2

596 61 134
                                    


Artık lise hayatımın geri kalanını geçirceğim sınıftaydım .
Hemen boş bir sıra bulup yerleştim. İlk ders başlamıştı . En sevdiğim ders . Kimya. Tanışma faslı , derse geçiş derken dersin 15 dakikası geçmişti .

-Jw-
Ve sonunda ilk ders bitti. Hemen kaynaşırım diye düşünmüştüm ama kimse yanıma gelmedi . Açıkçası bende gitmek için utandım. Ve sonra bir çocuğun yanıma geldiğini gördüm.Bu çocuğu ilk ders görmemiştim . Sanırım gecikmişti.

Yeonjun ; Hey! Seni bücür kalk yerimden !

-JW-
Bana bücür demişti ve bağırmıştı ? Sessizce düşünürken tekrar bağırdı.

YJ; Kalksana!

-Jw-
Neden bala bağırdığını düşünürken yüzüne aval aval bakıyordum.
Sonra bi anda kendimi yerde buldum . Beni sıradan itmişti ve yere düşmüştüm.

Jay; Hey! N'aptığını sanıyorsun sen!?

-Jw-
Sınıfımdan tanımadığım bir çocuk beni iten kişiye bağırdı ve elimden tutup beni yerden kaldırdı.Daha önce hiç dikkat etmemiştim ama o çok büyüleyiciydi. Elini elimden çekip hızlıca yerine oturdu. Soğuk birine benziyordu. Ardından yüzüme bakmadan konuştu.

JY; Buraya. Yanıma otur.

JW; Peki...

-Jw-
Yanına oturdum ve tanışmaya çalıştım.sorularımı kafasını bana çevirmeden cevaplıyordu.

JW; Şey merhaba.

JY; Mrb.

JW; Adım Yan-

JY; Yang Jungwon.

JW ; Adımı nerden biliyorsun?

JY; Kimya dersinde hocayla tanışırken söyledin ya.

JW; Oh... evet. Peki ya sen?

JY; Park Jongseong . Jay derler.

JW; Anladım.Kaç yaşındasın?

JY; Aynı sınıftayız?

JW ; Ben okula erken başladım 16 yaşındayım. Genelde sınıf arkadaşlarım benden 1 veya okula geç başladılarsa 2 yaş büyük olurlar.

JY ;  Haklısın . Senden 2 yaş büyüğüm.

JW; Sana hyung dememde bir sakıca var mı.

JY; Fark etmez.Ayrıca yeonjun ve arkadaşları sana bir daha çıkışırsa bana söyle.

-Jw-
Adı Yeonjun muymuş...

JW; Söylerim de neden böyle ? Ve böyle daha fazla mı öğrenci var?

JY; Aşağılık zorbanın teki. Ve evet üst sınıflardan, diğer şubelerden de zorba arkadaşları var.Çok takma kafaya boşver.Aslında korkağın tekiler.

JW; Anladım hyung.

JY; Şimdi dersi dinle yoksa hocadan ceza alacaksın. İlk günden ceza almak istemezsin.

-Jw-

Jay hyungu kafamla onaylayıp önüme döndüm. Dersin başladığını fark etmemiştim bile. Onunla konuşurken 2 ders su gibi akıp geçmişti şuan 4. Dersteyiz birazdan öğle yemeğine çıkarız.
---
Ve sonunda öğle yemeği zili çaldı.Yemeğe Jay hyungla birlikte gitmek istiyordum ama bir anda ortadan kayboldu . Yemekte öne geçmek için hemen çıkmış olmalı...
Yemekhaneye geldim ve yemekleri koyan teyze seni ilk kez görüyorum deyip beni sevdi ve bana diğerlerinden biraz daha fazla yemek koydu ardından yemeğini güzelce ye dedi. Onu sevdim :)
Jay hyung En köşede tek başına yemek yiyordu. Aslında yanına gitmek istedim ama sonra boş bir masaya oturup yemeğimi yemeye başladım. Çok geçmeden yanıma 4 kişi geldi .

Beomgyu; selam cınım yeni çocuk sen olmalısın.
Taehyun; Ahahhaha şunun bücürlüğüne de bakın.
Kai; Yeonjun senden çok bahsetti.Dediğinden daha bücürmüşsün hahahhahah.
Soobin;Arkadaşlar yapmayın ama üzüyorsunuz yeni oyuncağımızı.
Beomgyu; Hyung bırak da azcık eğlenelim.
Kai; Katılıyorum.
Soobin; Öyleyse hadi eğlenin ;)

-Jw-
Diğer üçlü Soobin denen kişinin onayını almasıyla tepsimdeki yemekleri kafamda buldum.O an cidden ağlamak istedim.Bütün saçım ve üniformam yemek olmuştu.Hemen ayağa kaltım okuldaki tekli lavaboya girip kapıyı kitledim ve ağlamaya başladım. Saçım kolaydı kızlarınkı kadar uzun olmadığı için iki dakika lavaboda yıkayabilirdim ama kıyafetlerim batmıştı...

-Jay-
Yemeğimi yedim ve sınıfa çıktım . Jungwon hala yemeğini bitirmemiş olmalı...
Ders başladı ama Jungwon hala ortalıkta yoktu. Aklıma öğle arasının bitmesine yakın Yeonjun ve arkadaşlarının koridorda sinsice  kahkalara boğulmalarını hatırlayınca Jungwon'a bir şey yapmış olabilecekleri geldi. Dersin ortasında ayağa kalktım ve sendeleye sendeleye hocanın yanına gittim .karnımın ağrıdığını ve revire gitmek istediğimi söyledim...

_____________________________________________________________________

𝗬𝗮𝘇𝛊𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗹𝛊𝘀𝛊 𝘃𝗲𝘆𝗮 𝗵𝗲𝗿𝗵𝗮𝗻𝗴𝗶 𝗰𝗿𝗶𝗻𝗴𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗮𝗿𝘀𝗮 𝗸𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝗺𝗮 𝗯𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻 .

𝗨𝗺𝗮𝗿𝛊𝗺 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗿𝗲𝗸 𝗼𝗸𝘂𝗿𝘀𝘂𝗻𝘂𝘇.

𝗦𝗶𝘇𝗰𝗲 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸? 𝗧𝗮𝗵𝗺𝗶𝗻𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝘇𝗶 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺...











𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙮 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 ❤︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin