt parancsolta. Ő jött ide a plázába, én csak követtem" Mondtam rázva a fejem. Őt felülmúlni lehetetlen.
[Oh, elfelejtettem. Azt hittem megint idióta voltál, sajnálom.]
Tudta pedig, hogy dolgozom...
"Igen... Szükséged van valamire?"
"Melyik filmet nézzük meg?" Jött a hang a háttérből. Arrébbsétáltam a csapat tinitől, akik jegyeket vettek.
[Oh, a mozi közelében vagy?] Khun Tankhun zajongott. Meghallhatta a fiatalokat beszélni a közelemben.
"Igen."
[Szuper! Major popcornjából kérek! Vegyél nekem egy nagy adagot! A sorozat, amit nézek ma este vége lesz. Vegyél nekem, hogy ehessem, miközben nézem.]
Mi a franc, Khun?
"De addigra kihűl, mire hazaérek. Nem tudnád inkább Polt ide küldeni, hogy vegyen neked?" Mondtam őszintén.
Még órákig tarthat, amíg visszaérek.
[Miért?! Megváltoztál Pete. Meg kell venned neked, nem másnak! Meg kell venned nekem!]
Néha azon csodálkozom, hogy milyen kedvesnek kell lennem, hogy ennyire szenvedjek. Olyan önző, mindig nyernie kell, nem számít, milyen ésszerűtlen, amit kér.
"Milyen ízűt akarsz? Meg azt is ígérd meg, hogy nem fogsz ideges lenni, ha nagyon későn érek haza." Becsuktam a szemem és visszatartottam az érzéseim. Ha nem lenne a főnököm, már rég megőrültem volna.
[Tudom. Válaszd a sajtosat, nagy adagot kérek. És ma este meg kell nézned az utolsó részt velem, ennyi.] Aztán lerakta.
Földhöz csaptam a lábam ingerültségemben és bosszús hangulatomban. Elképzeltem, hogy a padló Khun feje. Addig tapostam, amíg elégedett nem lettem. Az emberek körülöttem furán néztek rám, szóval egy mély lélegzetet vettem és megpróbáltam lenyugodni.
Baszki!
Napok óta alig alszom, mert éjjel 3 órára érek haza, aztán 7kor már kelnem kell, mert ezt az embert kell követnem. Szóval persze, hogy ingerlékenyebb vagyok, főleg mostanában.
"Egy nagy adag sajtos popcornt szeretnék" Léptem oda a pulthoz és rendeltem meg. Az agyam még mindig ködös volt, mert csak az ágyamra tudtam gondolni.
"És egy nagy adag édeset is szeretnék. Én fizetek!" Mind a hang, mind a kéz, ami nyújtotta a kártyát megriasztott. Megint rajtakapott.
Talán bal lábbal keltem. Vagy elfelejtettem kinyitni a szemem reggel? Baszki!
"Oh, Khun Vegas! Egy újabb véletlen?" Fordultam meg mosolyogva. Már nagyon álmos voltam, de fény fele néztem.
"A világ tele van véletlenekkel." Mondta Vegas, miközben zsebre tette a kezét. Vártam a popcornra, hogy elkészüljön.
"Ő Tankhun egyik embere! Ne mondd, hogy ő is itt van valahol! Verje meg!" Macau nézett jobbra és balra paranoiásan.
"Nem, egyedül jöttél ide, igaz?" Mondta Vegas hunyorogva. Úgy nézett rám, hogy csak az ördögi szót tudom erre mondani.
YOU ARE READING
VegasPete story magyarul
RomanceA KinnPorsche című novella mellékpárosának története. Én a novellát csak fordítom, a saját és a barátaim szórakoztatására, emiatt előfordulnak pontatlanságok és hibák. Semmilyen anyagi hasznom nem származik belőle.