293.gün

172 12 11
                                    

Oha oha oha bu bölümü de sayarsak son 3 bölümmm, bu arada fic Angst bitmiycek mutlu mutlu okuyabilirsiniz •_•

Bu arada bölümü çook beğendim inşallah sizde beğenirsiniz. Bide zorlamak gibi olmasın oy atarsanız çok sevinirim ama atmazsanızda canınız sag olsun.

1,01 bin okunma ben şook umarım buralar birgün daha da degerlenir. Amin sizde amin diyin. Tşkler

İyi okumalar...

Asla geriye bakma, saçma mesajlar atma, kaç ve barında saklan.

317 gün dalgalarda var bir hüzün, bağla betonu suya atla....

Vagon - ama bana bakma öyle

*♡*

Bu son olayların üzerinden zaman çokca hızlı geçmişti, hepimiz üniversite'yi bitirmeye adım saymaya başlamıştık 2 gün sonra kep atma töreni vardı ve bizde öyle mal mal tugçe hocanın tören için yapılacaklar listesini vermesini bekliyorduk.

Tugçe hoca listeyi verdi ve şöyle hızlı bir göz geçirdim hepimiz aynı grupta olmalıydık o yüzden süsleme seçmek daha mantıklı gelmişti gözümüze zil çalınca emre kucağıma atlarcasına koştu "Kaaan" "ne oluyor emre" "sadece hürkan'a bak" gözlerimi emre'den ayırıp hürkan ve yanındaki sarışın kıza kitledim. "Bu çocuk aşıkmı değilmi anlayamıyorum" "biliyormusun bende" hürkan yavaş haraketleriyle bize döndü, emre dibime girmişti ve gereksiz yakındık.

Tabi hürkan dururmu, hemen yanımıza gelip emre'yi kolundan tutarak benim yanımdan uzaklaştırdı "Ay ne oluyoruz bee!" Emre'nin bağrışı ile yanımda uyuyan mert'e baktım. "Mertim" okulun bitmesine şu kadarcık kalmıştı ama bu çocuk hağla uyuyabiliyordu "hm" mert'in mırıltısı beni kendime getirdi "kalk hadi birazdan ders başlayacak" kafasını sallamış "5 dakika dahaa" diye gevelemişti bende dayanamayarak yanağına hızlı ama sert bir öpücük bıraktım.

Mert bu hareketimle hemen kalkmış istekli gözlerle dudaklarıma bakıyordu "gözlerini dudaklarımdan çeksene sapık" "sapık mı?" "Hhm öyle bir bakıyorsun ki" "nasıl bakıyormuşum" "Güzel" mert'in kıkırdayışıyla gülüşünü seyretmeye başladım otomatik olmuştu artık, mert gülünce istemsizce gülüşüne baka kalıyordum.

"Gençler flörtleşmeyi bırakında burayı dinleyin" ve tugçe hocanın sesi ah, gerçekten tek bir gün rezil olmasak olmuyormuydu. agzıma fermuar çekerek yan sırama baktım emre uyuyordu ve hürkan da saçlarıyla oynuyordu tatlı bir çift olmuşlardı. Evet hürkan ve emre çift olma yoluna hızlı adımlar atıyorlardı ve ikiside oldukça mutluydu.

Yavaşça arkama döndüm umut ali'nin omzuna başını koymuş uyuyordu ali de umut'un başının üstüne başını koymuş uyuyordu, ardından hürkan'ın arkasındaki ömer ve emir'e baktım iki kıvırcık tatlı duruyorlardı emir sırıtarak önündeki çifti izliyor, ömer de arada bize bakıp dersi anlamaya çalışıyordu.

Hepimiz uykusuzduk neden mi?, Çünkü hepimiz dün mal gibi çozutmuş akşama kadar gülüp salak salak olaylardan bahsetmiştik ve uyuduğumuzda saat gece 5'e geliyordu o yüzden hepimiz baygın ruhlar olarak geziyorduk.

*♡*

Tören günü-

Sonunda keplerimizi atmaya yaklaşmış diplomalarımız elimizde gerizekalı gibi sırıtarak fotoğraf çekiyorduk. Dün sabah'tan akşama kadar okul bahçesi'ni süslemiştik ve sanırım başarmıştık da baya güzel bir bahçe olmuştu ama tabikide çok zor ve uğraştırıcı olmuştu.

Sabah normal den daha da erken gelmiş öncelikle bahçe de göze çarpan çöpleri temizlemiştik, sonrada kendi elcağızlarımızla yaptığımız süsleri yerleştirmeye başlamıştık, önce bahçenin tören yapılacak yerini süslemiştik, sonra da ağaçların birkaçı'nın dallarına süs asmıştık. 15-20 tane de balon şişirmiştik birazını bantlayıp duvarlara yapıştırmıştık, birkaçını da bahçeye bırakmayı planlamıştık son kalanları da bankların yanlarına koymuştuk.

Ve güzel bir iş çıkarmıştık tuğçe hoca bizi tebrik ve teşekkür etmiş bizde salak salak sırıtıyorduk.

4 yıllarını harcadıkları, çoğunun ilk aşkını bulduğu, kavgaları, gülüşmeleri, delilikleri, emekleri ve diplomaları ellerinde cüpbeleri üstlerinde kep atmak için sayıyorlardı

"3"

"2"

"1"

"FIRLATIN!"

kepler havada, gülüşmeler yüzlerde, 5 kişi olarak geldikleri yerden 9 kişi olarak çıkıyorlardı, 5 kişiyken yaşadıkları küçük maceralar da onlarla beraber büyümüştü artık 10 kişilik bir aileydiler ve onların hepsinden büyük babaları Lyx'da buradaydı.

İşte artık gerçekten beraberler di.

Ben aglıyom şaka şaka aglamıyorum off bölümü çok beğendimmm sonunda mezun oldular

Neyse öpüldünüz🐰💓

Flys kaçars...

317 Gün | SaniyeflixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin