3

1.1K 95 104
                                    

Sabah uyandığımda derslerin başlamasına daha 1 saatten fazla vardı. Neden bu kadar erken uyandığımı sorgulayarak ayağı kalktım. Lavaboya gidip işlerimi hallettikten sonra tekrar odama girdim. Telefonumu şarjdan çıkarıp instada gezinmeye başladım ve Twice'ın yeni albüm çıkarıcağını öğrendim. Uzun zamandır Once'dım ama 1 tane bile albümüm yoktu. Annemin bana gönderdiği parayla almakta hiç aklıma gelmemişti. Zaten paramı kullanmam gereken birşeyde yoktu. Hem Twice albümü istek değil ihtiyaç. Okuldan sonra gitmeye karar verip hazırlanmaya başladım.

Mutfakta birşeyler atıştırırken, Jisung'da uyanmıştı. İşlerini hallettikten sonra yanıma gelip "Bugün erkencisin bakıyorumda." dedi. Başımı salladım.

"Okuldan sonra avmye gideceğim. İşin yoksa gelmek ister misin?"

"Olabilir. Napıcaksın ki avmde?"

"İhtiyacım olan şeyleri alıcam. Gidince görürsün."

"Tamamm"

Herşeyimiz tamam olunca evden çıktık ve okula doğru yürümeye başladık. Okula geldiğimizde sınıfa girdik. Jisung'la aynı sınıftaydık neden yan yana oturmuyorduk ki? Ne alakası var Felix? Bilmiyorum iç sesim öyle aklıma geldi.
İç sesimde beni ne çok sever.

"Ben Hyunjin'lerin yanına gidicem, gelmek ister misin?"

"Olabilir"

"Gel gidelim"

Aşağa indiğimizde Hyunjin bize el sallayıp yanına çağırdı. Yanlarına gidip oturduk. Changbin ve Seungmin'le ilk defa yüzyüze konuşucaktık. Sahi Seungmin'le aynı sınıftaydık neden ilk defa görmüş gibi davranıyosam.

"Selam Felix"

"Selam"

"Bugün koşmamışsın Felix"

"Hyunjin kaç kere diyeceğim, koşmuyorum ben uçuyorum."

"Banada öğretsene uçmayı ya"

"Bak şimdi içinden diyosunki ben uçucam bir bakmışşın uçuyosun"

"Eyvallah abi"

"Ne abisi be"

"Arkadaşlar asıl konumuz bu sene dağılacak olan Twice'ın cbyle gelmesi lütfen."

"Twice dağılırsa bende dağılırım"

"Yanii"

"Hava soğuk mu sıcak mı çözemedim hâlâ"

"Ilıktır o zaman"

Biz böyle boş yapmaya devam ederken zil çalmıştı ve sınıflara dağılmıştık. Ders başlayınca telefonuma mesaj geldi.

Minho:
Yine mi gec kaldin lan goremedim sinifta seni

Felix:
Yok Jisunglarin yanindaydim

Minho:
Oo sen insanlarla konusur muydun

Felix:
Biktim be hyung 😡😡
Ben okuldan sonra twice albumu alicam zirla

Minho:
Oha bende istiyorum
Konu twicesa zirlarim tamam

Felix:
Zirla ben ders dinleyip zengin olucam

Minho:
Tm abicim

Felix:
😘

Minho hyungla uğraşmak çok eğlenceliydi ama dersi dinlemem gerekti, yoksa Namjoon hoca ağzıma ederdi 💗

Okul bittikten sonra okul kapısından bir çıkışım var, görmeniz lazım. Jisung bile bana yetiştiğinde nefes nefeseyken, Ulan Felix ne ihtiyaçmış bu kadar heyecanlandıran seni diye söylenmeyi ihmal etmedi.

Avmye geldiğimizde Jisung az kalsın yere düşüp bayılacaktı, çok yorulmuştu. Jisung'a bakmak için durduğumda bende çok yorulduğumu anlamıştım. "Tamam Jisung 2 dklık işim var, eve taksiyle gideriz." dedim. Kabul edip peşimden gelmeye başladı.

Albümlerin satıldığını düşündüğüm bir mağazaya girdiğimde, Jisung napıcaksın burda adlı tekerlemesini söylemeye başlamıştı. Cevap vermediğim için sormaya devam ediyordu. Albümlerin önüne geldiğimde Jisung ağzı açık bir şekilde albümleri izliyordu.

"Aman tanrım burası bir cenne- dur düşündüğüm şeyi mi yapıcaksın?"

"Çünkü Twice istek değil, ihtiyaç."

Hoşuma giden albümü alıp kasaya doğru yürümeye başladığımda gözüme bir Twice dergisi takıldı. Albüm alıp onu almamam büyük ayıp olurdu. Gidip onuda aldım. Jisung yarım ağız beni izlerken albüm ve derginin parasını verip mağazadan çıktık.

Eve geldiğimizde odama doğru koşmaya başladım. Jisung'da gelince albümü açmaya başladım. "Lütfen Sana lütfen Sana..." diye mırıldandım. Gözlerimi açıp pcye baktığımda, karşımda Sana'yı görmek beklemediğim ama istediğim bir manzaraydı, ve gerçek olmuştu. Çığlık atıp Jisung'a sarıldım. Sonra geri çekildim. Albümü iyice inceledikten sonra dergiyi açtım. Ondada güzel posterler vardı. Odamdada çok boş duvar vardı, Twice ile süslemek fena olmazdı.

"Ben yemek hazırlamaya gidiyorum Lixcim sende duvarlarını süslersin falannn" diyip odadan çıktı Jisung. Felix'te tüm posterleri asmaya başladı.

-

Bolum sonu merhaba

Nolcak benim bu twice ve skz askim bilmiyorum 😥

Bu bolum kisa oldu biraz sanki ama sarjim 5ken basladigim icin max bu kadar oluyo

Cisunga yazik oda album alsin 😥

Neyse bitti bu kadar

Only Housemates - JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin