12

262 30 88
                                    






JW.A; Şştt susun bakim! Görüşürüz müstakbel damadım . Oğluma iyi bak. İyi eğlenin...

JY; Bakarım annecim için rahat olsun.

JW; Hadi görüşürüzz.



-Jay-
Evden çıkıp taksiye bindik. Miniğim ile arka koltukta sarılıp oturarak  taksi şöförünün bizi okula götürmesini bekliyorduk, yolu izliyorduk . Taa ki güçlü bir fren sesi duyana kadar...




----




X; Hey beni duyuyor musun!?

Y; Nefes alıyor mu?

Z; Ambulans çağırın!!!

K; Hey! Büyük oğlanın bilinci açık, sadece bayılmış !

T; Küçük oğlan nefes almıyor !!!

Ambulans g. ; Çekilin ! Sen ! sedyeden tut kaldıralım.

Amb.G.2; Tamamdır...



----



-Jay-

Gözlerimi beyaz,parlak,rahatsız edici ışıkların olduğu bir odada açtım. Etrafıma baktığımda hastanede olduğum anladım. Kocaman hastane odasında tek başıma yatakta yatıyordum. Karnımda ve göğsümde sargılar, yüzümde ise minik minik bantlar vardı. Sonradan Jungwon'un da benimle takside olduğunu ve kazada olduğunu hatırlayınca başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüş gibi hissettim. Kolumdaki serumu hızla çekiştirip çıkarttım ve koşarak odamın kapısını açıp hastanenin koridolarında bağırmaya başladım.


JY; HEY! DOKTOR VAR MI ? HEMŞİRE!

HMŞ;Efendim sizin burda ne işiniz var ?! yatağınızda olmanız gerekiyor!

JY; NERDE O ?! NEDEN ODAMDA 2 YATAK VARKEN YANIMDAKİ BOŞ?! JUNGWON NERDE?!

HMŞ; Efendim sakinleşin lütfen. Sizi yatağınıza götüreyim.

JY; NERDE?!

HMŞ; Beyefendi eğer yatağınıza gidip sakinleşmezseniz hiçbir şey öğrenemezsiniz!

JY; Peki...

HMŞ; Ben şimdi gidiyorum . Yeni bir serum ve Doktor bey ile geri döneceğim . Siz de bu süreçte sakinleşin lütfen.

JY; Tamam...


-Jay-

Hemşire gidip 10 dakika sonra yanında bir doktor ile birlikte geri geldi.

DR; Merhaba Jongseong bey. Şikayetiniz nedir?

JY; O nasıl ? Nerde?

DR; Jungwon ...








_____________________________________________________________________


𝗬𝗮𝘇𝛊𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗹𝛊𝘀𝛊 𝘃𝗲𝘆𝗮 𝗵𝗲𝗿𝗵𝗮𝗻𝗴𝗶 𝗰𝗿𝗶𝗻𝗴𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗮𝗿𝘀𝗮 𝗸𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝗺𝗮 𝗯𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻 .

𝗨𝗺𝗮𝗿𝛊𝗺 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗿𝗲𝗸 𝗼𝗸𝘂𝗿𝘀𝘂𝗻𝘂𝘇.

𝗦𝗶𝘇𝗰𝗲 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸? 𝗧𝗮𝗵𝗺𝗶𝗻𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝘇𝗶 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺...






𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙮 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 ❤︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin