98.gün

214 15 38
                                    

Yazım yanlışları varsa affola.

Bölümleri olabildiğince hızlı yazıp yayınlıyorum çünkü okullar açılıcak ve ben büyük ihtimal haftada 1 bölüm falan atıcam.

BU ARADA  yeni bi kitap yazıyorum
mengol'a kitapı ama ufff çok iyi bu kitap bitince onu da yayımlarım.

Neyse yeto bölüme geçelim

İyi okumalar...

Hürkan-kaan wattsap
konuşması

Yeto hürkan
Kaan emre nerde
Biliyormusun?

Kaan
Benim evde merak etme
Neden sordun ki
|mutluluktan çığlık atıyo

Yeto hürkan
Yani onunla konuşmak için evine gitmişdim kimse yoktu bende

Kaan
Hürkan biraz yavaşla
Çocuğun aklı sayende zaten havada
Bi de sen böyle ani şeyler yapınca
|Çılgına dönüyor

Yeto hürkan
Biliyorum ama
Sende biliyorsun büyük bir yanlıştı
Ve onu düzeltmek istiyorum

Kaan
Yatın okulda konuşursunuz olurmu?

Yeto hürkan
Tabi ki
Bu arada yarın sizi ben alıyorum ona göre

Kaan
Tamam emre'nin evine boşuna gitme
Bende bu akşam

"Pişt, yarın bizi 'eniştem' alıyormuş" emre oturduğu koltuktan bana baktı biraz, sonra yüzüme yastık fırlattı "kaan vururum seni zaten heycanlandım" "üff boş yapma" ben odama ilerleyip bir örtü ve bir yastıkla geri döndüm salona, emre beni görünce kollarını iki yana açmış aptal gibi gülüyordu elimdeki yastığı ve çarşafı koltuğa koydum, ardından kolları arasına girdim.

Bunu beklemiyor olabilirdi ama emre benim için kardeşim gibiydi ona fazlasıyla değer verirdim o bana sarılmamıştı zaten bende çok durmadan kolları arasından çıkıp odama ilerledim.

***

Sabah tekrar ve tekrar aynı alarm sesiyle uyandım artık bu alarmı degiştirmem lazımdı, bacaklarımı yataktan sallandırdım ve biraz tavanı izledim sonra ayağa kalkıp banyo'ya girdim günlük işlerimi halledip salona geçtim, yastığına sarılarak uyuyan emre'ye baktım "Emre kalk hadi" ses bile çıkarmayınca yanına ilerleyip çarşafı üstünden çektim.

"Uyansana be" "5 dakika daha" "uyanmazsan hürkan'ı kızlar kapar" dedim ve yavaşça odama doğru adımladım emre de peşimden gelmiş banyo'ya girerken bana öldürücü bakışlar atmıştı, kıkırdayarak dolabımı açtım buğün siyah yırtık kot ve beyaz saten bir gömlek giyicektim, gömleğimin üstten 2 düğmesini açık bıraktım.

Ve komidinde duran kolyemi alıp boynuma taktım bir tane eklem yüzüğümü de işaret parmağıma takıp odadan çıktım ben çıkınca emre girmişti, buğün onlar için tekrardan sandiviç yapabilirdim diğerinin aksine bu reçeli sandiviç olmuştu.

Kulağıma dolan korna sesleri ile emre'ye bağırdım "Emre hürkan'lar geldi hadi hızlı ol" emre odadan çıktı, üstünde beyaz içinin birazda olsa gösteren bir gömlek vardı altında da mavi dizlerini tamamiyle saran bir kot vardı "nasılım?" "Mükemmel" emre kıkırdarken telefonunu cepine tıkıştırdı ve ayakkabılarını giymeye başladı, bende hızla ayakkabılarımı giydim ve reçeli sandiviçleri alıp emre'nin eline tutuşdurdum bende telefonumu ve anahtarımı alınca sonunda evden çıkabilmiştik.

okula girdik hep beraber bazıları fışıldaşarak emre'ye bakıyordu oda bu durumdan memnun gibi görünüyordu ama hürkan gözlerinden ateş çıkararak bakıyordu resmen herkeze, merdivenlerden inen emir'e baktım koşarak koluma sarılmıştı evet hepimiz çoktan sosyalleşmişdik.

"Kaan bizim sırada oturan biri var, korkutucu duruyo yardım et bana"

Kafamı sallayarak emir'in beni çekiştirmesine izin verdim arkamızdan da bizimkiler geliyordu sınıfa girdik bizim sıra'ya baktığım anda gözlerim büyüdü, o da sonunda gözlerini bana çevirmişti kolumu emir den kurtarıp yanına gittim oda ayağa kalkmıştı "Mert" "kaan'ım" mert'in elleri ensemi benim ellerim beli'ni sarmıştı.

"Çok özledim seni" dedi kulağıma fısıldayarak" mert'in burda olaması enerjimi yenilemişti.

Mert
Tuğçe hoca sınıfa girmiş derse başlamıştı ben anıl'la oturuyordum tam önümde de kaan ve emir, sınıfa birkaç gün önce gelmişlerdi ancak hızlı sosyalleşmişlerdi "kaan" öndeki konuşmaya odaklanmaya çalıştım "efendim emir"  "yemeği birlikte yiyelim mi?"  "Olabilir ama mert'i çok özledim"  "haklısın öyleyse gitmeden önce okulun ordaki kafe'ye gidelim"  "pekala" derin bir nefes aldım ve arkama yaslandım.

Kaan'ın dediği gibi birlikte yemek yemiştik ve biraz eskileri konuşmuştuk ardından son derse girmiştik kaan'ı takip etmek istiyordum ama kaan'a yakalanırsam beni vururdu, zil çaldığında emir ve kaan ayağa kalktı kaan bana yaklaştığı için ayağa kalktım "sakin ol gözüm senden başkasını görmez" dedi kulağıma ve emir'in peşinden gitti.

İçimde kalan son istekle bende peşlerinden gittim.

Seeelam

Bölüm saçma oldu glb

Nasılsınız,iyiyim bende mert biraz sürünsün istedim yapamadım galiba o yüzden kıskançlık planını devre'ye soktum

Mert

Kaan

Emir

Hürkan

Bölümü umarım beğenmişsinizdir

Flys kaçar...

317 Gün | SaniyeflixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin