Pov: Isabel Greyfield
Na 3,5 uur vliegen landen we op het kleine vliegveldje in OBX. Mijn vader heeft natuurlijk voordat we verhuisde alles al geregeld kwa huis, auto, school en alles. Dus nadat we onze koffers hebben opgehaald gingen we met de taxi naar ons nieuwe huis!
We reden door Figure Eight, het deel van OBX wat erg rijk was en dus de kooks woonde, het zag er best nice uit. Maar ons huis was in The Cut, het deel waar de minder rijke mensen woonde. Mijn ouders zijn namelijk gescheiden en Kasper en ik wonen bij mijn vader, die dus al het geld moet verdienen voor ons 3e. We waren dus niet heel rijk en hadden besloten om in The Cut te gaan wonen waar de huizen wat goedkoper waren. Het boeide mij eigelijk niet heel veel, zolang ik maar een huis had!
We reden Figure Eight uit en reden The Cut in en je zag meteen het verschil. Minder grote en mooie huizen, maar ik vond het eigelijk wel leuk. Lekker knus.
Na een half uur kwamen we aan bij ons nieuwe huis, het lag gelukkig dicht bij het strand! "Nou kids, welkom bij jullie nieuwe thuis" zei pap en het draaide de deur van slot. We pakte alle spullen uit de auto en brachten het het huis in. Ik liep terug om mijn handtas te pakken, maar toen racede er een politiewagen voorbij met loeiende sirenes. "Wen er maar aan Isa, hier zijn veeeeeel drugsdealer en mensen waar je niet mee wil omgaan. Of nouja dat heb ik teminste gelezen" riep Kasper terwijl ik de politiewagen volgde met mijn ogen. We gingen terug het huis in om alles uit te pakken en vanaf hier begon mijn nieuwe leven. Het OBX leven.
-----------------------------------------------------------
Hoi allemaal!! Sorry voor weer een kort hoofdstuk🙈 maar ik beloof dat de volgende langer zullen worden en dat het veel leuker gaat worden!!!
Vergeet niet een comment achter te laten als je een tip hebt of iets wilt zeggen!!
JE LEEST
NEW LIFE IN OBX♡||JJ MAYBANK||OUTERBANKS
AdventureDit verhaal gaat over het 17 jarige meisje Isabel Greyfield, al noemt iedereen haar Isa. Sinds de vader van Isabel een nieuwe baan heeft gevonden, moeten Isabel, haar broer Kasper en haar vader verhuizen naar het plaatsje Outer Banks. Daar ontmoet z...