MINGI'NİN sözleri salona bomba düşmüş gibi bir etki yaratırken arkadaşları bir an sessiz kalarak birbirlerine baktılar.
"Nasıl yani?"
"Kendi müzikalimizi yaparız." dedi Mingi yeniden, "Ne dersiniz?"
"Bir dakika bir dakika." dedi San, "Doğru düzgün açıkla şunu. Nasıl yapabiliriz böyle bir şeyi?"
"Şöyle." dedi Mingi, "Hocanın ekibi artık çok zayıf. Başrollerinden biri yok bir kere. Yerimize eminim birilerini bulacaktır ama hiçbirinin bizim gibi olamayacağını biliyoruz bence."
"E yani."
"Şimdi bize bakalım. Besteci var, vokaller var, dansçılar var, prodüktör var, dekor ve kostümcü var. Eğer bize yardım edebilecek birilerini bulursak kendi müzikalimizi yapabiliriz."
"Tamam da Mingi, nasıl yapacağız ki bunu? Bir kere nerede yapacağız, salonu kullanmak için izin almamız gerek."
Mingi gülümsedi. "Salonda yapmayacağız zaten."
"Ay delirtir bu çocuk beni, OĞLUM AÇIK AÇIK ANLATSANA ŞUNU."
"Fakülte bahçesinde, ortadaki o devasa alanda yapabiliriz mesela?" derken durdu bir an, "Hem de diğer müzikalle aynı gün, aynı saatte?"
"Nasıl yani abi? Ben hiçbir şey anlamadım."
"Bize bunun için kim yardım edecek peki? Hem, bahçeye nasıl ses sistemi kurabiliriz ki? Senin piyanon nereye konacak?"
"Dur, düşünüyorum ben de daha..." dedi Mingi, o sessiz kaldığı sırada Seonghwa karıştı söze. "Yani bu fikri cidden hayata geçirir misiniz bilmiyorum ama niyetiniz varsa ses sistemi işini ben halledebilirim."
"Oha. Cidden mi hyung?"
"Tabii. Bir sürü kişiyi tanıyorum hem. Jackson hyunga sorarım mesela."
"O kim?"
"Iteawon'daki barlar bölgesinin en popüler barının sahibi."
"Yuh, şu kocaman ve merdivenlerinde bile ışıklandırmalar olan mı?"
"Evet. Onun barında çok sık canlı müzik ve konser oluyor, daha büyük ses sistemlerinin nasıl kurdurulacağını biliyordur kesin. Büyük ihtimalle kiralarız zaten ama işin maddi kısmını dert etmeyin sakın. Ben hallederim."
Wooyoung bir elini kalbine götürürken gözyaşlarını siliyormuş gibi yaptı. "İnsanın zengin hyungunun olması nasıl bir nimettir ya?"
Seonghwa bir kahkaha attı. "Aptal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM ŞARKILARIMSIN, yungi
Fanfiction◇ song mingi; müzikal topluluğunun baş tacı, her yıl defalarca sahnelenen müzikallerin yıl boyunca dillerden düşmeyen ve çevre kampüslere kadar taşan şarkılarının bestecisi, kulüp üyelerinin deyişiyle de sahnedeki eski piyanonun efendisiydi. bir şar...