6

424 39 84
                                    

JW; hyung. Senden çok hoşlanıyorum...

JY; nE?!

-Jay-
Jungwon'un söylediği şeyi idrak etmeye çalışırken "ne?" diye bağırdım.Jungwon uyumuş olmalıydı ki bağırmamla 2-3 saniye yatakta kıvrandı, sonra tekrar uyudu. Dediği şey beni çok mutlu etmişti. Kalkıp göbek atmak istiyordum ama miniğim kollarımın arasında mışıl mışıl uyuyordu. Ben de onun yüzünü okşamaya başladım.Hala korkuyor olsa gerek çünkü bana sımsıkı sarılıp uyuyordu. tatlılığına dayanamayıp sırıttım. Ve kendi kendime cevap beklemeden fısıldadım.

JY; Hiç bir yere kaçmıyorum Wonie . Neden hala korkuyorsun ki...

-Jay-
Biraz daha miniğimi izledikten sonra ben de uyudum.
---
3-4 saat sonra uyandım,wonie'yi uyandırmadan yataktan çıkıp mutfağa gittim ve kahvaltı hazırlamaya başladım. 10-15 dk sonra pıt pıt ayak sesleri duydum ve karşımda uykulu gözleriyle bana doğru yürüyen miniğimi buldum .

JW; Günaydın hyung . Zahmet etmeseydin kahvaltı için.
JY; Zahmet etmek değil bu benim için . Sen otur bakiyim şuraya.

-Jay-
Miniğimi oturtup ellerim ile yemek yedirmeye başladım.Hem gülüşüp hem yemek yiyorduk.

JW; Hyung kes şunu bebek değilim kendim yiyebilirim.
JY; Benim bebeğimsin. Şimdi sus ve kaşıktakini al elim havada kaldı.

-Jw-
Kahvaltı bittikten sonra Jay hyungla birlikte bulaşıkları kaldırdık . Hyungum son bulaşığı yıkarken konuştum.

JW; Hyung.

JY; Efendim Won.

JW; Dün gece uyku sersemiydim de.

JY; Eee?

JW; Dediğim hiç bir şeyi hatırlamıyorum. Önemli bir şey dedim mi?

JY; Evet.

JW; Ne dedim?!

JY; Benden çok hoşlandığını söyledin.

JW; Nee?! Hyung ben çok özür dilerim senin duygularını bilmeden konuşmuşum . Aptal kafam . Çok utanıyorum.

JY; 1. Aptal değilsin.  2. Evet benim duygularımı bilmiyorsun.  3. Utanma çünkü ben de sana çok aşığım tamam mı.

-Jw-
Jay hyungun dediğiyle küçük bir şok geçirdim . Dilim tutuldu . Tek yapabildiğim Jay hyungun yüzüne aval aval bakabilmekti.Çok mutluydum. 2-3 dk sonra koşup jay hyuna sarıldım.

JY; Seni çok seviyorum wonie~

JW; Ben de seni hyung~

JY ; Film izleyelim mi?

JW; Tamam ne filmi izleyeceğiz?

JY; Korku?

JW ; Korku mu?

JY; Ne o yoksa korkuyor musun.

JW; Ne alaka korkmuyorum.

JY ; peki o zaman açıyorum.

-Jay-
Her erkek gibi ben de korku filmi taktiğini kullandım puhahhaha . Birazdan korkup bana sarılır ᕕ( ᐛ )ᕗ.

-Jw-
Jay hyung filmi açtı ve izlemeye başladık. Birkaç dakika sonra yüksek sesten dolayı korktum ve dizlerimi kendime çektim. Bir süre böyle izledikten sonra filmde meymenetsiz bir yaratık göründü. Korkundan altıma etmemek için jay hyunga sarıldım ve gülmeye başladı.

JW;Hyung. Neye gülüyorsun acaba!? Korkamaz mıyım yani -_-  .

JY; Hani korkmam diyodun xöaağxöağxöaixşa.

JW; ne biliyim ben bu kadar korkunç bişey açacağını.

JY; Ben yanındayken sana hiçbirşey olamaz.

JW; O zaman hyung. Bundan sonra sen benim güvenli bölgemsin...

JY; Öyle olsun bakalım miniğim :)





_____________________________________________________________________

𝗬𝗮𝘇𝛊𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗹𝛊𝘀𝛊 𝘃𝗲𝘆𝗮 𝗵𝗲𝗿𝗵𝗮𝗻𝗴𝗶 𝗰𝗿𝗶𝗻𝗴𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗮𝗿𝘀𝗮 𝗸𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝗺𝗮 𝗯𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻 .

𝗨𝗺𝗮𝗿𝛊𝗺 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗿𝗲𝗸 𝗼𝗸𝘂𝗿𝘀𝘂𝗻𝘂𝘇.

𝗦𝗶𝘇𝗰𝗲 𝘆𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝗻𝗲𝗹𝗲𝗿 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸? 𝗧𝗮𝗵𝗺𝗶𝗻𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝘇𝗶 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺...

𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙮 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 ❤︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin