Arabadan indik ve Hürkan arabayı kilitleyip anahtarı bana verdi. Apartmandan içeri girdik ve asansör ile abimin olduğu kata çıktık. Arabadan indikten sonra hiç konuşmamıştık. Bozuntuya vermedim.
Hürkan zili çaldı ve 1 dakika geçmeden kapı açıldı, Hürkan ve abim diğerlerinin seslerinin geldiği odaya giderken abime seslenip tuvaletin yerini sordum ve tarif etti.
Lavaboya gidip yüzümü yıkadım. Makyaj temizleyici olmadığı için gözümdeki eyelinerı suyla zar zor çıkarmıştım. Başımın dönmesi hâlâ durmamıştı, baş dönmesi yetmezmiş gibi ayakta durucak gücü bile kendimde bulamıyordum. Yere yığılıcak gibiydim, sanki zeminden bir şeyler beni aşağı çekiyormuş gibi hissediyordum. Yüzüme son defa soğuk su çarptım ve havluyla yüzümü kurulayıp lavabodan çıktım.
Abim tam çıktığım an yanıma geldi.
E: Yn biz yemek sipariş edicez sende ister misin
Yn: Aç karnına ağrı kesici içilir mi
E: Hayır da niye ağrı kesici içicen ki zaten
Yn: Her yerim ağrıyo hangi birisini anlatayım
E: Gel benim odada uyu istersen yemek gelince uyandırırım bir şeyler yiyip ağrı kesici içersin olur mu
Yn: Üstümdekilerle nasıl uyuyacağım ki
E: Benim kıyafetlerden veririm gel
Abim kendi odasına gidiyordu, bende onu takip ettim.
E: Burası benim odam istediğin zaman gel burdan giysi al sıkıntı yok
Abim cidden çok iyi birisiydi özellikle ben hasta olunca tıpkı bir anne, bir baba oluyordu bana.
Yn: Peki sağol
E: Kıyafetlerimi vereyim hemen
Abim dolabı açtı ve bende yatağına oturdum. Bacaklarım sızladığı için ayakta duramıyordum bile.
Abim en sonunda bir kaç kıyafeti yatağın üstüne koydu.

Abim odadan çıktı ve bende verdiği pijamaları giydim. Ardından ışığı kapatıp yatağa yattım. Battaniyeye iyice bürünüp gözlerimi kapattım ve uykuya kucak açtım.1 buçuk saat uyumuştum ve abimlerin siparişleri anca gelmişti. Uykum zaten hafif olduğu için kuryenin çaldığı zilin sesine uyanmıştım.
Yüzümü yıkamak için lavaboya gittim. Soğuk su ile yüzümü yıkadım, aynada kendime baktığımda saçlarım fazlasıyla dağılmıştı. Tekrardan toplayıp bir at kuyruğu yaptım ve abimlerin yanına geçicekken koridorda Hürkan ile karşılaştım.
H: Uyanmışsın
Yn: Evet zil sesi yüzünden uyandım sen nereye gidiyodun lavaboya mı
H: He yok.. Seni uyandırmak için geliyodum ama uyanmışsın zaten
Yn: oh, evet her neyse hadi diğerlerinin yanına gidelim
H: Olur hadi gidelim
Hürkan ile birlikte abimlerin yanına gittik. Koltuğa oturduk, L koltuğun önündeki sehpa yemek ve atıştırmalık doluydu. Bilgisayarı yansıtan kocaman televizyonda ise korku filmi açıktı.
Yn: Evet bana paso hayatta korku filmi izlemem
Bunu söylediğim sırada Ali kalkıp ışıkları kapattı ve izlemeyeceğim kesinleşmişti.
E: Hadi ya mızmızlanma biz burdayız nolucak
Yn: Ya abi Allah aşkına ne kadar altıma sıçtığımı biliyosun yapma şunu güzel kardeşine ya değer mi he