PETE
Addig átkoztam magam, amíg el nem aludtam. Azt sem tudtam, hogy Vegas mikor jött ki a fürdőből, mert annyira fáradt voltam, és a gyógyszer is hatással volt rám.
Amikor újra kinyitottam a szemem, láttam, hogy ki és be járkál a szobába, majd vissza az irodájába papírokat tartva. Ne merj az arcára nézni!
Ezaz! Kisétált, miközben az iPadján írt valamit, majd megfordult és újra a szoba felé jött. Realizálva ezt, visszafeküdtem és a takaró alá bújtam.
"Pete! Ne tégy úgy, mint aki alszik. Már este 8 van. Kelj fel és egyél."
Vegas normális hangnemmel mondta, majd lehúzta rólam a takarót. Ellenálltam és visszahúztam magamra.
"Nem! Nem vagyok éhes!"
"Gyerünk. Még mindig van sertés. Már késő este van, és még nem is ettél." Mondta Vegas nevetve.
Min nevet?
"Nem akarok enni."
"Pete! Egy..., Kettő"
"Oh ne!"
Nem is tudtam miért, de hirtelen megijedtem. Nem hagyott nekem más lehetőséget, azonnal kiugrottam az ágyból. Rágrimaszoltam mielőtt a kanapéhoz ültem. Előttem az asztalon volt néhány déli kaja felsorakozva, amiket Vegas tegnap vett nekem. A legfontosabb, hogy 2 tányér rizs volt, ami olyan forró volt, hogy még gőzölgött is.
Egyébként éhes voltam, csak nem tudtam, hogyan kezeljem.
"Már egy ideje elkészítettem neked. Nem keltél fel, ezért megkértem Nop-ot, hogy melegítse meg neked."
Vegas leült mellém, majd még egy tányért elémrakott.
"..."
Beleöntöttem a rizst a tányéromba, és csodálkoztam magamban, hogy minden rendben lesz.
"Melyik fogás finom?"
Vegas a háttámlára tette a karját és engem bámult. A szemem sarkából láttam a tetteit, de nem mertem egyenesen ránézni.
"..."
Ne merj visszabeszélni neki!
"Pete!"
A rohadék a nevemen szólított, de nem tűnt durvának. Elengedtem egy megkönnyebbült sóhajt, majd pakoltam kaját az ő tányérjára is.
"Még nem ettél?" Kérdeztem halkan, majd fogtam a kanalam és kanalaztam a kaját a számba.
"Vártam, hogy veled ehessek."
Miért akar ő egyáltalán velem enni? Mit akar? Ezúttal kevesebb köret volt. Ha elfogy, akkor venne többet, vagy nem? Fura.
"..."
Magamra gondoltam csak, de nem mertem kinyitni a szám.
"Gyorsan, melyik kaja finom?"
Huh! Melyik kaja finom? Mindegyik az. De ez az enyém! Elvenné tőlem? Huh, csak várjon...
Kinyújtottam a karom és tettem sárga curryt a tányérjára, mert én egy kedves ember vagyok. Még egy garnélát is kapott.
" A színe olyan, mintha nagyon csípős lenne."
Vegas felkapta a rizsételt és megszagolta mielőtt lassan a kanalára pakolta és kikanalazta. Úgy tettem, mintha nem érdekelne, miközben ettem a rizst egy huncut vigyorral.
"Próbáld ki." Mondtam anélkül, hogy ránéztem volna.
Láttam, hogy egy ideig csak bámulja.
"Jó."
VOUS LISEZ
VegasPete story magyarul
Roman d'amourA KinnPorsche című novella mellékpárosának története. Én a novellát csak fordítom, a saját és a barátaim szórakoztatására, emiatt előfordulnak pontatlanságok és hibák. Semmilyen anyagi hasznom nem származik belőle.