45.gün'

262 18 70
                                    

Bölüm yarı text yarı düz, biliyorum text yazmakta berbatım ama yapıcak çokta bişey yok galiba.

İyi okumalar...

***

Mertkaya
O kız kım?
Siktir|
Neden sordun ki aptal|

Kaanvarlı
|AGJKHDHFKDK
ne dediğinin farkındamısın?
|ben sana o kim diye soruyormuyum

Mertkaya
Evet?
Gerçekten o kim?|

Kaanvarlı
Mert komik değilsin

Mertkaya
Komik olmaya çalışmamıştım
Sadece sordum|

Kaanvarlı
Pekala o zaman gidiyorum ben

Mertkaya
Sana bir soru sormuştum?

Kaanvarlı
Seni ilgilendirmez

Mertkaya
Gerçekten mi?
İletildi*

Kaçıyorsun resmen|

"Kaan ben bu mert'e dalarım" bizimkilerle beraber bar tarzı bir mekana gelmiştik geldiğim de ise emre telefonumu almış mert'le olan konuşmalarımıza bakmıştı. Aslında telefonuma bakılmasını sevmezdim ancak emre bana yardım edebilirdi.

"Eee hadi gidip biraz dağıtalım!" Emre'nin sesiyle hepimiz ona döndük emre herkezin dans ettiği ortama girmiş dans etmeye başlamıştı, hepimiz onu sırıtarak izliyorduk.

Birimiz haric.

Hürkan.

Hürkan'ın sinirlendiğini anlamak çokta zor birşey değildi, içki bardağını sıkıyor, dudağını ısırıyor, kesik kesik nefesler alıyordu. Daha fazla dayanamayıp emre'nin yanına gitmiş,
Kolundan tutarak bar'ın dışına sürüklemişti biz de arkaların dan bakakalmıştık.

Emre~
Hürkan'ın beni çekiştirmesiyle derin bir nefes aldım bu çoçuk da bir iş vardı sonunda beni arabası'nın yanına getirdiğinde anlamsızca gözlerine baktım.

'Neden böyle yapıyorsun'

'Ben birşey yapmıyorum'

'O haraketler neydi'

'Beni mi kıskandın'

Hürkan pes edercesine bir nefes üfleyip gözlerimin tam içine baktı "Evet kıskandım" sırıtmama engel olamadım "sırıtmasana be" sırıtmam kıkırdamaya dönerken hürkan beni izliyordu hem şaşkın hemde mutluca.

"Neden öyle baktın" "nasıl bakıyormuşum" "Güzel, hemde çok güzel bakıyorsun" "sana baktığım içindir" utanmıştım bu adam beni nasıl bu kadar hızlı utandıra biliyor bunu da merak etmiştim.

Başım aşağı eğikti hürkanın parmakları çenemde durup beni ona bakmaya zorladı önce bana baktı sonra yaklaşmaya başladı burnu burnuma sürtündü ardından dudaklarımda onun büyük dudaklarını hisettim.

Kaan~
Emre'ler gittikten sonra bizde mekanda takılmıştık biraz, gitmeye karar verdiğimizde aramızda en ayık olan umut beni ve ali'yi kolundan tutup çıkışa götürüyordu ben kolumu ondan kurtarıp kendim yürümeye başladım kafam henüz iyi değildi o yüzden bir sıkıntı olmazdı taki birine çarpana kadar.

317 Gün | SaniyeflixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin