158.gün

209 9 24
                                    

Lyx'ı sevenlere basıyorum nikahı ve Yazım yanlışları varsa affola yarısını okulda yarısını evde yazdım.

Hoşlaştığım çocukla aynı sınıfa düşünce benim eşgal:👀

Okulda bölüm yazıyorum biri görse...

İyi okumalar...

Kaan
Emre gerçekten ortalıkta yoktu, okulun her çevresini gezmiştik ama emre den tek bir haber bile yoktu, bu durum yüzünden hepimiz kendimizi suçluyorduk ama en çok mert suçluyordu. Çünkü en son emre'yle konuşup bir kız'ı dışarı çıkartması'nı istemişti, sağımda duran mert'e baktım solgun ve bitkin duruyordu telefon'u çalmaya başladığımda önce kaşlarını çatmış sonrada telefonu açıp ayağa kalkmıştı.

Mert
Beni arayan kişi ile aklıma çok mantıklı bir fikir gelmişti hemen telefonumu açtım
"Kedicik~"

"Lyx"
"Sesin neden endişeli geliyor?"
"Lyx senden bir yardım istiyebilirmiyim"
"..."
"Lyx?"
"...Tabikide"
"Çok teşekkür ederim"
"Pekala ne istiyorsun benden"
"Benim arkadaşım kaçırıldı da"
"Ne!?"
"Evet, bende yardım edebilirmisin diyicektim"
"Konum at bana hemen geliyorum"

Lyx-Mert whatsapp konuşması

Kedicik
•Konum

Kaplancık
5 dakika'ya ordayım

Telefonumu yavaşça kapatıp bizimkilere döndüm "lyx bize yardım etmek için geliyor."

Hepsi şaşırmıştı belki adam seri katil gibi duruyor olabilirdi ama kesinlikle içinde iyi birisi yatığına inanıyordum, yaklaşık 4 dakika sonra lyx koşar adımlarla okul binası'na girdi "Kedicik, bana olayı baştan anlatın ve onu bulayım." Sert ve tekdüze söylediği cümle kaşlarımı havalandırmıştı.

Kaan ve ben olayları bildiğimiz kadarı ile anlattık lyx da birkaç adamı'nı çağırmış 3 farklı konuma göndermişti,  zaman su gibi akıyordu ve hepimiz tek bir telefon bekliyorduk.

Kaan;çökmüş gibi duruyordu emre'yi çok severdi o.

Emir ve ömer; sırt sırta vermiş duvarı izliyor sonra birbirlerine dönüp bunu yapanın kim olduğunu düşünüyorlardı.

Anıl, umut ve ali; onlarda sırada oturmuş hürkan bir haraket yaparsa diye tetikte bekliyorlardı.

Ve hürkan: burnundan hızlı huzlı nefesler soluyor, emre'yi kaçıranları tek tek dövüceğinden bahsediyordu.

Lyx'ın çalan telefonu ile hepimiz ona döndük

"Efendim"
"..."
"Nerdesin tam olarak"
"..."
"Pekala geliyoruz"

Lyx telefonu'nu kapattıktan sonra hızla bize dönmüş "gidiyoruz" demişti.

Yaklaşık yarım saattlik yolculuktan sonra garip gri taşlarla kaplı mahzen'i andıran bir yere gelmiştik, lyx hızla kapıyı tekme atarak açtığında bizimkiler şok içinde bakmışlardı ona, hayır ne bok varda şaşırıyorsunuz!?

Lyx önden ilerlerken arkasından korumaları onların arkasında da biz vardık, korumaları lyx'ın önüne geçmiş dışdan küçük ama içinde saray kıvamı mekanda tek tek kapıları açıyorlardı.

"Lyx bey, bişey buldum" "getir hemen hakan" adının hakan olduğunu öğrendiğimiz adam hızla lyx'a yaklaşmış elindeki telefonu göstermişti, lyx da önce telefona bakmış ardından kaşlarını çatarak bize dönmüştü.

"Şifresi?" Kaan düşünmeye dalmışken "1963" diye atladı hürkan, lyx şifreyi girip galeriye baktı mantıken bir video ya da bir mesaj vardır diye düşünmüştü.

Haklıydı da.

Lyx telefonu bize döndürmüş video'yu açmıştı.
"Hadi ama güzeller güzeli yüzünü bizden saklama"  "siktir!, bırakın beni" gülme sesleri "hemen bırakalım paşam" tekrar gülme sesleri, "neyse yeter bu kadar, söyliyeceğin birşey varsa hemen söyle"  emre derin bir nefes almış igrenerek adamlara bakmıştı. "Sadece benim nerde olduğumu sen bilirsin"  emre'nin kelimesinden sonra gülme sesleri devam etmiş ardından video kapanmıştı.

"Yeri, göğü sikicem artık" diye bagırdı hürkan gerçekten de, bu kadarı fazla değilmiydi. Hürkan sinirle volta atarken lyx korumaları ile konuşuyordu kaan ve digerleri de hürkan'ın yanında sakinleşmesi için dil döküyorlardı.

Emre'nin video da söyledikleri düştü aklıma 'Sadece benim nerde olduğumu sen bilirsin'  hürkan'a dogru yaklaştım ve omuzların dan tutup yavaşça sarstım onu "Hürkan emre'nin dediklerini hatırlıyorsun değilmi?" Hürkan önce omzundaki ellerime sonrada bana bakmıştı "evet hatırlıyorum da, neden sordun ki?"
"Sadece sen bilirsin dedi yani senin ve emre'nin gittiği bir yer olabilir, ya da emre'nin mutsuzken gittiği biryer"

Hürkan kafasını biliyorum dercesine sallamıştı "biliyorum ama onu neden oraya götürsünler ki" "bilmiyorum ama bence gidip bakmakta fayda var" ben ve hürkan konuşurken "Kedicik~"  denmesiyle arkama döndüm.

"Lyx...?"  "Çıkarken ki kayıtları buldular izkemek istersiniz diye düşündüm" kafamı sallayıp bizimkilere kaş göz yaparak lyx'ın yanına geldik.lyx video'yu oynatmaya başladı

Siyah araba ve apaçık belli olan plaka ile depo dan çıkan, yüzlerini bille saklamayan aptallar.

Sırf kimse gelip bakmaz diye maskesiz, emre'yi aşagılayıp arabaya bindiren aptallar.

Ve yeni plaka yerine kendi plakalarını kullanıp kaçan aptalCık'lar.

Selaaaaam

Heycanlı yerlerde kesmek favorimdir.

Umarım begenmişsinizdir, ben çok begenemedim ama yşnede güzel

Lyx mafyatik tiplim.

Ee o zaman

Flys kaçar...

317 Gün | SaniyeflixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin