Yn'den~
Biraz tuhaf bir his vardı içimde, kendimi kötü hissediyordum, karnım karıncalanıyordu. Kayalıklardan falan mı üşüttüm diye düşünmeye başladım. Midem bulanmaya başlamıştı, herkes kendi halinde sohbet ediyor, eğleniyordu.
Ayağa kalktım, otele doğru yürümeye başlayacaktım ki arkamdan gelen sesle durdum.
H: Nereye
Arkama döndüm ve Hürkan'a sorgulayıcı bir bakış attım.
H: Neden bir anda kalktın
Lan bu çocuk benimle taşşak mı geçiyor? SANANE AMK diye bağır diyor şeytan. Ama yok, şeytana uymam. Uyamam, tamam işime gelse belki ama hoşlanıyorum sonuçta Hürkan'dan. Kalbini kırmaya gerek yok. Tatsızlık çıkmasın, uğraşacak halde değilim.
Yn: Kendimi iyi hissetmiyorum ve odama geçiyorum bir sakıncası mı var?
Hürkan ağzını açıp konuşacakken Sena hemen lafa atladı.
S: Biz hâlâ kimlerin birlikte kalacağını seçmedik? Hadi tekrar kura çekelimm
Yn: Kağıt kalem taşıyacak kadar işsiz olan var mı?
Kimseden ses çıkmamıştı, ama Sena hâlâ mutlu mutlu sırıtıyordu. Bu kız yine bir işler çeviriyor, adım kadar eminim. Ama sikimde değil Hürkan'la kalsam bile, sikimde değil cidden. Odama gidip 3 gün kalkmayasım var, kiminle kalacağımı umursayacak halde değilim.
Geri oturdum ve Sena'nın konuşmasını bekledim.
Yn: Nasıl kura çekmeyi planlıyorsunuz Sena hanım
S: İnternet sayesinde yapabiliriz, online kura sitelerinden veya çark çevirme sitelerinden seçebiliriz
Aslında bu dediğinde hile olmazdı, tamamen şans. Ama ne kadar şanslıyım bilmiyorum, neyse dediğim gibi çokta umurumda değil kiminle kalacağım. Şuan sadece odama gidip yatmak istiyorum. Ağrılarım vardı, kiminle kaldığımı umursayacak halde değildim.
Sena hemen telefonunu çıkardı ve internete bir şeyler yazdı.
S: Tamam herkesin isimlerini kartlara yazdım, kurayı çektiğimde kartta isimleri arka arkaya çıkan 2 kişi birlikte kalacak. Gayet adil, hadi başlayalımm
Sena "kura çek" butonuna bastıktan sonra kartlar karışmaya başladı. Herkes heyecanlıydı, sanki piyango çekilişi yapıyoruz amk. Sadece 2 hafta kiminle birlikte kalacağınız belli olucak.
[5 dakika sonra]
Herkesin kalacağı oda belli olmuştu.
Ali-Mert
Kaan-Sena
Emre-UmutVeeee tabii ki Hürkan ve ben. Gerçekten bu kadar şanssız mıydım? Aslına bakarsanız Sena ve Kaan kendi istekleri üzerine birlikte kalmışlardı. Onlar kura ile belirlenmedi. Her neyse sevgililer zaten buna hakları olmalı bencede.
Ama ben neden Hürkan ile birlikte olmak zorundayım? Ali veya Umut çıksaydı olmaz mıydı? Sena'yı suçlamayı bıraktım, bizi bir araya getirmeye çalışan şey kesinlikle evren. Böyle şeylere pek inanmam ama artık sinirimi bozucak kadar çok inanıyorum.
Yn: Pekâlâ, madem artık kimin kiminle kalacağı belli oldu, artık odama gidebilir miyim?
S: O kadar kötü müsün ya? Revire falan gitmek ister misin canım, götürebilirim seni.
A: Olm konuşsana korkutma adamı, harbiden bir sorun varsa reviri de bırak hastaneye de gidebiliriz.
Sesimi bile çıkaramıyodum, o kadar halsizdim ki. Zar zor nefes alıyodum, gözlerim sürekli kapanıyo, kararıyor, midem bulanıyordu. Endişelenmeyin kimseyle yatmadım, hamile falan değilim yani. İlaçlarım lazımdı, ama hepsi evde kalmıştı. Hastaneye gitmem gerekirdi büyük ihtimalle, ama o kadar yorgun ve halsizdim ki hastane fikri bile cazip gelmiyordu.