Pov: JJ Maybank
Ik wordt wakker met knallende hoofdpijn en realiseer me dat ik alleen in het chateau ben tot ik lachende stemmen buiten hoorde van de meiden. "Morgen meiden" zeg ik terwijl ik naar buiten loop, "Waar zijn John B en Pope?". "Morningg, die zijn wat eten aan het halen" zegt Isabel terwijl ze op de hangmat naast Sarah gaat zitten. Ik knik en trek mijn shirt aan die ik mee had genomen naar buiten. "Wat is de planning voor vandaag? Ik bedoel we gaan natuurlijk surfen maar wat nog meer?" Vraagt Kiara. Isabel stond op en zei vol zelfvertrouwen "ik ga jullie natuurlijk allemaal verslaan met surfen dus bereid je daar eerst maar op voor". Ik lachte en ging nu op de hangmat zitten. "Dat gaan we nog wel is zien he" zeg ik uitdagend tegen Isa die me lachend aankijkt. "Oooeehhh ik hoor een surfwedstrijd!" Roept Sarah tegen Kiara. "Surfbattle, deal?" Zeg Isabel terwijl ze haar hand uitsteekt. "Deal" zeg ik en schudt haar hand en knipoogt naar haar.
Iedereen komt naar buiten gelopen als ze het getoeter horen van de Twinkie, al viel ik half het Chateau uit. "De trap zit er al heel lang he JJ" zegt pope lachend waarop ik sarcastisch antwoordt "ow echt? Ik dacht dat het een roltrap was". Sarah en Isabel grinnikte terwijl ze de jongens hielpen met het naar binnen brengen van het eten en wat ze dan ook allemaal hadden gekocht.
Terwijl ik spelletjes aan het spelen was op de telefoon van Isabel werd ik gestoord door John B die binnen kwam lopen en naast me neer plofte op de bank. "Surfbattle dus he?" Zegt hij waarna ik zeg "Ze maakt natuurlijk geen kans he". "Dat hoorde ik" zegt Isabel terwijl ze naar binnen komt gelopen en de kamer in gaat waar zij en Kiara slapen. Ik grinnikte en zag de andere ook naar binnen komen om zich om te kleden zodat we naar het strand konden. De jongens laadde alvast de surfplanken op de Twinkie zodat -als de meiden eindelijk klaar waren- ze naar het strand konden.
Op het strand aangekomen pakken Isabel en ik meteen onze surfplanken en gingen naar het water met de rest van de groep gevolgt op onze hielen. "Mag de beste winnen" roept John B. "3...2...1...GO!!" Roept Sarah waarna we beide het water in sprinten. Allebei pakken we de eerste de beste golf en laten onze skills zien aan de 'jury' wie Kiara en Pope waren. "Isa kan echt goed surfen zeg, dat had ik niet verwacht moet ik toegeven" zegt Pope. "Waar ze eerst woonde was ook dicht bij het strand dus daar surfde ze ook veel" legde Kiara uit en keek weer naar ons die nogsteeds op onze planken stonden.
-----------------------------------------------------------
Sorry voor dit misschien wat saaie hoofdstuk :') volgende hoofdstuk gaan er wat meer spannende dingen gebeuren met de Poques!!
JE LEEST
NEW LIFE IN OBX♡||JJ MAYBANK||OUTERBANKS
AdventureDit verhaal gaat over het 17 jarige meisje Isabel Greyfield, al noemt iedereen haar Isa. Sinds de vader van Isabel een nieuwe baan heeft gevonden, moeten Isabel, haar broer Kasper en haar vader verhuizen naar het plaatsje Outer Banks. Daar ontmoet z...