Bölüm 34

378 24 62
                                    


Kaya iki gün daha kalmış hastanede.Tüm raporlar temiz çıktı.Ender tek başına yatakta uyuyordu.Gözleri açtı ama çok yorgundu.Bütün gün uyuyabilirdi.

-Offf...Başım.Neden ben her sabah her gün çok yorgunum.Saat 10 geçti.Kayaya almam gerekiyor.Off-dedip ama yine kalktı.

Yığıt hastaneye gelmiş, merak etti Ender nerede.

-Günaydın baba..Nasılsın?

-Iyiyim ya.Ender nerede? Neden dünden gelmedi? Benim bilmediğim bir şey mi oldu?

-yok olmadı.

-Emin misin?

-Baba güven bana birazcik.Annem hiçbir şey bilmiyor, işleri var çok yorgun.

-Aramadı mı hiç?

-Aradı aradı.Geliyor.

-Tamam.

Biraz oldu Ender hastaneye geleli yine Sinana aradı.

-Ne var Ender? Noluyor?

-Ben Kayayı eve getireceğim.Sen evde ol.Konuşmamız lazım.Bu hafta bitiriyoruz herşeyi.

-Tamam.-Sinan dedi Ender telefonu kapattı.

Kayanın odaya gidiyor.Girmeden once doktora gitti.

-Girebilir miyim?

-Evet.Gir Ender.Otur.

-Sağ ol.Çok kalmayacağim.Sadece Kaya için sormak isterim.

-Iyi.Iyi olacak.

-Noldu ona?

-Hiç bitmeyen stres.Psikiyatriste görüştü ve onun fikri aynı.Kaya Ekinci panik atak var.Lütfen ona destek ol bu günlerde.

-Peki.Gidebilir miyiz artık?

-Evet.

-Çok teşekkür ederim.

-Rica ederim.

Ender çıktı doktordan.Çok sinirli.Böyle olacağına aklının ucunda geçmedi bile.Kayaya doğru gidiyordu.

-Hastaymış..panik atak var.Bi senin mental hastalığı eksikti. Allahım sabır ver.-dedi.

Yavaş yavaş girdi odana.Kaya yatakta oturdu Yığıtle sohpet etti.

-Bak seninki gelmiş.Sabahtan beri durup durup soruyor senin için annem.

-Geldim işte.

-Ben çıkış işlemeleri halletmeye gidiyorum.

-Gerek yok oğlum.Sen gidebilirsin istersen ben babanı götürürüm eve.

-Ben hasta değilim.Davranmayın böyle.Bak iyiyim.

-Bundan sonra biraz konuşacağiz Kaya bey.

-Ben her zaman konuşurum senle ama nasıl yapacağim bilmiyorum.Hiç evde değilsin.

-Biraz kritik dönem oldu.Evet haklısın ihmal ettim seni ve çocuklarımı ama bitmek uzere.Bundan sonra daha vakit geçireceğim senle.

-Söz mu?

-Evet.Evden çalışırım bir asistani daha alırım gerekirse.

-Tamam.Anlaştık.

-Hadi canım ailem gidiyoruz.Ben kullanacağim anne haberin olsun.Sen babamla otur arka koltukta.

-Tamam.

Gittiler hastaneden.Ender pek mutlu değildi bu fikriyle.Kayanın varlı onu son derece rahatsız ediyor.Şimdi dayanmak zorunda.Neyse ki çok az kaldı.

Ihanetin bedeli(TAMAMLADI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin