17

384 47 63
                                    

Öğlen yemeği vakti geldiğinde Lia'yla kafeteryaya gittik. Lia birşeyler almaya gideceğini söyledi bende rastgele bir masaya oturdum ve Lia'yı izlemeye başladım.

Herşey güzel ilerliyordu taki, Jisung elindeki kahveyi Lia'nın üstüne boşaltana kadar.

Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Lia  sırılsıklam olmuş Jisung'a bakıyordu.

"Ay pardon yanlışlıkla oldu canım" dedi Jisung iğrenç bir samimiyetle.

Ayağa kalktım. Sert adımlarla Jisung'a doğru yürümeye başladım. Tam Jisung'un yanına gittiğimde, Ryujin Jisung'un üstüne yürüyüp onu geriye doğru ittirdi...

"BEN SANA SENİ BİDAHA LİA'NIN YANINADA GÖRÜRSEM ÖLDÜRÜRÜM DEMEMİŞ MİYDİM!?"

"R-Ryujin-"

"ÖLDÜRÜCEM SENİ JİSUNG BU SEFER ÖLDÜRÜCEM!"

"RYUJİN YETER!"

"KES LİA! BANA ŞU APTALI SAVUNUP DURMA!"

"YETER KESİN ARTIK!," Jisung'a döndüm,

"Gerçekten bir zorbasın Jisung, senden böyle birşey beklemezdim. Nefret ediyorum senden"

"Seni son kez uyarıyorum. Birdaha Lia'nın yanında görürsem yaşatmam seni Jisung."

"Ryujin gidelim, lütfen" dedi Lia hafif ağlamaklı sesiyle. Ryujin ve Lia gittiler. Etraftaki kalabalıkta dağıldı.

Nefret dolu bakışlarımla bana bakan Jisung'a baktım. Hiçbirşey demeden kafeteryadan çıktım.

"Felix, FELİX BEKLE!"

"NEDEN YAPTIN BUNU JİSUNG? NE SUÇU VARDI O KIZIN?"

"ÇÜNKÜ KISKANDIM SENİ TAMAM MI? LANET OLSUN. O GECE ODANA GİRDİĞİMDE SİZİ ÖYLE GÖRÜNCE NAPICAĞIMI BİLEMEDİM. LİA'YA SENİN ONU KULLANICAĞINI SÖYLEDİM AMA DİNLEMEDİ. FELİX BEN SENİ ÇOK KISKANDIM KAHRETSİN!"

"BEN LİA'YI KULLANMIYORUM JİSUNG!"

"KENDİN BİLE İNANMIYORSUN BU DEDİĞİNE FELİX?!"

Sustum. Düşündüm. Ben Lia'yı kullanıyor muydum? Galiba öyleydi. Ama Lia iyi bir arkadaştı, onu kaybetmek istemezdim.

"Değil mi Felix? Sende inanmıyorsun"

"Kahretsin Jisung. Kahretsin sana seni sevmediğimi kanıtlamak için Lia'yı kirlettim."

"Beni seviyorsun yani"

"Beni seni sevmemi geç, Ryujin seni yaşatmıcak."

"Eh orasıda doğru"

Okulda Lia'yı hiçbiryerde göremedim. Eve gittiğimde ararım diye düşündüm. Zaten okulda bitmişti.

--

Nasi bitircegimi bulamadim

Only Housemates - JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin