Evet atlaya atlaya yazan yazarımız geri geldi.
İyi okumalar...
Mert'le buluşucağımız yere gelmiş bekliyordum aklımda saçma sapan senaryolar geçiyordu ama mert'i gördüğümde hepsi yok oldu hızla oturduğum banktan ayağa fırladım "Hoşgeldin" dedim ve ona sarıldım "Hoşbulduk" mert'ten ayrılınca banka oturup ona döndüm oda bana döndü.
"Özür dilerim yani onca işin varken seni buraya çağırdım" mert'in yüzü özrümle biraz kasılmış gibi duruyordu "Ne özrü kaan ya,sinirlendiriyorsun beni" küçük bir kıkırtıyla devam ettim "Tamam sakin ol küçük enişte,Sana söylemem gereken çok önemli birşey var" "tamam o zaman meraklandırma beni söyle" biraz düşündüm "Nasıl söylemem gerek bilmiyorum" "pat diye söyle"
Derin bir nefes aldım bir elimi mert'in elinin üstüne koydum "Ben sana aşık oldum" sonunda söylemiştim ama gözlerimi hızla yere indirdim çünkü çok utanıyordum.
Mert~
Kaanın söylediklerine şaşırmıştım bunu beklemiyordum hem de hiçbir şekilde bu sözleri aşık olduğum çocuktan duymak beni utandırmıştı gözlerimi önce ellerimize sonra kaan'a çevirdim yanakları kızarmıştı başını aşağı eğmişti bir nevi kendisini saklıyordu ama hiç bir şekilde başarılı değildi "kaan" "efendim" "neden saklanıyorsun" "çünkü hem korkuyorum hemde utanıyorum" elimi kaan'ın elinden çektim ve hızla çenesini kavrayıp gözlerimizi birbiriyle buluşturdum."Neyden korkuyorsun" "Cevapından" "korkma" dedim sakin bir ses tonuyla saçlarını okşadım biraz "Korkma,çünkü bende seninle aynı duyguları paylaşıyorum" kaan'ın elleri oturduğumuz banktan olduğu kadarıyla bana sarıldı.
Kaan~
Mert'e inanamıyordum rüya gördüğümü düşünüyordum "Rüyadamıyım?" Sorduğum soruyla mertin kaşları biraz çatıldı ama hızla geri düzeldi "eğer rüyadaysan" hızla yanağıma bir öpücük kondurdu ve kulağıma fısıldadı "... bunu hissedemezsin degil mi" yanaklarım biraz daha kızardığına emindim.Hızla ayağa kalktım merti de elinden tutup kaldırdım onu hızla elinden sürüklüyordum mert nereye diye sormamıştı ve adımlarıma uyup beni takip etmişti.Sonundaysa benim eve gelmiştik "Neden geldik buraya?"
"Çünkü seni dışarda öpseydim insanlar bizi yargılardı,tabi benim için sorun teşkil etmiyor ama yinede sen rahatsız olma diye getirdim buraya" derin bir nefes alıp mert'e doğru bir adım attım mert ne yapıcağımı bildiği için kaçma gereksinimin de bile bulunmadı elimi koluna uzatıp kendime çekip belini kavradım
Ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım nefeslenmek için geri çekildim."Fazla tatlısın,Seni yiyip bitirmek istiyorum" diyip tekrar dudaklarına saldırdım nihayetinde ondan ayrıldığımda bana sunulmuş gibi duran boynuna baktım koltuğa oturup merti de üstüme çektim kucağıma doğru düşdüğünde gözlerine baktım o parlak kahve rengilere sonra da boynunu emmeye başladım "agh,sence de hızlı ilerlemiyormuyuz Aşkım" "kendimi tutamıyorum"
Mert kucağımdan kalkıp "üzgünüm ama gitmem gerekiyor" "haklısın"
Dudaklarımı büzüp merti geçirdim gitmesini hiç istemiyordum15.gün
Bitchıs'lar
Hürkanın'ki/
Ayy bişey diycem bu mertle kaan ne konuştu acabaaAlinin sew/
Emre salakmısın onlar da bu gruptaHürkanın'ki/
Ya banane çok merak ediyorumEmrenin'ki/
Valla ne yalan söyliyim bende\Kaan
Öff susun biraz yaHürkanın'ki/
Anlat o zaman ne yaptınızİnci gözlüm/
Boşverin bence bu arada ben yola çıkıyorum 2-3 saat bana ulaşamaya bilirsiniz\Kaan
Doğru sen gidiyordun değilmi dikkat etİnci gözlüm\
Teşekkürlerİnci gözlüm çevrimdışı.
Kaan çevrim dışı.Wattsap dan çıktım ama aklıma bir plan gelmişti o yüzden de geri wattsap'a geri girdim
\Kaan
Mertim
Sen ne zaman gidiyorsunİnci gözlüm\
19:30 da nedenKaan çevrimdışı.
Hızla wattsap dan çıkıp saatte baktım 19:15 di 15 dakikam vardı hızla üstüme beyaz bir sıfır kollu giydim altıma da siyah bir eşofman giydim saatte tekrar baktım 19:19 hızla ayakkabımı giydim.Koşarak merdivenleri indim az kalsın düşüyordum ama hiç de umrumda değildi uzun uzun sokaklarda sadece ayakkabılarımın sesleri duyuluyordu mert bana otobüsle gidiceklerini söylemişti bu yüzden,sırf mert için otogara kadar koşmuştum.
"MERT!" mert'in arkası dönüktü bağrışımla hızla bana döndü "KAAN" diye çığlık attı ve bana doğru koştu hızla onu kucağıma alıp döndürdüm "ben geliceğini hiç düşünmemiştim" "Zaten süpriz olması gerekiyordu"
Mert'i belinden kavrayıp dudaklarına yapıştım "MERT!?" bize doğru gelen orta yaşlı mert'in babası olduğunu düşündüğüm adam bize hızlı adımlarla geliyordu "BABA!" diyip kucağımdan indi mert ve babasının yanına gitti.
"SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN HA!" "Baba sa-" mert'in susma sebebi gözlerimi büyütmüştü çünkü Mert'in babası mert'e bir tokat yapıştırmıştı...
Bölüm perilerim bana bu bölümü yazmama yardım ettikleri için çok teşekkür ediyorum ama bazen onlardan korkuyorum çok smut şeyler yazdırmaya çalışıyorlar bana ama şimdilik No.
Kelime:658
Fly kaçar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
317 Gün | Saniyeflix
Random{TAMAMLANDI!} "Ellerini sonsuza kadar bırakmayacağım" "Bende kalpini sonsuza kadar bırakmayacağım" #1 Saniyeflix #10 kaanflix Mengola Başlangıç: 28 Temmuz Bitiş: 5 Ekim