Pov: Isabel Greyfield
"Isa opschieten, we moeten zo naar de luchthaven!!" roept mijn vader naar boven. Ik doe snel de laatste dingen in mijn tas en loop dan de trap af en gaat de woonkamer binnen. "Ik ben helemaal klaar!" zeg ik en loop naar de auto om mijn tas nog snel in de kofferbak te leggen bij de koffers. "Nog meer spullen?" kreunt Kasper. Ik werp een boze blik toe en pak dan mijn handtas van de tafel, loopt naar buiten en gaat alvast in de auto zitten. Mijn vader en Kasper komen ook de auto in en even later zijn we onderweg naar de luchthaven. Terwijl mijn vader en Kasper druk aan het praten zijn doe ik mijn airpods in, doe mijn ogen dicht en luister relaxt naar muziek.
~45 minuten later~
"We zijn er!" roept Kasper en ik schrik wakker, blijkbaar was ik in slaap gevallen. Ik doe mijn airpods uit en kijk uit het raam en zie hoe druk het is. Ik zucht en stapt uit om te helpen met koffers uitladen. "Denk snel!!" roept Kasper lachend en hij gooit mijn handtas naar me toe die ik nog in de auto had laten liggen. Ik kon hem nog net optijd vangen en stak mijn tong lachend uit naar hem. "Oke, niks vergeten? Dan zijn we klaar om in te checken!" zegt mijn vader en we lopen met z'n alle naar de luchthaven.
"Hehe eindelijk door de lange rij" zucht ik en laat me vallen op een bankje. Kasper komt naast me zitten en geeft me een flesje cola die hij net heeft gekocht. "Klaar voor de vlucht?" zegt mijn vader en we lopen met z'n alle naar het vliegtuig en nog geen 15 minuten later zaten we in het vliegtuig onderweg naar OBX. Het was 3,5 uur vliegen dus besloot ik even te slapen, want die nacht ervoor kon ik het niet echt. Eindelijk sliep ik en toen werd ik wakker gemaakt door mijn vader want hij had eten besteld. "Pap ik sliep net" zei ik beetje geïrriteerd maar begon daarna even wat te eten. "Het heeft nu toch geen nut meer om te slapen want we zijn over een uurtje in OBX" dacht ik met een kleine glimlach op mijn gezicht.
En je denkt nu vast, is ze blij dat ze weg gaat van haar geboorteplaats, vrienden en meer? Nouja eigelijk wel! Thuis had ik wel vrienden maar eigelijk kon ik ze zo niet een noemen want ze deden allemaal leuke dingen met elkaar maar 3x raden wie er niet werd uitgenodigd, precies ik dus. Toen ik ze vertelde dat ik naar OBX ging vonden ze het niet eens erg! Dus ik heb er geen moeite mee om weg te gaan en ga ze dus ook zeker niet missen! Ik ben wel toe aan een nieuw avontuur, nieuwe vrieden, nieuw deel van mijn leven. Hopelijk gaat dat hier in OBX gebeuren!
-----------------------------------------------------------
Yess het eerste hoofdstuk is uit!! Dit is mijn eerste boek dus als jullie leuke ideeën hebben laat het me weten!! Ik wil deze week nog een hoofdstuk plaatsen en dan komen de pogues er ook in ;)
JE LEEST
NEW LIFE IN OBX♡||JJ MAYBANK||OUTERBANKS
MaceraDit verhaal gaat over het 17 jarige meisje Isabel Greyfield, al noemt iedereen haar Isa. Sinds de vader van Isabel een nieuwe baan heeft gevonden, moeten Isabel, haar broer Kasper en haar vader verhuizen naar het plaatsje Outer Banks. Daar ontmoet z...