-Jay-
Ölesiye sevdiğim çocuk şimdi yatakta sargılarla , serumlarla ve hava cihazıyla sessizce yatıyordu.5 dakikadan fazla olmuştu . Hemşirenin yakında geleceğini düşündüm ve miniğimin sesimi duyduğunu varsayarak ona şimdilik veda ettim. Ardından hemşire geldi ve beni odama geri götürüp yatırdı. Hemşire odamdan çıktıktan sonra ağlamaya başladım. Çok canım yanıyordu. Yaralarımdan dolayı değildi bu acı. Miniğimi öyle gördüğümdendi. Onu öyle görmeye dayanamıyordum. Bir süre sonra gözyaşlarımı sildim ve boş boş duvara bakmaya başladım. Yarım saat sonra Jungwon'un annesi ve ablası hemşire eşliğinde odama girdiler.Annesi çok ağlamış olsa gerek çünkü gözleri kızarmış ve şişmişti . Ablasının da annesinden gram farkı yoktu. Hatta ablası annesinden daha kötüydü diyebilirdim. Birkaç dakika bakıştıktan sonra çaresizce konuşmaya başladım.
JY; Anne ben özür dilerim onu koruyamadım...
JW.A; Özür dileme.
JW.AB ; Senin suçun değildi Jay.
JY; Yine de onu daha iyi korumalıydım....
JW.A; Eminim elinden geleni yapmışsındır Jay . Kendini sakın suçlama oğlum.
JY; Siz eve gidip uyuyun ben burdayım birşey olursa ararım.
JW.A; Olur mu oğlum öyle şey sen de yaralısın.
JY; Olur . Lütfen anne eve gidip dinlenin ben iyiyim.
JW.AB; Anne hadi Jay haklı çok yorgunsun.
JW.A; Peki.
JW.AB; Görüşürüz Jay.
JY; İyi geceler.
-Jay-
Jungwon'un ailesi gittikten sonra ben de uyudum.
---
Uyandığımda sabah olmuştu. 15-20 dakika sonra doktor ve hemşire günlük kontrollerimi yapmak için içeri girdiler.
DR; Merhaba Jay . Bugün nasıl hissediyorsun?
JY; Fiziksel olarak iyi.
DR; Anladım. Birkaç anlık test yapacağım. Işık kontrol etme vb.
---
DR; Evett testler bitti. Şimdi sana biri iyi diğeri kötü iki haberim var.
JY; Dinliyorum.
-Jay-
Doktor bana biri iyi öbürü kötü iki tane haberinin olduğunu söyledi . Ve ben de onu dinlediğimi söyledim ilk haber ile çok mutlu olmuştum ama doktorun sonradan verdiği haber karşısında tüm dünyam durmuş gibi hissetmiştim...
DR; İyi haberimiz Jungwon uyandı.
JY; Gerçekten mi?!
JY; Görebilir miyim ?!
JY; Beni ona götürsenize!?
JY; Konuşsanıza gidemez miyim yanına?
JY; Bir şeyi mi var ?
DR; Jungwon...
JY; Noldu Jungwon'a?!
DR; Jungwon büyük ihtimalle kafasını vurmasının etkisiyle kısa süreli hafıza kaybı geçiriyor.
JY; Ne?...
DR; Bak Jay . Onun için güçlü olman gerekiyor. Tamam mı? Hafızasını daha hızlı geri kazanmasını istiyorsan beni dinlemelisin.
JY; Tamam .
JY; Dünya'nın sonu değil.
JY; Sakinim.
JY; Sırf onun için güçlü olacağım.
DR; Aferim :)
JY; Peki hafızasını daha hızlı kazanması için ne yapmalıyım?
_____________________________________________________________________
❕𝗙𝗜𝗡𝗔𝗟𝗘 𝗬𝗔𝗞𝗟𝗔𝗦𝗜𝗬𝗢𝗥𝗨𝗭❕
𝗬𝗮𝘇𝛊𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗹𝛊𝘀𝛊 𝘃𝗲𝘆𝗮 𝗵𝗲𝗿𝗵𝗮𝗻𝗴𝗶 𝗰𝗿𝗶𝗻𝗴𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗮𝗿𝘀𝗮 𝗸𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝗺𝗮 𝗯𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻 .
𝗨𝗺𝗮𝗿𝛊𝗺 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗿𝗲𝗸 𝗼𝗸𝘂𝗿𝘀𝘂𝗻𝘂𝘇.
𝗦𝗶𝘇𝗰𝗲 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸? 𝗧𝗮𝗵𝗺𝗶𝗻𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝘇𝗶 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙮 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 ❤︎
FanfictionJW; Hyung, bundan sonra sen benim güvenli bölgemsin... JY; Öyle olsun bakalım miniğim... Yang Jungwon(Enhypen) x Park Jongseong-Jay-(Enhypen) JAYWON BxB Texting x Düzyazı