Eve girdiğimde direkt telefonumu açtım. Lia'nın numarasını ararken Jisung'a seslendim.
"Sakin Lia'dan özür dilemeyi unutma!"
"Unutmaaaam!" diye seslendi lavabodan.
Lia'nın numarasını bulunca üstüne tıklayıp aradım.
"Alo?"
"Lia, nasılsın merak ettim"
"Ryujin'le eve geldik, duşa girdim, omuzlarım biraz yanmış ama çok acımıyor."
"Ben, ben Jisung adına senden özür dilerim Lia. Jisung onu bir anlık kıskançlıkla yapmış. Çok özür dilerim"
"Ben affetsem bile Ryujin affetmicek Felix. Ne kadar engel olmaya çalışsamda Jisung'u rahat bırakmıcak. Ryujin'in neler yapabilceğini biliyorum"
"Tanrım, Jisung için çok zor olucak"
"Felix, Ryujin seninle görüşmemede izin vermicek gibime geliyor..."
"Ne?"
"-LİA! NERDESİN!?
+Geliyorum Ryujin!, Ryujin çağırıyor gitmem lazım görüşürüz Felix, yani umarım""Görüşürüz"
Yani artık Lia'yla konuşamıcak mıydım? Ah be Jisung.
Odasından çıkıp salona gelen Jisung'u görünce ayağa kalktım. Üstümü değiştirmem lazımdı.
"Nereye? Kaçıyor musun benden?"
"Yok be üstümü değiştireceğim"
"He tamam. Bide, neden bana beni sevmediğini söyledin ki?"
"Sürün diye kahpe"
"Ayıp ettin"
"Ağla"
Odama girip üzerimi değiştirmeye başladım. Jisung'un tiz bir sesle çığlık attığını duyunca hızlıca giyinip odadan çıktım.
"Noldu!?"
"Lia'ya özür dilemek için mesaj atmıştım, Ryujin arıyor. RYUJİN TELEFONDA BİLE ANAMI SİKER?"
"Madem bu kadar korkuyosun ne bulaşıyosun göt herif"
"Ya kıskancım diyorum oğlum??"
"Açsana ne dicek merak ettim"
"Açıyım"
Jisung telefonu açtıktan sonra hoparlöre aldı.
"Ulan yarım saattir açmanı bekliyorum?"
"Lia?"
"Sarjim bitmişti mesaj atmışsın okuyamadan kapandı, birşey mi oldu diye merak ettim ondan burdan aradım"
"He şey, ben sabahki olay için özür dilerim. Felix'i senden kıskandım, sonra işte..."
"İyide Jisung, ben Felix'den hoşlanmıyorum ki? Hiçbir zamanda ona karşı böyle düşünmedim"
"Ama o gece-"
"O gece öpüşmedik Jisung, odaya girmeseydin geri çekilip, lez olduğumu söyleyecektim"
"NEY LEZ MİSİN?!?"
"Ah merhaba Felix"
"OHA Bİ DAKİKA 2. ŞOK GELİYO"
"Niye bu kadar şaşırdınız ki,"
"Cidden amk niye bu kadar şaşırdık?"
"Malız galiba"
"Öylesiniz, Ryujin bu konuşmayı yaptığımızı öğrenirse hepimizin ağzına sıçar bu yüzden hoşçakalın, ve kendine dikkat et Jisung"
dedi ve telefonu kapattı Lia...
--
Ay bisex mi yapsayfim ya belki sonra aksiyonly biseyler falan yazardim
Neyse siktir et lez lia 😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Housemates - Jilix
Fanfiction- Çocukluk travması sonucu evde tek başına kalamayan Jisung, kendisiyle kalcak kimseyi bulamadığı için, Felix'e sormaya karar verir... •Tamamlandı♡• '06.08.22 09.10.22' #1 - Jinlia #1 - Hanlix #1 - Leefelix #140123