🎵
SEKİZ arkadaş senaryonun son taslak hikâye hâlini inceleyip sonra görev dağılımını yapmak için salonda toplanmışlardı.
"Ee?" dedi Hongjoong heyecanla oturduğu yerde kıpırdanırken, "Ne düşünüyorsunuz? Bu genel olarak hikâyenin taslak hâli tabii ki, senaryoya çevirmeden önce sizin isteklerinize göre ekleme ve çıkarmalar yapacağım."
"Bayıldım." dedi Wooyoung ve başını elindeki kağıtlardan kaldırıp ona baktı. "Başka tek lafım yok. Bayıldım yani bu kadar."
"Bu kadar yetenekli olup da yazdıklarını yıllardır bizden sakladığına inanamıyorum hyung."
"Yahu, karıştırma orasını şimdi..."
"Gerçekten o kadar güzel oldu ki hyung." dedi Mingi keyifle gülümseyerek, "Şimdiden aklımda şarkılar için fikirler oluşmaya başladı bile."
"Yaklaşık ne kadar vaktimiz var?"
"Diğer müzikal her zamanki gibi dönem sonuna doğru olacak. Neydi tam tarihi?"
"29 Mayıs." dedi Jongho, "Final haftasından bir hafta önce."
"Harika. Biz şu an mart ayının ortalarında olduğumuza ve müzikal de mayıs ayının sonunda olduğuna göre... Nisan ve mayıs aylarını iki ay saysak, biraz da buradan var, iki buçuk ayımız var diyelim."
"Çok rahat yetişiriz bence."
"Emin misiniz?" diye sordu Yeosang. "Bu iki buçuk ayın buçuğu zaten şarkılara, onların düzenlenmesine ve kaydına, senaryo ezberine gidecek belli ki. Sonrasında yetiştirebilecek miyiz?"
"Çok çalışırız." dedi Yunho, "Hepimiz daha önce yoğun tempolu gösterilere hazırlandık. Yapabileceğimizi biliyorum."
"Hah şöyle, biraz pozitif be." dedi Wooyoung. "Bu arada hyung, müzikalin ismini ne koymayı düşündün?"
"Aklımda bir şey var ama sizin de fikrinizi almadan başlık atmak istemedim." dedi Hongjoong, "Düşündüm ki bir arkadaşlık hikâyesi anlatıyoruz, isim de buna göre olsun ama basit, net ve akılda kalıcı olsun."
"Yani?"
Hongjoong gülümsedi. "Friends."
"Oha, şu dizideki gibi!"
"Gerçekten de çok basit ama akılda kalıcı. Benim hoşuma gitti."
"Benim de."
"Herkes aynı fikirde mi?" diye sordu Hongjoong, herkes heyecanla başını sallarken yanında oturan Seonghwa gülümsedi. "Bu adamın basit ama etkili düşünme şekline bayılıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM ŞARKILARIMSIN, yungi
Fanfic◇ song mingi; müzikal topluluğunun baş tacı, her yıl defalarca sahnelenen müzikallerin yıl boyunca dillerden düşmeyen ve çevre kampüslere kadar taşan şarkılarının bestecisi, kulüp üyelerinin deyişiyle de sahnedeki eski piyanonun efendisiydi. bir şar...