JW.A; Yalnız yaşadığını duymuştum Jay . Bizimle yaşamaya ne dersin?
JY; Umm bilemedim şimdi. Bana oda var mı ki?
JW.A; Sen ayrı odada mı yatmak istiyosun? Ben belki Jungwon ile yatmak istersin diye düşünmüştüm :)
JW; Oha anne buna izin verir misin?
JW.A; Veririm oğlum niye vermiyim.
JY; Pekii o zaman . Israr etmeyeceğim :D
JW; Ağağğağağağğağağa çok mutluyumm. Teşekkürler aney.
JW.AB; Hep oğluna oyna anne . Neyse hadi yine iyisin won.
-jw-
Jay hyung ile odama çıktık ve sohbet etmeye devam ettik . Günün geri kalanı da her zamanki gibi geçti - Zaten Jay ile birlikteyken zaman çok hızlı geçiyordu- Sonra da akşam oldu, yattık.
-2 yıl sonra-
-Jw-
Artık Jay de bizim ailemizden biri gibiydi. Birlikte çok eğleniyorduk. Bize çok alıştığı için artık çekinmiyordu -rahat davranıyordu- . Ve o gün gelmişti . Mezuniyet günü . İkimiz de karşı karşıya olan odalarda ayrı ayrı takımlarımızı giyip aynı anda çıktık .
(Mezuniyet için şık olmaları gerekiyor.) (Hayal etmeniz içindir.)
JY; Wow baya haşmetli olmuşsun yawrum. Tatlı Won'dan kırıntı bırakmamışsın.
JW;Ne sandın ( ˘ ³˘) . Sen de baya yakışıklı olmuşsun. Zaten öyleydin.
Ama daha yakışıklı olmuşsun. Of her neyse hadi gidelim.JY; Müstakbel kayın valideciğim görüşürük .
JW VE JW.AB; ŞDŞAŞCÖĞAÖDİAÖCŞAŞÖXĞAÖCĞAŞCŞAÖXXLAĞXÖAĞXÖAĞÖCŞAÖCĞÖAĞXŞAŞCÖAĞÖXĞAÖCŞAMCÖAŞCÖŞALCMŞAÖXŞALCŞÖAŞXÖCLAŞXŞAÖŞCÖSŞCÖAŞKCLSŞSÖCŞÖSCCĞSÖCŞSÖCCÖAPCLSSĞXLŞSŞXŞDŞ KAYIN VALİDECİĞİM XÖSSCCÖSPCLAĞCŞAÜCÇAĞÖCĞALCĞALCĞLAĞXLXPAĞCŞAŞCŞAİÇÇŞ
JW.A; Şştt susun bakim! Görüşürüz müstakbel damadım . Oğluma iyi bak. İyi eğlenin...
___________________________________________________________________
𝗕𝘂 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝘂 𝗵𝗮𝘀𝘁𝗮𝗻𝗲𝗱𝗲 𝗮𝗻𝗻𝗮𝗻𝗲𝗺𝗶𝗻 𝘆𝗮𝗻𝛊𝗻𝗱𝗮 𝗼𝗹𝗱𝘂𝗴̆𝘂𝗺 𝗶𝗰𝗶𝗻 𝗯𝗶𝗿𝗮𝘇 𝗸𝛊𝘀𝗮 𝗸𝗲𝘀𝗺𝗲𝗸 𝘇𝗼𝗿𝘂𝗻𝗱𝗮 𝗸𝗮𝗹𝗱𝛊𝗺.𝗩𝗲 𝗯𝗶𝗿𝗮𝘇 𝘀𝗮𝗰̧𝗺𝗮𝗹𝗮𝗺𝛊𝘀 𝗼𝗹𝗮𝗯𝗶𝗹𝗶𝗿𝗶𝗺𝘀.
𝗬𝗮𝘇𝛊𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗹𝛊𝘀𝛊 𝘃𝗲𝘆𝗮 𝗵𝗲𝗿𝗵𝗮𝗻𝗴𝗶 𝗰𝗿𝗶𝗻𝗴𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗮𝗿𝘀𝗮 𝗸𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝗺𝗮 𝗯𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻 .
𝗨𝗺𝗮𝗿𝛊𝗺 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗿𝗲𝗸 𝗼𝗸𝘂𝗿𝘀𝘂𝗻𝘂𝘇.
𝗦𝗶𝘇𝗰𝗲 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸? 𝗧𝗮𝗵𝗺𝗶𝗻𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝘇𝗶 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙮 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 ❤︎
FanfictionJW; Hyung, bundan sonra sen benim güvenli bölgemsin... JY; Öyle olsun bakalım miniğim... Yang Jungwon(Enhypen) x Park Jongseong-Jay-(Enhypen) JAYWON BxB Texting x Düzyazı