Bölüm 13

502 28 65
                                    

Yeni bölüm nihayet karşınızda.Daha güzel EnKay günlere giriyoruz.Bundan sonra bölüm pazar günde yayınlabilirim.Keyfili okumalar.

Yazar

O anda Kayanin telefonu çaldı.Yığıt arıyordu.Kaya oğlun arıyor diye görünce açtı.

-Efendim? Ne? Yığıt paniklenme.Belki gelecek.İyice baktın mi? Annen zaten yanımda.Ona haber vermeye gerek yok.Hiç merak etme herşey iyi olacak.Bize bekle geliyoruz.-dedip kapattılar.Çok endişeli hali var.

-Kaya? N'oluyor?-diye sordu Ender.Biraz endişeliydi.

-Bilmiyorum.Erim kayıp.-demiş.Kaya bunu deyince Ender sanki şoka girdi.Boş bakıyor.Kaya bunu fark edip gözünün önünde el salıyor.-Ender duydun mu beni? Erim kayıp diyorum.

-Ne? Nasıl kayıp olabilir?

-Bilmiyorum.Bilmiyorum.

-Sen hiç bilmiyorsun zaten.Sürekli şaşırıyorsun.Ne dedi Yığıt?

-Hiçbir şey.Gel Erim kayıp.Eminim ki bir hata olmuş.Sadece korku o kadar.

-Ya gerçekten ciddiyse? 

-Eminim ki yakında göreceğiz onu.
-Umarım böyle olacak.Umarım.Hadi...Sen gıy bi şeyler ben lobi de bekliyorum.

-Tamam.En fazla 10 dakika içinde oradayım.

Çok hızlı davrandı.Pantalon, bluz ve ceketi alıp Kaya'nın yanına gitti.Kaya lobi de otururken ve onu bekleyinca dakikalar sanki hiç geçmiyor, içinde öyle bir his vardı.Sadece Enderle eve gelip Erimi görmek istedi.Once bu durumu hafife almıştı ama Yığıtın sesi hiç iyi değildi.Dakikalar geçince içindeki korku ve kötü düşünceleri büyüyordu.Ya gerçekten Ender haklı ise? Ne yapacak o zaman? Deliriyordu artık.Sürekli saate bakıp Ender geliyor mu diye merak etmiş.Tam 10 dakika sonra Ender geldi.

-Gidebiliriz-demiş ve otelden ayrılıyorlar hızlı adimlarla.

Kaya arabasını açtı ve yola çıktı bu ikili.Biraz hızlı kullandı.Ender once tepki göstermek istemez ama sonra hızı daha artınca görünce sessiz kalamadı.Ona baktı.Ne kadar endişeli olduğunu belli idi.

-Kaya yavaş.Kaza yapacağiz.Kaya!-demiş Ender ve Kaya aniden arabayı kenara çekti.

-Özür dilerim.

-Hadi yerime geç ben kullanacağim.-demiş Ender.

Kaya onu dinledi.Galiba kendini suçluyordu bu olay için.Korkuyordu da.Ender onu çocuğunu emanet etmiş o çocuğu koruyamadı.Ender arabayı kullanırken elini tuttu Kaya'nin.Sanki ona ben sana kızmıyorum suçun değil demek istedi.Yola bakıyordu.

Yığıt çok rahatsızdı bu durumdan dolayı.O olay olunca kendini suçluyordu.Oturuyordu öylece salonda.Endişeli.Korku içinde.Bilmiyordu nasıl anlatacaktrı annene ve babana.

-Salak! Salak! niye daha dikatlı olmadın? Niye? Şimdi ben anneme ne söyleyeceğim? Nasıl anlatacağim.Hayatta affetmez, yüzüme bakmaz.Ya baba? Kendini suçlayacak.Herşey yeni halletik, hayatımızı devam ettik diyelim.Ama yok! Hepsi senin yüzünden.Hepsi senin yüzünden.-demiş ofkeli sesle masaya vururken.Zili çalınca hızlıca kalkıp kapıyı çaldı.

-Yığıt n'oluyor oğlum?-sordu Kaya.

-Girin.-demiş ve herkes salona gidiyor.Oturuyorlar.

-Yığıt nasıl oldu? Ne demek Erim kaybolmuş?-endişeli sesle sordu Ender.

-Tamam.Anne...Biz arkadaşımızla takıldık.Döndük.Buraya geldik.Arkamdaydı.Dönunce yoktu.Aradım ama yok.Sadece sokakta telefonu buldum.Herşey o kadar hızlı oldu ki.Tepki veremedim bile.

Ihanetin bedeli(TAMAMLADI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin