JY; Peki hafızasını daha hızlı kazanması için ne yapmalıyım?
DR; Ona birlikte, ailesiyle, tekrar tanıması gereken kişilerle çekinilen fotoğrafları göster. Fotoğraftakileri tanıt. Onu bir yere götürdüğünde unuttuğu kişiler ile tekrar tanıştır. Tekrar hatırlaması gereken yaşananları anlat. Vs vs. Anladın mı?
JY; Anladım doktor bey teşekkürler.
DR; Ne demek.
DR; Şuan onun en çok ihtiyacı olan kişi sensin Jay . Lütfen ona destek ol . Birbirinize destek olun. İkinizin de birbirinize ihtiyacınız var.
JY; Haklısınız.
DR; Şimdi sana bir sürprizim var.
JY; Nedir?
HMŞ; Ta daa biz geldikk.
JY; Jungwon :D
-Jay-
Doktor bana bir sürprizinin olduğunu söyledikten sonra kapı açıldı ve hemşire ellerinin arasındaki kulplar yardımı ile içinde jungwon'un yattığı yatağı benim odamın içine doğru itmeye başladı. Onu tekrar uyanık ve iyi bir şekilde gördüğüm için çok mutluydum.
JW; Teşekkürler hemşire abla.
HMŞ; Ne demek canım . Bir şeye ihtiyacınız olursa yatağınızdaki füğmelere basıp beni çağırın.
JY; Tamam.
-Jay-
Hemşire gittikten sonra Jungwon benimle konuşmaya başladı.Ona anlayışlı bir şekilde cevaplar vermeye özen gösterdim .
JW; Şey merhaba.
JY; Merhaba :)
JW; Hemşire abla bana her şeyi anlattı. Sen benim sevgilimmişsin. Adın da Jay'di dimi.
JY; Oh... Evet.
-Jay-
Böyle konuşması çok canımı yakıyordu . Ama yapacak birşey yoktu. Onun için katlanmak zorundaydım...
JW; Ben üzgünüm...
JY; Neden?
JW; Seni ve hiçbir şeyi hatırlamadığım için...
JY; Önemli değil bebeğim . Senin elinde değil . Sana yardım edeceğim :)
JW; Teşekkür ederim Jay :)
JY; Şuan bana karşı birşeyler hissediyor musun?
JW; Bilmiyorum . Ama hoşuma gittin.
JY; Tamam hadi bakalım uyuyalım.
JW; İyi geceler.
JY; İyi geceler canım...
>1 𝙷𝚊𝚏𝚝𝚊 𝚜𝚘𝚗𝚛𝚊<
JY; Toparlandın mı canım.
JW; Evet.
JY; Hadi eve gidelim annen ve ablab seni bekliyor :)
JW; Tamam :)
-Jw-
Jay ile birlikte hastaneden çıktık ve eve gitmeye başladık. Geldiğimizde derin bir nefes alıp kapıyı iki kere tıklattım . Gergindim ama yanımda Jay olmasaydı daha da gergin olurdum. Kapının açıldığını duduğum an itibari ile düşüncelerimden kurtuldum.
JW; Ah merhaba siz annem olmalısınız...
_____________________________________________________________________
❕𝗙𝗜𝗡𝗔𝗟𝗘 𝗬𝗔𝗞𝗟𝗔𝗦𝗜𝗬𝗢𝗥𝗨𝗭❕
𝗬𝗮𝘇𝛊𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗹𝛊𝘀𝛊 𝘃𝗲𝘆𝗮 𝗵𝗲𝗿𝗵𝗮𝗻𝗴𝗶 𝗰𝗿𝗶𝗻𝗴𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗮𝗿𝘀𝗮 𝗸𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝗺𝗮 𝗯𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻 .
𝗨𝗺𝗮𝗿𝛊𝗺 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗿𝗲𝗸 𝗼𝗸𝘂𝗿𝘀𝘂𝗻𝘂𝘇.
𝗦𝗶𝘇𝗰𝗲 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸? 𝗧𝗮𝗵𝗺𝗶𝗻𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝘇𝗶 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙮 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 ❤︎
FanfictionJW; Hyung, bundan sonra sen benim güvenli bölgemsin... JY; Öyle olsun bakalım miniğim... Yang Jungwon(Enhypen) x Park Jongseong-Jay-(Enhypen) JAYWON BxB Texting x Düzyazı