12

484 48 31
                                    

Sabah uyandığımda Jisung hala uyuyordu. Telefonumu alıp saate baktım. Öğleden sonra 03:52.

Baya uyumuştum. Eşyalarım Minho'daydı, gidip almam lazımdı. Jisung 1 aydır uyumadığı için şimdi mışıl mışıl uyuyordu. Uyandırmadan yataktan kalktım. Minho'ya gitmeye karar verdim.

Evden çıkıp yürümeye başladım. Hava çok soğuktu. Yeni yıla girmiştik.

Minho'nun evinin önüne geldiğimde kar yağmaya başlamıştı. Hiç beklemeden içeri girdim. Kapıyı çaldım. Minho kapıyı açtı.

"Nerdeydin?" içeriye girdim.

"Biz Jisung'la barıştık. Eşyalarımı almaya geldim" diyip eşyalarımı bıraktığım yere doğru yürüdüm.

"Hm iyi. Birdaha seni üzecek birşey yaparsa bırakmam ona göre" eşyalarımı toplamıştım.

"Merak etme bu sefer bende gitmem" dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Sırıtarak suratıma baktı.

Ayakkabılarımı giydikten sonra dışarı çıktım. Kar yağmaya devam ediyordu. Karlı yolda eve yürümeye başladım.

Eve girdiğimde Jisung ortalarda gözükmüyordu. Belkide hala uyuyordur.

Bavulumu odama bıraktıktan sonra Jisung'un odasına gittim. Kapıyı açtığımda yorganın iyice içine girmiş bir Jisung'la karşılaştım.

"Üşüdüm"

"Dışarıda kar var zaten"

"Ne güzel"

"Aç mısın?"

"Çok değil"

"Peki. Ben eşyalarımı yerleştiricem"

"Tamam"

Odama girdim. Bıraktığım ne varsa öylece duruyordu. Yatağım bozulmuştu, büyük ihtimalle Jisung yatmıştı. Eşyalarımı yerleştirmeye çok üşeniyordum. Gidip yatağa uzandım. Sonra Jisung odama geldi.

"Bak ne dicem, kar tutcak gibi duruyor, bizimkileride çağırıp şu ilerideki parka oynayalım mı?"

"Oluur"

"Tamam ben haber veriyorum o zaman"

"Tamam, bende Minho'ları çağırayım"

"Tamam"

Telefonumu aldığımda Jeongin'den gelen mesajları okumaya başladım.

Jeongin:
FRLİX OHA COL HARİP SEYKER OLUYPR
FELİX CHAN BWNİ OPTY
İMDST FWLİX??

Felix:
Manyak misin Jeongin??
İstemiyomuydun zaten

Jeongin:
Yalan yok simdi istemiuorum degildi

Felix:
Onu bosver simdi opmus gitmis Jisung burdaki parka cagiriyo sende geliyosun

Jeongin:
Chanda geliyo mu

Felix:
Bi zahmet
Minhoya yazicam simdi

-

Felix:
Bizim ordaki parka gel

Minho:
Ok.
*görüldü*

-

Telefonumu bırakıp giyinmeye başladım...

--

İLHAM PERİLERİM UCTU GİTTİ BİSEYLER OLDU 2 HAFTADİR YB ATMİUPRUM SACMALADİM BİSEYLER

😭🙏

Only Housemates - JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin