《2》

1.2K 47 134
                                    

Uzattığı eli tutmamış olmam onu sinirlendirmiş olucak ki bozuntuya vermeden boğazını temizleyip geri yerine oturmuştu.

Komik geldiği için gözlerinin içine bakarak sırıtmıştım. Nedense böyle şeyler hoşuma gidiyordu.

Kaan:Olum Emre ile ikiniz ayakta kaldınız oturun da bir şeyler içelim.

Boş bir sandalye çekip oturmuştum.

Emre:İçecekler paralıymış lan yeni öğrendim, ve fiyatlar hiç normal değil... Lan tekelde satılan şey 500 TL, burda 1500'den aşağı değil aq bu fiyatlar ne böyle.

Abimin böyle demesiyle aklıma fikir geldi. Benim param yeterince vardı hatta fazlası bile vardı. Atak yapmak ve ışıkları üstüme almak için tam sırası diye düşündüm. Yeni girdiğim ortamlarda ilgi çekip, hakkımda iyi düşündürmek benim için önemliydi.

Yn:İstediğinizi için beyler ben ısmarlıyorum.

Bunu söylememle hepsi bana tip tip bakmaya başlamıştı. Açıkçası istediğim de buydu.

Emre:Lan paran mı var amk benim niye haberim yok

Yn: Ee bu masada takipçi sayımı bilen birisi yok sanırım? Ve evet abi bilmemen çok normal çünkü 2 senedir görüşmedik amk

Emre:Lan 2 yılda ne kadar takipçi kazanmış olabilirsin ki ben en son baktığımda 600.000 falandı

Yn: O zaman girip bakın hesabıma

Hürkan: Kanalının ismi ne

Yn: Oreo

Kanalımın adımı söylemiş olmam abimi mutlu etmişti çünkü bu adı YouTube'a ilk başladığımda abimle birlikte bulduğumuz isimdi..

Emre:Değiştirmemişsin

Yn: Asla

Ali: Lan ben mi kör oluyorum yoksa sayılar doğru mu

Umut&Kaan:Yanlış değil...

Hürkan: 4 milyon takipçi ne lan hayatsız falan mısın?

Emre: Arkadaşlar 2 senedir kız mağarasına çekilmiş bir şekilde müzik aletleriyle yaşıyor ne olmasını bekliyodunuz acaba. Ayrıca evet doğduğundan beri depresyonda, hayatsız gibi, o hep ruhsuzdu. Neyse malımın bıraktığım gibi olmasına sevindim, hatta level atlamış.

Hürkan'ın gözleri abimin müzik aleti dediği an parlamıştı. 32 diş sırıtarak bana bakıyordu.

Hürkan: Müzik aleti mi çalıyorsun :)

Yn: Evet?

Hürkan hâlâ sırıtıyordu ama ne olduğunu anlamamıştım.

Yn:Neyse hadi ya bir şeyler isteyin bu gece bendensiniz.

Kaan: Kardeşini şimdiden çok sevdim Emre.

Ali: Kesinlikle.

Bunları söylemeleri hoşuma gitmişti. Sanırım yeni arkadaşlar edinmiştim..

2 saat boyunca içmiş ve sohbet etmiştik, o yalnız ve diğerinin aynısı gibi geçen günlerimden sonra bugün bana ilaç gibi gelmişti.

Saat 23.00 olmuştu ama hâlâ bir sürü kişi bir şeyler içip dans ediyordu. Abimler kendi aralarında sohbet ediyordu ve canım sıkılmaya başlamıştı.

Kafamı geriye doğru koltuğa yatırıp gök yüzünü izlemeye başladım. Küçüklüğümden beri yıldızlardan çok etkilenmişimdir, aslında yıldızları izlemek hobilerim arasında bile diyebilirim.

Yıldızları izlerken daldığım düşüncelerimden abimin sesiyle sıyrıldım.

E: Hadi kalkalım artık benim eve geçelim

HugolaxYnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin