JW; Ah merhaba siz annem olmalısınız...
JW.A; Hoş geldiniz oğlum. Geçin içeri.
JW; Anneciğim hafıza kaybından dolayı hiçbir şey hatırlamıyorum diye üzülme iyileşeceğim ben :)
JW; Jay bana yardım edecek .
JW; Hem bak sen üzülürsen ben de üzülürüm.
JW.A; Tamam o zaman üzülmemeye çalışacağım canım benim.
JW; Teşekkürler.
JY; Hadi bakalımm hafıza dersimiz için odamıza gidelim sayın sevgili öğrencim.
JW; Şimdi de öğrenci mi olduk xmaşxöğaöxa.
JY; Sus bakim. Hadi.
JW; Geldim öğretmenimmm.
---
-Jay-
Jungwon'a hafıza dersi vermek için ona odamıza gitmemizi söyledim . Hafıza dersinden kastım fotoğraflardı . Ona fotoğrafların içindeki kişileri tekrar tanıtacaktım .
JW; Vayyy odam çok güzelmiş !
(Hayal etmeniz içindir. İki sandalyeli düşünün)-Jay-
Çalışma masasının önündeki sandalyeyi çekip Won'un oturmasını söyledim . O oturduktan sonra ben de yanındaki sandalyeye oturup galerimi karıştırmaya başladım. Kişileri tanıtmak için fotoğaf seçiyordum. Ve ilk olarak ikimizin fotoğraflarını gösterme kararı aldım.
JY; İlk ikimizin fotoğraflarını göstereceğim . Hazır mısın?
JW; Evettt.
JY; Bu fotoğrafta birlikte köpek parkına gitmiştik . Çok eğlenceliydi. Bu köpek seni kovalamıştı sonra senin korkmadığını anlayınca sana sırnaşmıştı ödlzöwşxowğzlw.
JW; Kafamızdakiler peki ÇXWĞXXWWLZŞWŞZĞAÇĞ.
JY; Ah... evet çdşsşdğsssğddşw. Çok tatlı ? Ve komikler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙢𝙮 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 ❤︎
FanfictionJW; Hyung, bundan sonra sen benim güvenli bölgemsin... JY; Öyle olsun bakalım miniğim... Yang Jungwon(Enhypen) x Park Jongseong-Jay-(Enhypen) JAYWON BxB Texting x Düzyazı