❗BÖLÜME BAŞLAMADAN ÖNCE UYARILAR❗
• Öncelikle hoş geldiniz. Bu bölümün bir noktasında bir müzikal okuyacaksınız. Müzikalde sahnelenen tüm şarkıların bulunduğu bir playlist hazırladım. Linki profilimdeki duyuruda, eğer spotify kullanıyorsanız lütfen takip edin ve şarkıları oradaki sıraya göre açarak dinleyin. Şarkıları numaralandırdım ve açmanız gereken her kısımda, cümlenin sonunda parantez içinde o numaraları görebileceksiniz. Bu, gördüğünüzde sıradaki şarkıyı açın demek.
• Bazı şarkıların tüm sözlerini yazarak saniye saniye ilerletmedim, yani bir noktada şarkı daha geriden veya ileriden gelebilir, yarım kalabilir. Mesela şarkı hala devam ediyorsa ve ben bir sonraki kısma geçtiysem sıkıntı etmeyin, yeni şarkıyı açmanız için uyarı gelene dek onu dinlemeye devam edebilirsiniz.
• Listede müzikale dahil olmayan ama bölümün sonunda çalacak iki şarkı daha var, en sonda. Onları oraya kolaylık olsun diye koydum, aynı listeden açabilesiniz diye. Dediğim gibi müzikale dahil değiller.
• Eğer diğer şarkılarla dinleme imkanınız yoksa sorun değil ama müzikalin son şarkısı, Don't Stop Believin', (mutlaka glee versiyonunu açın bu arada) yazdığım kısımlarla tamamen eş zamanlı ilerleyen ve saniye saniye her sözü yazılarak ilerletilmiş bir kısımda bulunuyor. Yani o kısmı şarkıyı dinleyerek okumanızı özellikle rica ediyorum, o şekilde okursanız müzikali izliyormuş hissini verecektir, yani en azından bunu yapmaya çalıştım. Umarım hissettirebilirim.
• Spotify kullanmayanlarınız için şarkı listesini aşağıya bırakıyorum, youtube üzerinden veya her ne kullanıyorsanız oradan açabilirsiniz.
1. ŞARKI: OSKAR SCHUSTER ── fjarlægur
2. ŞARKI: EMMA STONE ── someone in the crowd (from la la land)
3. ŞARKI: BRIDGIT MENDLER ── somebody (from lemonade mouth)
4. ŞARKI: GLEE CAST ── dream on (from glee)
5. ŞARKI: EMMA STONE & RYAN GOSLING ── city of stars (from la la land)
6. ŞARKI: SUNDIAL ── 24
7. ŞARKI: FLORIAN CHRISTL ── vivaldi variation
8. ŞARKI: LINDSEY STIRLING ── roundtable rival
9. ŞARKI: HUGH JACKMAN ── the greatest show (from the greatest showman)
10. ŞARKI: GLEE CAST ── don't stop believin' (from glee)Playlist linki: (yorumda) ️⤵️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM ŞARKILARIMSIN, yungi
Fanfiction◇ song mingi; müzikal topluluğunun baş tacı, her yıl defalarca sahnelenen müzikallerin yıl boyunca dillerden düşmeyen ve çevre kampüslere kadar taşan şarkılarının bestecisi, kulüp üyelerinin deyişiyle de sahnedeki eski piyanonun efendisiydi. bir şar...