Hoofdstuk 7

127 1 0
                                    

Pov: Isabel Greyfield

Ik kan niet meer zeggen dan dat ik enorm aan het genieten ben. De wind in mijn haren, alle waterspetters op mijn lijf, het gejuich van mijn vrienden en natuurlijk de wedstrijd tussen mij en JJ. "Val nou maar een keer van je plank!!" roept JJ lachend naar mij, waarop ik antwoordt: " in je dromen! Ik kom er pas af als ik heb gewonnen!". JJ en ik waren nog druk aan het surfen totdat ik iedereen op het strand weg zag gaan en een enorme donder hoorde. *Juist, het gaat stormen* dacht ik en keek naar JJ die weer naar mij keek. En toen ging alles heel snel, de golven werden steeds hoger en het waaide steeds harder en harder. Het volgende moment wat ik me herinder is dat ik in het Chateau op de bank wakker werd met JJ aan mijn zijde. "Hey..ben je oke?" Vraag hij bezorgt en helpt me te gaan zitten. "Wat de hell is er gebeurd" vraag ik aan JJ. "Het ging stormen en je werd zowat letterlijk van je plank geblazen, en waarschijnlijk met je hoofd erop gevallen" zegt hij terwijl hij me een glas water aanbied. Ik neem het glas water aan en drink wat, daarna kijk ik lachend naar JJ. "En de surfwedstrijd? Wanneer gaan we die afmaken?" Vraag ik waarop JJ lachend antwoordt: "ooh heel snel"

Even later toen ik wat was bijgekomen kwamen de andere ook het chateau in met mijn vader. "We hebben voor de zekerheid even je vader gebeld met je telefoon" zegt Kiara terwijl ze me telefoon terug geeft. "Hey meisje, ben je oke?" Vraagt hij bezorgt. "Jaja pap, niks aan de hand. Mij krijg je echt niet zosnel dood of iets hoor" "nouja de wind had je er wel ver naartoe gebracht" zegt JJ grinnikend waarna ik hem een zachte tik tegen zn achterhoofd gaf. "Pak je spullen Isa, je gaat mee naar huis dan kan je in alle rust bijkomen. De dokter komt ook langs voor het geval dat je een hersenschudding hebt" ik wil protesteren maar voordat ik wat kon zeggen duwde JJ mij half van de bank af en knikte dat het goed was.

En daar lig ik dan, in mijn bed. De dokter heeft inderdaad ondervonden dat ik een lichte hersenschudding heb en ik de komende week rustig aan moet doen. Niet surfen, niet veel op mijn telefoon en niet afspreken met de poques...oftewel een stomme nutteloze week staat me te wachten.
Ik draai me om en kijk op me telefoon   -- 3 nieuwe meldingen--   staat er en ik open whatsapp. "Een appje van Kie, Pope en...JJ?" Ik open het appje van JJ als laatste.

•••
JJ|hey, hoe gaat het? Laat je vader je deze week nog langskomen?

Ik| hey JJ, wel oke hoor. Dokter zegt lichte hersenschudding, dus dan weet je het antwoordt denk ik wel

JJ|oh

Ik| jup.. trouwens ik hoorde van pap dat mijn surfplank nog bij jullie ligt

JJ| ja klopt, morgen gaan John B en ik toch naar Pope dus we brengen hem anders meteen wel ff langs

Ik| ja isgoed, thx

JJ| geen probleem. Zie je morgen dan

Ik| tot morgen :)
•••

Ik glimlach, leg mijn telefoon terug op het nachtkastje en draai me om. En al snel val ik in slaap

-----------------------------------------------------------
Yess weer een hoofdstuk! Misschien een beetje kort maar wel leuk hoop ik! JJ en Isa worden steeds betere vrienden, wat gaat dit brengen? ;)

Tot bij het volgende hoofdstuk!!

NEW LIFE IN OBX♡||JJ MAYBANK||OUTERBANKSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu