Geri geldimm sanki uzun zamandır yoktum ya neyse bu bölümden azıcık umutluyum
Bu bölüm bayağı bir yanlış anlama içerebilir lütfen dikkatli okuyun.
İyi okumalar...
Kaan~
"Merhaba Kaan bey"
"Merhaba kimsiniz acaba"
"Ben memur önder, mert kaya'nın dosyasıyla ilgileniyorum"
"Bir sorun mu var?"
"Hayır sadece mert bey bilekliğini düşürmüş size verebiliceğimizi düşündük"
"Hah, teşekkürler ama şuan gelemem"
"En geç 2 gün sonra almanız lazım"
"Pekala"Mert~
"Sevgilin salak olabilirmi?" "Ne" "yani aptal gibi sadece teşekkür falan etti" "kaan öyledir" ben böyle söyleyince lyx sesizleşti yavaşca oturduğu koltuktan kalkıp gitti arkasından da gözleri merakla açılmış bir ben kaldım.Bitchıs'lar
\Kaan
Hürkan emre'yi aldın mı?Emrenin'ki/
Hayır daha yoldayımAlinin sew/
Emre'ye kesin birşey oldu normalde içmez çünküDeli ali/
İlk defa haklısın onu sabah dövmem gerekicekEmrenin'ki/
Emre'ye dokunabiliceğine bu kadar eminsin yani
Neyse ben gidiyorum sizde 'Kendi' evinize gidinDeli ali/
Aaa kovulduk resmenEmrenin'ki çevrimdışı
Kaan çevrimdışı
Hürkan~
Yaklaşık yarım saattir yoldaydım emre'yi çok merak ediyordum neden böyle davrandığını hala anlayamamıştım, konum'un getirdiği yere arabadan şöyle bir baktım rengarek neon tabelalar'la çevrili bir bar bir kaç kilometre ilerde de bir göl var bir insan neden buraya bar açarki?Yavaşça kapıyı açtım koltuktan telefonum'u alıp cepime soktum arka koltuktan da ceketimi aldım ve kapıyı kapattım bara doğru yürüdüm kapıdaki görevliler bana bakıp sırıttı ardından barın kapısı açıldı kapılar açıldığı anda kulağımı parçalayacak müzik sesleri duyuldu şöyle bir barı inceledim ortada dans edenler, masaların da içki devirenler, köşede yiyişenler, barda oturanlar, bar tezgahına dogru gittim.
"Size birşey sorabilirmiyim?" "Tabi" dedi barmen bana bakıp "buralar da esmer tenli, 1,70-1,74 boylarında, kumral saçlı birini gördünüz mü?" "Evet gördüm az önce bir adamla dışarı çıktı" "teşekkürler" buna neden sinirlenmiştim bilmiyorum ama hızla bar tezgahından uzaklaşıp kapıya gittim barın arkasına doğru yürümeye başladım bir ses duymam sinirlerimin hoplamasına yeterli olmuşdu.
"Hadi ama güzelim" "bıwak benig" hızla yürüdüm ve adamın yüzüne okkalı bir yumruk savurdum "SANA BIRAK BENİ DEDİ!" haykırışımla adam hızla kalktı "Sen kimsin, yoksa bu güzelliğin sürtü-" "SENİN AĞZINI SİKERİM LAN!" Adam kaçıcakken kolundan tutup bir tane daha geçirdim emre'ye dokunamazdı.
(Aşk ne demekti ile baya uyumlu gibi oldu bence)Adam giderken ben derin derin nefesler alıyordum ki arkamdaki aglayış seslerini duyup arkama baktım "Emre bir sorun mu var?" "Var hürkan bir sorun var, sorun BENİM!" "Neyden bahsediyorsun emre" "Sana hep zorluk çıkarıyorum senin bir sevgilin var" hıçkırdı hala ağlıyordu ama devam etti "VE BEN SANA AŞIK OLDUM!" "Ne!?"
(Bu arada burada merve den bahsetmiyorum bu hikayede hürkan'ın sevgilisinin adı geçmeyecek yani kısacası bu kişi merve değil!)Duyduklarım gerçek olamazdı değilmi emre bana aşık olamazdı değilmi rüyadaydım ben evet evet kesinlikle rüyadaydım, emre yüzünü banimkine yaklaştırdı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı ama hiçbir şey yapmadı öpmedi sadece bastırdı ve öyle kaldı sonrasın da sızdığını anlamam çok zor olmadı onu koltuk altlarından tutup evime götürdüm.
19.gün
Kaan~
Sabahın köründe karakola gitmek kesinlikle işgence falan olmalıydı ama
Zorundaydım uyuşuk uyuşuk bir masa'nın önünde durdum "Buyrun birşey mi vardı" "beni önder bey çagırmıştı ama" "siz o olmalısınız tamam bekleyin hemen geliyorum" polis memuru giderken bende sandalye'ye oturdum o sırada karakolun kapısı açıldı "Ya ben yapmadım diyorum size" "kapa çeneni" her zamanki şeylerdi işte.Polis memuru 10 dakikanın ardından geri geldiğinde derin bir nefes aldım bana elindeki bilekligi ve küçük kağıdı uzattı bilekliği koluma taktım ardından yavaşca karakoldan çıktım küçük not kağıdına baktım
"Yerinde olsam mert için endişelenirdim ya .... sahilinde boğuluyorsa ya da .... caddesinde ezilmek üzereyse"
(İsim bulamadım o yüzden boş bıraktım)Kaan aptal değildi bunun ne anlama geldiğini anlamıştı biri onu mert ile tehtid ediyordu ve belli ki yüzleşmek istiyordu çünkü resmen açık adres vermişti, kaan bir taksi çevirip hızla nottaki caddeye gitti 15 dakika'nın ardından sonunda oraya ulaşmıştı kesinlikle dogru yerdeydi siyah bir bina ve önündeki takım elbiseli adamlar.
Hızla kapıyı açıp aşağı indim herkez bana bakıyordu omuz silkerek gördüğüm kapıya doğru yürüdüm "Lyx bey sizi bekliyor" herhangi bir koruma beni yönlendirip adının lyx olduğu adama götürdü, adamın arkası dönüktü koruma yavaşça kapıyı kapatıp giderken lyx'a baktım o da bana döndü "Selam kaan" "Ne iatiyorsun benden" "aslında senden değil demir den" "Demir?" "Mert'in babası olan aptal" bu adam demir amcayı nerden tanıyordu ki.
"Nerden tanıyorsun sen demir amca'yı" "kumarhaneden" "kumar?" "Siz gerçekten çok uyumlusunuz sevgilinde böyle tepki vermişti" "dur bir dakika mert burada mı?" "Evet hala anlamadınmı" "Onu buraya getir" "peki" kıkırdadı ardından küçük bir haykırışda bulundu.
"Kediciği buraya getirin..."
Selammmm ben ve bölüm perilerim geldi ayy bu hikaye'yi yazmayı özlemişim çok iyi oldu
Bu arada diğer bölüm yine mengola ve saniyeflix olcak
Kelime:741
Fly kaçar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
317 Gün | Saniyeflix
Aléatoire{TAMAMLANDI!} "Ellerini sonsuza kadar bırakmayacağım" "Bende kalpini sonsuza kadar bırakmayacağım" #1 Saniyeflix #10 kaanflix Mengola Başlangıç: 28 Temmuz Bitiş: 5 Ekim