Akşama kadar kafamız dağılsın diye yemek yemiş, gezinmiş ve sohbet etmiştik. Herkes odalarına dağılmıştı, lunaparka gitmek için hazırlanıyorduk. Abim hâlâ aklından o adamı atamamıştı. Nasıl sakinleşiceğini bilmiyorum, veya ne zaman sakinleşiceğini.
Hürkan oturmuş beni bekliyordu, bende aynada makyajımı yapıyordum. Saçma sapan videolar izliyordu, son ses. Allah'ım lütfen sabır ver.
Makyajım bitti. Aynada kendime son kez baktım, çok güzel olmuştum gerçekten, içimde iyi hisler vardı. Bugün, bu akşam bir şeyler düzelecekti. Düzelmesi için elimden geleni yapacaktım. Ne olursa olsun, bir şeyleri değiştirecektim.
Tuvaletten çıkıp Hürkan'a hazır olduğumu söyledim. Arkasına dönüp bana baktığını ufak bir donukluk yaşamıştı. Biliyorum canım harika oldum, bazen kendimi övmeye bayılıyorum.
Yn: Çıkmıyor muyuz?
H: Ç-çıkıyor muyuz?
Yn: Mal mısın amk abimlerin yanına gitmiyor muyuz anlamında çıkmıyor muyuz dedim. Hürkan bir şey mi içtin kafan mı güzel?
H: h-haa evet evet çıkalım
Yn: Güzel olmuş muyumm?
Çok uğraşılmış bir kombindi sanki amk neyi bu kadar beğendi ki? Antalya sıcağında beni ferah ve rahat hissettirecek bir takımdı bu. Ama hiç uğraşmadan Hürkan'nın aklını almıştım, kısa bir hatırlatma, Yn istediğini alır.
H: Çok güzel olmuşsun
Gülümsedim ve kapıya yöneldim, kapının yanında hazır duran çantamı aldım. Arkamı dönüp tekrar Hürkan'a baktım. Hâlâ olduğu yerde dikilmiş beni izliyordu, bu çocukta donup kalmak alışkanlık falan mı amk ne zaman baksam donmuş oluyo.
Yn: Gelmiyosan gidiyorum?
H: Geliyorum
Masadan cüzdanını aldı ve yanıma geldi. Odadan çıkıp kapıyı kapattık, birlikte asansöre yürümeye başladık. Asansöre binmek içimi huzursuz etmişti, son olanlardan sonra binmek istemiyordum. Telaşlanmıştım bir anlık, kötü hissediyordum.
Yn: Ben merdivenden inerim sen asansöre bin, aşağıda görüşürüz
H: Neden merdivenden iniyorsun?
Dilim tutulmuş gibi hissetmiştim, sesim kısılmıştı sanki. O anlar gözümde canlandı, daralmaya başlamıştım. Yüzüme soğuk bir su çarpmak istemiştim o sırada. Hürkan bana tuhaf tuhaf bakmıştı, ama kısa sürede sorunumu anlamıştı. Asansöre neden binmek istemediğimi anladığında elimi tutarak merdivenlerden inmeye başladı. Bir basamak arkasından bende merdivenlerden inmeye başlamıştım. Elimi tutmaya devam ediyordu, kalbim yerinde çıkıcak gibi atıyordu. Acaba dışardan belli oluyor mudur? (aynen oluyo kardes)
6 kat merdiven inmiştik, tüm bu zaman boyunca Hürkan'ın sırtının ne kadar çekici olduğunu fark etmiştim. Üstüne tam oturan siyah bir gömlek giymişti, gerçekten tam üstüne oturuyordu ve kasları belli oluyordu. Dışardan bana bakınca ilk defa kas görmüş birisi gibi gözüktüğüme yemin bile edebilirim. Ama ne yapayım? Etkileyici bir vücudu var.