Sabah abimlerin koşuşturma sesleriyle uyandım, abim ve Ali bağırıyor diğerleri ise gülüyorlardı. Yatağın yanındaki komodinden şarja taktığım telefonumu aldım ve saate baktım. Saat daha 8.30 ve abimler şimdiden koşuşturuyorlardı. Erken uyanmaktan nefret ediyordum. Sinirlenmiştim.
Telefonumu cebime koydum ve odadan çıkıp seslerin geldiği mutfağa baktım. Abimin elinde Ali'nin telefonu vardı ve bir şey okuyordu, yanlarına gittim.
Yn: LAN AMINA KODUKLARIM TEPİNİP DURMAYIN SABAHIN KÖRÜNDE HEPİNİZE ÇARPARIM İZ KALIR SURATINIZDA
E: Oo uyuyan köle uyanmış
Yn: Çok komik mal napıyon sen
A: YA TELEFONUMU ALDI ARKADAŞIMLA KONUŞMALARIMI OKUYO
E: ARKADAŞ MI LAN KIZA UÇUYOSUN BAYA
Yn: Lan versene çocuğa telefonunu
E: Yoo
Abim Ali'nin telefonu almak için havaya kalkmış olan kolunun altından geçti ve kaçmaya çalıştı, ama tişörtünün arkasından tuttuğum için kaçamamıştı. Elinden telefonu alıp kapattım ve Ali'ye verdim.
A: Eyvallah Yn
Yn: 2 bira ısmarlarsın kardeşim
A: Ya hay mk her şekilde benim götüm yanıyo
Yn: Hiçbir şey beleş değil kardeş neyse oturun da kahvaltı yapalım
U: Ne yicez ki aq
Yn: Menemen yapayım mı
E: YAP LAN CANIM ÇEKTİ SEN DİYİNCE
Yn: İnsan gibi oturun şu masaya yapayım
Hepsi 2 saniye geçmeden oturdu. Bu hallerine gülümsemiştim. Buzdolabından malzeme çıkarmıştım.
[30 dakika sonra]
Yn: Afied olsun amına koduklarım
E: Canım kardeşimmmmmmmmm
Sıcacık menemenin 2 tarafından bez ile tutup masaya koydum ve bezleri tezgaha bıraktım. Ekmek dilimleyip bir kaseye yerleştirdikten sonra kaseyi masaya koydum ve Kaan'nın yanındaki boş sandalyeye oturdum.
Ben sessizce kahvaltı yaparken abimler oyunlar hakkında konuşuyordu. Ben ise abimle dün geceki konuşmamızı düşünüyordum. O kadar dalmıştım ki elimdeki çay üstüme döküldü. İrkildim ama tişört sayesinde tenime değmemişti.
H: LAN ANANI-
Hürkan benden daha çok panik yapmıştı, aslında herkes paniklemişti ama ben sakindim çok da dökülmemişti zaten.
Hürkan tezgaha attığım bezleri alıp ıslattı ve çayın döküldüğü yeri silmeye çalıştı.
Yn: Lan tamam sakin bir şey yok
H: NASIL BİR ŞEY YOK YANIYON MK
Hürkan'nın elini yavaşça ittirdim ve gülümsedim.
Yn: Tamam bir şey yok canım acımıyo
Hürkan inanmamıştı tabii ki ama gülümsediğim için sakinleşmişti sanırım. Yerine oturdu, daha sonra ben kalktım.
Yn: Üstümü değiştirip geliyorum
Abimin odasına geçtim ve dolaptan bir üst ve alt çıkardım.
Siyah bir tişört ve gri bir eşofman giydim. Daha sonra tekrar mutfağa geçtim ve yerime oturdum. Abimler hâlâ bir şeyler hakkında konuşuyorlardı.