Pov: JJ Maybank
Terwijl Kiara en Isabel een paar dingetjes bespreken over morgen pak ik nog een biertje uit de koelbox, gaat naast John B in het zand zitten en kijkt naar de meiden.
"Nou ik ga, zie jullie morgen!" roept Isabel en ze loopt samen met Kasper weg. "Dit kan nog een leuke zomer gaan worden" zegt John B en hij kijkt naar mij.
"Wat?" zeg ik en ik neem nog een slokje van mijn bier.
"We zagen je echt wel naar Isa kijken hoor JJ, vind je haar nu al leuk?" vraagt Sarah en de andere moeten meteen lachen.
"Ooh gaan we nu zo beginnen?" zegt ik met een lach en gooi het restje van m'n bier in de richtig van Sarah waardoor ze kleine gil geeft. "Serieus" zegt Sarah terwijl ze een vjes gezicht trekt en de druppels bier van haar afveeg. "Nu ga je eraan!" lacht Sarah en ze komt op me afgerend. Ik stond snel op en rende naar het water en dook erin. "Ja dacht het niet he, ik ben eindelijk droog!" zegt ze. Ik zwom nog een stukje verder en zag dat Pope ook het water in kwam met zijn surfboard. Toen besloot ik ook nog te gaan surfen en even later kwamen John B en Kiara erbij, terwijl Sarah ons filmde en aanmoedigde.
Het begon te schemeren en zacht te regenen, dus besloten we om onze surfboarden op de Twinkie te laden en met z'n alle naar het huis van John B te gaan waar ws nog even gingen chillen.
"Ik ga naar huis anders worden mijn ouders boos en wordt ik alsnog naar die stomme kostschool gestuurd" zegt Kiara terwijl ze naar de deur loopt. "Ze hebben daar wel goede wiet" zeg ik terwijl ik een jointje aansteek. "Dan ga jij toch inplaats van mij" zegt Kiara "ja daaag ik ben niet gek he, en voor mijn pa scheelt het toch niet wat ik doe en hij kan het geneens betalen" antwoordt ik en neem nog een haal van mijn joint. "Ik ga ook, moet mijn vader helpen in de winkel" zegt Pope. "Rij maar met mij mee dan" zegt Kiara terwijl ze de sleutels van de auto van haar ouders pak. "Thx Kie, zie jullie later" roept Pope en loopt met Kiara mee naar buiten.
Ik trek een briefje van 10 euro uit mijn broekzak en kijk John B aan. "Wedden dat ze een koppel zijn aan het einde van de maand" zeg ik en John B lacht. "Oke JJ, wedden dat jij en Isa een koppel zijn aan het einde van de maand?" En hij trekt ook een briefje van 10 euro uit zijn broekzak. "Ik ken haar nog niet eens een dag gast" zeg ik lachend maar leg het geldbriefje bij die van John B en dat betekent dus dat we wedden dat Kiara en Pope of ik en Isabel aan het einde van de maand een koppel zouden zijn.
-----------------------------------------------------------
Jaa weer een nieuw hoofdstuk! Ik had vandaag niet zoveel te doen dus weer even geschreven :)
JE LEEST
NEW LIFE IN OBX♡||JJ MAYBANK||OUTERBANKS
AdventureDit verhaal gaat over het 17 jarige meisje Isabel Greyfield, al noemt iedereen haar Isa. Sinds de vader van Isabel een nieuwe baan heeft gevonden, moeten Isabel, haar broer Kasper en haar vader verhuizen naar het plaatsje Outer Banks. Daar ontmoet z...