Bölüm 23

355 26 74
                                    

Vee geldim...Nihayet.Bu sefer biraz uzun bölüm olacak.Kaldığımız yerde devam.Açıkçası çok özledim burayı ve yazarlığı.Umarım beğeneceksiniz bölümü.İyi okumalar.

Yazar

-Ender Çelebiiii!-diye bağırdı maile bakarken.-Şeytan! Bu kadın gerçek bir şeytan! -diye bağırdı.Tüm şirket duymuş.Sonra Sedai girmiş.

-Başkanım?

-Ben bu kadını öldürürüm.Vallahi öldürürüm.-demiş ve odadan fırtına gibi çıktı.

-Başkanım durun.Başkanım-endişeli dedip peşine gitmiş.

Öte tarafta Ender kendi koltukta oturup şeytanca gülümsetti.

-İşte hayat böyle Hasan Ağlı bey.Bir anda hiç beklemediğin anda vuruyor.-dedip güldü.Çalışmaya devam etti.

-Ender hanım!-dedip hızlıca girdi.Uzerine yürüdü.

-Ay..Hasan Alı bey? Ne biçim giriş böyle? Korkutunuz beni.

-Korkmalısınız bence.

-Niçin korkmalıyım Hasan Alı bey? Suç işlenen sizsiniz.Ben değilim.

-Nereye varmaya istiyorsunuz?

-Hiçbir yere.Sadece bir suçluyu cezaya vermek.Aslında sadece yardımcı olacağim.Siz tonca yalanlar söylediğiniz, yalan raporlar gösterdiniz.Sadece bana değil devlette bile.Bu bir suç.Onun adı vergi kaçırma.Niçin? Ben hiselerimi satın almak için, hise fiyati duşurmek için? Çok akıllıca.Ve ben böyle bir şey yapacağim emindiniz.Off Hasan Ali ben şu sizin cıv cıv beyinle napım ya? Çok salak çıktınız.Şimdi gidin ve tüm delileri bakın.Sonra pazarlığa geçeceğiz.

-Siz bir şey yapamazsınız! Duydunuz mu?

-Yaptım bile.Ben polise göndersem bütüm bunlari siz hapishane de ölüsünüz be! Bende şirketime tadını çıkartayacağim.

-Ya pa ma ya caksınız! Duydunuz mu? Size hiçbir şey vermem! Hiçbir şey.

-Peki.Hapiste görüşürüz.Sık sık ziyarete geleceğim.Söz.

Hasan Ali dayanamadı.Bu durum fazla geldi ona.Yıkıldı.Yere düştü.Ender şaşırdı.

-Hasan Ali? Hasan Ali Bey? Hadi kalkın yemem ben.Rol yapmanıza gerek yok.-dedip ve bekledi bir dakika.Adam kıpırdamayınca kalktı ve ayağınla hafifçe vurdu onu-Hasan Ali Bey? Ölmüş mu yoksa? İkinci Halit vakası kaldıramam.-demiş.Çıktı ofisten-Sedai.Sedaii-diye bağırdi.

-Başkan?

-Fenalaştı.Abulans çağır.

-Ne yaptınız ona?

-Ben mi? Asıl o ne yaptı.Bence bu suçluluk duygusu.

-Sizimnle daha sonra hesaplaşacağim.Başkanım ölürse bittiniz-dedip tehditçi sesle.

-Asıl sen bittin Sedai.Çünkü başkan ölürse onun günahlarını bu dünyada sen ödeyeceksin.Ömür boyu.Bende seve seve izlerim.Hadi canım ambulans çağır ve vır vır konuşma-dedi ve Sedai gitti.

Ender çok keyifliydi çünkü nihayet onun zamsanı geldi.Herkesten tek tek intikamı alacak.Öte tarafta Lila bahçede oturuyordu çok sessiz.Fark etmedi annen kahve ile gelmiş ve oturdu.

-Kızım?

-Anne..

-Sana kahve getirdim.

-Sağ ol.İçmeyeceğim.

-Kızım iyi misin?

-İyi gibiyim ama değilim.Yarın duruşma var.

-Evet.

Ihanetin bedeli(TAMAMLADI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin