-jw-
Jay hyungla yazıştıktan sonra kalkıp fizik,kimya,korece ve ingilizce ödevlerimi yapmaya başladım.Ders çalışmayı sevmiyodum ama yine de çalışıyodum tek görevim buydu çünkü. 1 saat ödev 2 saat tekrar yaptıktan sonra annem beni akşam yemeğine çağırdı.J.A; Daha iyi misin oğlum?
-Jw-
Tabağıma yemek koyarken sorduğu soruya kafamı yukarı aşağı sallayar cevap verdim. Ablam annemin sorusunu duymuş olmalı çünkü sorar ifadeyle yüzüme bakıyordu.JW; Sorma abla anlatıp tekrar moralimi bozmak istemiyorum.Annem anlatır sana.
J.AB; Tamam canım.
5 AY SONRA / YARIYIL TATİLİ
Saat 04:37'de sırıldıklam uyandım ve kendi kendime gördüğüm şeyin bir kabus olduğunu söylemeye başladım.Daha fazla dayanamadım ve gecenin bir yarısı olduğunu aldırmadan Jay hyungu aradım.5 kere çaldıktan sonra açtı ve uykulu sesiyle konuştu.
📞
➡️Efendim Won.Gecenin köründe ne oldu?
⬅️Uyandırdığım için çok özür dilerim.
➡️Sorun değil ama sesin endişeli geliyor bir şey mi oldu?
⬅️Hyung ben bir kabus gördüm.
-Jay-
Jungwon'un sona doğru ağlamaklı çıkan sesi ile yatakta oturur pozisyona geldim.➡️Bir saniye ağlıyor musun sen?
⬅️Hyung ben çok korktum...
➡️Ne gördün?
-Jay-
Dememle daha fazla ağlamaya başlamıştı.➡️Tamam dur ağlama.Yanına gelmemi ister misin? Ailen bir şey der mi?
⬅️Annem ve ablam annanemin yanına gittiler 1 ay orda kalcaklar.
➡️Tamam geliyorum o zaman.
⬅️Tamam hyung.
☎️
-Jay-
10 dk içerisinde Jungwonun attığı konuma varmıştım. Kapıyı tıklattım 10 saniye bile olmadan kapı açıldı ve önümde gözü yaşlı miniğimi gördüm. Saçları ıslanmıştı,çok yorgun ve korkmuş görünüyordu . Ayrıca pijamasının içinde ayrı tatlı duruyordu.
(pijamayı hayal etmeniz için)
-jay-
Bir,iki dakika kapıda yaşlı gözleri ile gözlerimin içine baktı,hiç konuşmadı. Sonra koşarak bana sıkıca sarılıp daha şiddetli ağlamaya başladı.İçim parçalanıyodu resmen . Ona aşıktım ve bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum . Miniğime içeri geçmemiz gerektiğini yoksa üşüteceğini söyledim. İçeri geçtik,onu odasına götürdüm ve yatağa yatırıp ben de yatağın yanındaki koltuğa oturdum. Ona ne gördüğünü sormadım çünkü sakinleşmesini istedim.Sabah daha rahat anlatırdı. Koltuktan yataktaki minik bedeni izlerken bana seslendi.
JW; Hyung . Yanıma gel.
JY; olmaz sen rahat uyu.
JW; Yanıma gelirsen rahat uyurum lütfennnn.
-jw-
Jay hyunga yaşlı gözlerimle yalvarır gibi baktım (🥺) . O da dayanamayıp yanıma geldi.JY; Geldim işte oldu mu?
JW; Hayır.
JY; Nasıl yani?
JW; Bana sarılırsan olur.
JY; peki.
-Jw-
Jay hyungdan bana sarılmasını istedim ve sarıldı .Sıcacık ve yumuşak bir yastık gibiydi,İnsanı mayıştırıyordu. Çok huzurlu hissettim.(Hayal etmeniz için)
-Jw-
Jay hyunga sarılırken hiç bir şey düşünmeden,dudaklarımın arasından içimde tuttuğum şeyin çıkmasına izin verdim.
JW; hyung. Senden çok hoşlanıyorum...
_____________________________________________________________________
𝗬𝗮𝘇𝛊𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗹𝛊𝘀𝛊 𝘃𝗲𝘆𝗮 𝗵𝗲𝗿𝗵𝗮𝗻𝗴𝗶 𝗰𝗿𝗶𝗻𝗴𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗮𝗿𝘀𝗮 𝗸𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝗺𝗮 𝗯𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻 .
𝗨𝗺𝗮𝗿𝛊𝗺 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗿𝗲𝗸 𝗼𝗸𝘂𝗿𝘀𝘂𝗻𝘂𝘇.
𝗦𝗶𝘇𝗰𝗲 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸? 𝗧𝗮𝗵𝗺𝗶𝗻𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝘇𝗶 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙮 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 ❤︎
FanfictionJW; Hyung, bundan sonra sen benim güvenli bölgemsin... JY; Öyle olsun bakalım miniğim... Yang Jungwon(Enhypen) x Park Jongseong-Jay-(Enhypen) JAYWON BxB Texting x Düzyazı