《16》

105 8 45
                                    

Medya ne alaka bilmiyorum ama öylesine galeride buldum HAKZHSJSNAKSN

Bir önceki bölün yani duyuru bölümünde de söylediğim gibi kitabı okudum baştan sona ve bence güzel yazmışım ama üstünden çok sular aktı ve eskisi gibi yazamazsam diye korkuyorum. Şimdiden yanlışlarım için özur dilerim hepinizden.

BU KİTABIN KADERİ BUYMUŞ AMA MERAK ETMEYİN YENİ BİR KİTAP PLANIM VAR.

Zaman atlaması yapıyorum ve tatilden döndüğümüz akşama gidiyoruz....
__________

Arabaları otoparka park ettik, benim evime gelmiştik hep beraber. Günlerdir birlikte olsak bile çok kısa gelmişti tatil, birbirimizden kopmaya hazır olmadığımızı düşündük (yarram sanki ülke değişiyorsunuz) bu yüzden birinin evine gitmeye karar verdik.

Diğerlerine göre benim evim daha büyüktü ve burda kalmak kimse için sorun olmamıştı. Eve çıkardığımız valizleri bir kenara koyduk ve herkes kendini koltuklara attı, şuan tek yapmak istediğim sevgilime sarılarak uyumak....

S: Uzuunncaaa bir süre hareket etmek istemiyorum

K: Ben seni istediğin yere taşırım sevgilim

E: Lan susun artık uyuyalım yeter (yeter ayol)

Yattığım yerden zar zor kalkıp içeri gittim ve birkaç tane yastık ve battaniye getirdim, kısaca kimin nerede yatılacağına karar verildi.

Hürkan ve ben, benim odamda yatacaktık (zahmet oldu sevgilimiz amk), Kaan ve Sena ise evdeki tek misafir odasında yatacaklardı. Diğer erkekler ise (EZIK BEKARLAR AHHSHAISJAJQHSJWS) salonda yatacaklardı.

Hızlıca herkes pijamalarını giydi, yerlerine yerleşti ve uyudular. Herkesin rahat ettiğinden emin olup odamda yatan Hürkan'ın yanına geçtim. Işıkları ve kapıyı kapattım, üstümde hâlâ yoldan geldiğimiz kıyafetler vardı. Derince bir of çektim, dolabımdan bir yarım atlet ve şort çıkarttım.

Hürkan bu sırada tüm hareketlerimi izliyordu. İster istemez utanıyordum, dayanamayıp arkamı döndüm.

Yn: Sen böyle beni mi izleyeceksin beyefendi

H: Ne olmuş ki sevgilimi izleyemez miyim

Yani o üstünü değiştirse bende onu izlemek isterdim, YALAN SÖYLEMİYORUM BEN DÜRÜST BİR İNSANIM. Ama bana yapılması utanç verici gerçekten, bunu daha sonra bir yerde koz olarak kullanabilirim dedim kendime. Hürkan'ın orda olmadığını varsayarak rahatça giydim üstümü, yüzümü tekrar ona çevirdiğimde sırıtışı hem çok çekiciydi hem de çok sinir bozucuydu.

Yanına yattım ve kollarını bana sardı, saat kaç olmuştu bilmiyorum ama çok geç olduğundan emindim. Bende kollarımı sevgilime doladım ve bir şey dikkatimden kaçmadı değil... Hürkan'ın vücudu mu büyümüştü? Denizde yüze yüze kas yapması mümkündü sanırım.

Yn: Bu kollar genişlemiş mi ne?

H: Sana sarıldığımda başka kimse seni görmesin diye güzelim

(ay çok kötü yazıyorum deliricem ama bu sahneyi 4 kere sildim arkdslar VE BI KEZ DAHA YENI BOLUM ATICAM DIYIP ATMAZSAM HOS SEYLER OLMAZ DIYE KORKUYORUM.)

Yn: Tabi tabi kesin öyledir, millete kendi göstermek için yapıyorsun dimi

Hürkan piç piç kıkırdadı sadece ve beni kendine biraz daha yakınlaştırdı, sanki günlerdir birlikte uyuyup, sarılmıyormuş gibi şuanda da ilk sefer ki gibi kalbim deli gibi çarpıyordu. Yüzümün kızarmamış olması için dua ediyordum içimden..

H: Senin bu kıskanç hallerin çok hoşuma gidiyor biliyor musun? Ama hayır, beni bu hayatta görmesini istediğim tek bir kişi var ve zaten şuan gözlerinin içine bakıyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HugolaxYnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin