"Felix ben okulun yolunu unuttum!"
"Ben biliyorum götürürüm seni."
"Ahh, of bak ayağıma kramp girdi yürüyemicem!"
"Ulan şerefsiz, madem korkuyon bu kadar ne bulaşıyon??"
"Dün sordun cevapladım bu sorunu"
"Başlarım kıskançlığına"
"Biliyorum seninde hoşuna gitti aşkıııııım"
"Aman Ryujin senin hoşuna gitmesinde"
"Sus ya"
"Hadii"
İnatla Jisung'u yatağından kaldırıp giyinmesi için odadan çıktım. Bende birşeyler yedikten sonra evden çıktık.
Sınıfa girdiğimizde Ryujin ve Lia'da gelmişti. Ryujin Jisung'u görünce bakışları o kadar sertleşti ki, bian Jisung'u orda bırakıp kaçasım geldi.
Kendine gelmek istersine kafasını 2 yana yatırdı Ryujin. Zaten 5 dakika sonra ders başlamıştı.
1. ders ve teneffüs gayet normaldi. 2. ders Jisung hocadan lavaboya gitmek için zorlada olsa izin aldı. Ardından 2 dakika sonra Ryujin'de lavabo için izin aldı. Hazır tualetteyken oraya sıçıcaksın Jisung.
5 dakika sonra Ryujin geldi, fakat Jisung hala gelmemişti. Birden düşünmeye başlayınca gülesim gelmişti. Kahretsin komikti. Acaba ne yaptın Ryujin?
*Ryujin'in anlatımıyla*
Jisung lavabo için izin istedikten sonra bende istemiştim. İçerde birinin olabilceğini önemsemeden erkekler tualetine girdim. Görünürde kimse yoktu. Kabinlerin sadece 1inin kapısı kapalıydı. Büyük ihtimalle Jisung buradaydı.
"Huhu Jisung, burda mısıın?"
"Ananısikey- YOK YOK RYUJİN KİMSE YOK BURDA" Salaksın Jisung."Merak etme amınakoyim sikmicem. Sadece bu derse gelmeni istemiyorum"
"Ne?"
Olduğu kabinin kapısını kilitledim. Anahtarı nerden buldun diye sormadın, Ryujin'im ben.
"Ry- RYUJİN SAÇMALAMA AÇAR MISIN KAPIYI?"
"Açmam"
"RYUJİN NAMJOON HOCA BENİ DOĞRAR LÜTFEN AÇ ŞUNU!"
"Lia'yla uğraşırken akıl edemiyor musun böyle şeyleri?"
"RYUJİN LÜTFEN BAK HEMEN GELİCEM DEDİM ZATE- RYUJİN!"
"Görüşürüz aşko bb"
"RYUJİN?!, RYUJİN!!!"
Sınıfa doğru yürümeye başladım.
*Felix'in anlatımıyla*
Dersin bitmesine 2 dakika kalmıştı fakat Jisung hala gelmemişti. Namjoon hoca sınıftan çıkmadan önce Jisung'un sırasına ve bana baktı,
"Jisung'a söyle sözlüsünden kırıcağım"
Kafamı salladım.
Hocam etmeyin benim yarim biraz salaktır.
Namjoon hocada sınıftan çıktıktan sonra zil çaldı. Sıramdan kalkıp tualete doğru ilerledim. Tanrım çok komik.
"Jisung?"
"Felix?"
"OF DUR CİDDİ DEĞİLİM DE!" dedim sesin geldiği kabinin önüne giderken.
"Felix çıkar beni burdan"
"ALTIMA İŞİCEM ŞİMDİ PUAHAHDHAHAH"
"Siktir git ya"
"Bak hadi iyisin Ryujin acımış anahtarı üstünde bırakmış" dedim kapıyı açarken.
Somurtarak dışarı çıktı Jisung. Gerçekten çok komik yalan mı??
"Kendine dikkat et Jisung"
"Bencede"
"SIÇICAM CİDDEN ÇOK KOMİK AMINAKOYİM PUHAJSHAJHSAH"
"Ya sus siktir git"
"Tamam tamam"
--
We only said goodbye with words
Yazarken aklima dolandi nwdense
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Housemates - Jilix
Fanfic- Çocukluk travması sonucu evde tek başına kalamayan Jisung, kendisiyle kalcak kimseyi bulamadığı için, Felix'e sormaya karar verir... •Tamamlandı♡• '06.08.22 09.10.22' #1 - Jinlia #1 - Hanlix #1 - Leefelix #140123