《12》

841 39 86
                                    

Dönme dolaptan el ele tutuşarak indik, hayatımın en güzel gecelerinden birisiydi. Sevdiğim insana sonunda kavuşmak... (war is over gencler)

Hürkan'da en az benim kadar mutluydu, üstünden büyük bir yük kalkmıştı sanki, benimde öyle. Çok mutluydum gerçekten. Abimin yanına gidip diğerlerine olanları anlatmak için sabırsızlanıyordum. Ama hiçbirinin şaşıracağını düşünmüyordum, herkes her şeyin farkındaydı günlerdir. Ama kimse sesini çıkarıp bir şey söylemiyordu ve aramızda halletmemiz için bize alan veriyorlardı. Umursamadıkları için değildi, bizim işimize karışmayıp saygı duydukları içindi. Anlayış göstermişlerdi kısaca.

Birazcık daha baş başa vakit geçirip eğlendikten sonra Hürkan'ın telefonu çalmıştı. Telefonu açıp konuşmaya başladı, bende etrafa bakınıyordum. Veeee evet.... Yankı'yı görmüştüm, hemen sırtımı dönüp beni görmemesini umuyordum. Hürkan'ın telefon konuşması bittiği an onu burdan sürüklemem gerekebilirdi. Petrolde Yankı'ya nasıl baktığını hatırladıkça huzursuz oluyordu içim.

Neyse ki çok vakit geçmeden Hürkan telefonu kapadı ve bana döndü.

H: Emre ve diğerleri su trenine binmiş bizide bekliyorlar binmek için

Yn: Gidelim o zamann

Hürkan gülümseyip elimi tutmuştu, o elimi tuttukça içim kıpır kıpır oluyordu. Midemde kelebekler uçuyor dedikleri his bu olsa gerek..

Su treninin önüne zar zor gelmiştik, yolda gelirken 2 kez kaybolmuş ve onlarca kez insanlara su treninin yerini sormuştuk. Yürümekten bacaklarımı hissetmiyordum. Nefes nefese abimlerin yanına geldik ve soluklandık.

E: Katar'dan mı geldiniz amına koduklarım bu ne hal

H: Ne sen anlat.... ne ben söyleyeyim

İkimizde nefes nefese gelince onlar çok şaşırmıştı. Ayrıca bir yandan sinirli gibiydiler, yaklaşık 40 dakikadır bizi bekliyorlardı çünkü.

S: TAMAM YA YETER HADİ BİNELİM

Yn: Binelim, binelim de Allah için birisi su versin yemin ederim susuzluktan çakılıcam şimdi yere

Sena halime hafif kıkırdayıp çantasından hiç açılmamış bir su şişesi vermişti. Elinden alıp kapağı açtım ve hayatımda sanki hiç su içmemişim gibi doyumsuzca su içtim. Şişeyi teklemiştim amk, cidden Katar'dan falan geldik sanırım.

M: YUH AMK

K: Abi insanların iddiaya girip yaptıkları şeyi kız ihtiyaçtan yaptı amk bu nasıl susuzluk

H: Ulan amına kodum geldiğimiz yolu sen gelseydin bunun 2 katı kadar su içerdin boş konuşma zaten yoruldum ya

A: Hürkan nefes alarak konuş amk

E: Hani nefessiz kalmıştın amına kodum

S: YA SUSUN ARTIK GİRELİM SIRAYA DA BİLETLERİ ALALIM YETER LAN

Herkes buz kesilip sırayla sıraya girmişti, Sena nadiren bile olsa sinirleniyordu ve sinirlendiğinde gerçekten kimse onu tanıyamıyordu. Ama bu onun iyi kalbini hiç değiştirmiyordu.

Sıraya geçip biletleri aldık, sıra esnasında Hürkan sürekli bana arkamdan sarılıyor, kafasını omzuma koyuyor, ya da saçlarımı öpüyordu. Abimler kendi aralarında takılıp video çektikleri için bizi fark etmiyor, görmüyordu. Hürkan temas bağımlısı gibiydi. Cidden ben günlerdir bu çocuğa sövüyordum amk şimdi bu kadar nazik olması beni bi tık göt ediyo.

Hürkan'a döndüm ve abimlerin duymayacağı bir ses tonunda konuşmaya başladım.

Yn: Abimlere ne zaman söyleyelim birlikte olduğumuzu

HugolaxYnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin