Diger bölüm finalmişş😫😫 bide oy atarsanız sevinirim.-.
Yazarını'zı (yani beni) lütfen sevin sizin için nişan da bölüm yazıyorumm :^
O kadar taekook fici bitirdimki kafam nası güzel anlatamam. Yazım yanlışları varsa affola
Neyse iyi okumalar...
*♤*
Tek dilek hakkım olsa, onun gözlerinde gömülmeyi isterdim...
Flys-Üniversite artık gerçekten bitmişdi keplerimizi fırlatık'tan sonra lyx bizi almış ve lunapark'a götürmüştü, gerçekten de lunapark'a getirmişti ve biz küçük çocuklar gibi egleniyorduk.
Önce hepimiz hız treni'ne binmiştik, mert ben ve lyx yan yana oturuyorduk. Hız treni öncelikle yavaş bir başlangıç yapmış ardından hızlanmaya başlamıştı, lyx'ın yüz hatlarını görmek hepimiz kahkahalarla gülmesine yol açarken diger insanlar bize deliymişiz gibi bakıyordu.
Ardından korku evi'ne girmiştik ilk bulmacayı mükemmel zekalı emre çözmüştü, ama maskeli bir adam karşısına çıktığın da küçük kız cıglıgını bastıramamıştı.
"Lütfen beni almayın, Bakın şurda Emir Var!"
Diye bağırmaya devam ediyordu sonra hürkan ona arkadan sarılarak rahatlatmaya çalışmıştı ama bilmiyordu ki emre şuan heycandan ölüyordu. 2. Bulmaca lambalarla ilgili birşey di lambalar'ın üstünde harfler yazıyordu yani stranger thing çakmasıydı.
Lambaların bize verdigi harflerle bir cümle cıkarmaya çalışmıştık 'emre'yi bize yollayın' çıkmıştı. Hürkan bunu okuduk'tan sonra havaya el haraketi çekmeye başlamıştı ve biz adamı daha da çok sinirlendirmiştik.
Cezamız da minik minik elektro şok yemek olmuştu, emre koluna elektro şok yiyecekken emre'yi itmiş ve elektro şok'u ben yemiştim ama eskisinden daha iyi hissediyordum kendimi, elektro şok yemek hepimizde işe yaramıştı galiba.
*♤*
Sonunda korku evinden çıkınca 'balerine' binmiştik. Bu sefer emre ve ben yan yanaydık çünkü mert ve hürkan binmiyeceklerini söylemişlerdi. Balerin de yavaş başlamış ama bi anda hızlanmıştı midem ağzımın oralarda geziniyordu resmen.
Kusmadan o macera'yı da bitirmiştik, indikten sonra da kağıt helva almıştık "kaan" "hm" "öpiyim mi seni?" Agzım hem şokla hemde heycanla aralandı "şey istersen" mert dudaklarıma küçik bir öpücük bırakmıştı.
"ıyy bune böyle vıcık vıc-" emre boş konuşurken bi anda hürkan da onun dudaklarına yapışmıştı böylece kelimeleri havada kalmıştı, lyx önce bize sonra hürkan'la emre'ye bakmıştı "nesiniz siz azgınlığa girmiş kedicikler mi?"
*♤*
Lyx degişmişti hemde çok degişmişti. Bize kendisi hakkında azda olsa birşeyler anlatmış, bize alışmaya başlamıştı. Bizde ona çok alışmıştık, 10 adam bir evde yaşıyorduk bunada lyx sayesinde karar vermiştik. Lyx bize birşey olmasını istemediğini söylemiş sonrada bizi saray gibi evine almıştı ciftler beraber kalıyordu digerlerinin kendi odası vardı.
Lyx da her sabah eksiksiz bize mükemmel bir kahvaltı masa'sı hazırlıyordu biz de arada onun silahları'nı temizliyorduk, önce korkmuştuk ama zaten hepsi'nin kuru sıkı olduğunu ögrenmiştik ve lyx'ın birkaç hobisini ögrenmiştik. Mesela kedileri ve tavşanları, yüzmeyi, arabaları, piyano çalmayı ama en çok şarkı söylemeyi severdi.
#Dügün pastalarını tabaklara bol koyun
Kagıt helvalarımız bitince gondola binmiştik mert, hürkan, emre, ben ve lyx önümüzede ali, umut, emir, ömer ve anıl geçmişti gondol yavşça öne arkaya savuruyordu bizi "Dikkat edin düşerseniz arkanızdan aglamam!" Diye bağırmıştı lyx.
*♤*
Ama ağlardı, içimizden birinin sadece burnu kanasın çok endişelenirdi, hatta bir keresin de emir elektirikli bisikletinden düşmüşdü onu gördügünde gözleri dolmuştu ardından onu oturtup bütün yaralarını temizlemişti. Bir günde beni fena benzetmişlerdi, hem o hemde mert benim için endişelenmiş ardından bunu yapanları bir güzel dövdürtmüştü.
Mert elini elimin üstüne koydu "Korkuyorum!" Ona doğru döndüm "Mert korkma ben yanındayım!" Dedim ve elini sıkıca tuttum gondol yavaşlamaya başlayınca derin bir nefes çektik içimize ve hızlıca indik.
Mert'in elinden tutup dönme dolap'a sürükledim "Ne oluyoruz evlilik teklifimi ediceksin" "Aslında tam olarak bunu düşünmüştüm" dedim hızlıca pantolunum'un içinden bir kutu çıkarıp mert'e göz kırptım. Ardından yavaşça kutuyu açıp mert'e bütün duygularımla baktım.
*♤*
"Sen mert kaya, benim gibi bir adamla evlenmek istermiydin?"
"Kaan"
"En azından benim için lütfen düşün mert"
"Düşüneceğim..."
Ayyy çok klişemi olduu özür dilerimmm, ama olsun ben begendim peki siz?
Lyx'ın degişimini de görmüş olduk off çok seviyorum lyx'ı
Bu arada diger bölüm 1 hafta sonra falan gelir büyük ihtimalle
Neyse öpüldünüz💓🐰
Flys kaçars...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
317 Gün | Saniyeflix
De Todo{TAMAMLANDI!} "Ellerini sonsuza kadar bırakmayacağım" "Bende kalpini sonsuza kadar bırakmayacağım" #1 Saniyeflix #10 kaanflix Mengola Başlangıç: 28 Temmuz Bitiş: 5 Ekim