3

487 54 56
                                    


-Jay-

karnımın ağrıdığını ve revire gitmek istediğimi söyledim.hoca izin verdi ve sınıfın kapısından çıktığım an itibariyle Jungwonu aramaya başladım.Kantine,spor salonuna, boş sınıflara ve katların hepsine baktım ama hiç bir yerde yoktu.Son çare tuvaletlerdi.Sırayla tüm tuvaletlere baktım ama yoktu. Sonra aklıma okulda bir tane tekli tuvalet olduğu geldi. Oraya doğru koştum. Tekli tuvaletin kapısını açacak iken kilitli olduğunu fark ettim. Umudumu kaybetmeyip içeri seslendim...

-Jw-
Lavabonun içinde saçımı yıkarken ağlamaya devam ediyordum. Derdim saçım değildi . Yıkıyordum işte saçımı, temizleniyordu ama üniformam umutsuz vakaydı. Yanımda başka kıyafetim olmadığından onları yıkamam imkansızdı. Çünkü eğer yıkarsam çıplak kalacaktım. Islak saçlarımı peçetelerle kuruturken bir anda kapının kulpunun zorlandığını fark ettim. Yine Yeonjun ve çetesinin benimle uğraşmaya geldiklerini düşündüğüm için kapıyı açmadım sonra kapının ardındaki kişi konuştu . İlk başta yine açmadım. Ama sesi endişeli gelince açmak zorunda kaldım.

JY; Jungwon orda olduğunu biliyorum . Benim, Jay.
-------
JY; Hadi Jungwon.

-Jay-
Kapının açılması ile gözleri ağlamaktan kızarmış ve şişmiş, kıyafetleri kirlenmiş, saçı ıslak Jungwon'u gördüm.Ona ne olmuştu öyle. Çok üzgün görünüyordu...

JW; Hyung...

JY; Jungwon-ah sana n'oldu böyle, o ucube zorbalar yaptı değil mi!?

JW ; Hyung şu halime bak her yerim battı...

JY ; Acil durumlar için okul dolabımda fazladan üniforma bulundururum burda bekle onları sana getireceğim.

JW; Tamam hyung.

-----------
-Jw-
Çok geçmeden 30 dakikalık tenefüs zili çaldı ve Jay hyung elinde üniformasıyla geldi.hemen giydim. Ama cüssesi benimkinden büyük olduğu için haliyle kıyafetler de bol gelmişti.

 Ama cüssesi benimkinden büyük olduğu için haliyle kıyafetler de bol gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Formayı hayal etmeniz için)

-Jw-
Tuvaletten çıktım Jay hyung beni kapının önünde bekliyordu.

JW; Teşekkürler hyung .

JY; Şimdi sakinleştiysen bahçeye çıkalım hem temiz hava al hemde bana neler olduğunu anlat.

JW; Tamam hyung.

-Jay-
Jungwon'u temiz hava alması için bahçeye çıkarttım . Ondan bir banka oturup olanları anlatmasını istedim. Banka oturduk ve Jungwon olayı anlatmaya başladı.

JW; Hyung şöyle ki ...

-Jay-
Jungwon bütün olayı anlattığında sinirden neredeyse patlayacak haldeydim. Bugün onun bu okuldaki ilk günüydü. Ne diye o zorbalar daha ilk günden bunları yapmıştı ki?

JW; Hyung?

JW; Hyung beni duyuyor musun !?

-Jay-
Bunları düşünürken bir noktaya dalmış olmalıyım ki Jungwon'nun şirin ve titreyen sesi ile bana seslenmesiyle kendime geldim.Olanları anlatırken duygulanmış olmalı çünkü gözlerinden yaşlar akıyordu.Nedense onu öyle görünce içim sızlamıştı.

JY; Duyuyorum Won. Sadece anlattıklarını düşünüyordum.

JW; ohh... Anladım...

JY; Sen takma kafana onlar herkese karşı öyleler. Ben halledicem ;)

JW; Hyung boşver sen benim için onların seviyesine inme . Bırak ne halleri varsa görsünler. Buna dayanabilirim :)

JY; Yok yok ben onları bir güzel benzeticem.

JW; Hyung Lütfen.

JY; Peki ama sadece bu seferlik karışmayacağım.

JW; tamam.

-Jw-
Son ders zili çaldı . Jay hyungla sınıfa girdik. Dersi dinlemeye başladık. Çok geçmeden arka çaprazımdaki sırada oturan Yeonjun'un bana bakarak sessiz ve sinsi kıkırdaması dikkatimi dağıttı...

_____________________________________________________________________




𝗬𝗮𝘇𝛊𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗹𝛊𝘀𝛊 𝘃𝗲𝘆𝗮 𝗵𝗲𝗿𝗵𝗮𝗻𝗴𝗶 𝗰𝗿𝗶𝗻𝗴𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗮𝗿𝘀𝗮 𝗸𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝗺𝗮 𝗯𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻 .

𝗨𝗺𝗮𝗿𝛊𝗺 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗿𝗲𝗸 𝗼𝗸𝘂𝗿𝘀𝘂𝗻𝘂𝘇.

𝗦𝗶𝘇𝗰𝗲 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸? 𝗧𝗮𝗵𝗺𝗶𝗻𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝘇𝗶 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺...

𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙮 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 ❤︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin