23 - Ryulia Special Part

343 35 21
                                    

*Lia'nın anlatımıyla*

Felix'le beraber gölde yüzdükten sonra telefonumu alıp odaya, daha doğrusu ağaç eve gittim. Ryujin, Yeji ve Chaeryeong odadaydı. Telefonumu kenara bırakıp duşa girdim. Duştan çıkıp giyindiğimde Yeji ve Chaeryeong uyumuştu. Ryujin ortalıkta gözükmüyordu. Telefonumu açıp baktım.

Ryuu:
Seninle gölde yüzen ben olmalıydım Felix değil.

E gelip yüzseydin ne drama yapıyosun of

Ağaç evden çıkıp etrafa bakındım. Ryujin ortalıkta gözükmüyordu.

"Beni mi arıyorsun?" Yukardan gelen sesle kafamı yukarı çevirdim. Ryujin bir merdivenle ağaç evin çatısına çıkmış orda yatıyordu.

"Ne demek bu şimdi?" dedim attığı mesajı göstererek.

"Baya ne yazdıysam o."

"Ne trip atıyorsun amcık, seninle atıştığımız için moralim bozuktu Felix'te beni mutlu etmeye çalıştı. Başlarım dramana"

"İtiraf et Felix'ten hoşlanıyorsun işte"

"Aynen Ryujin hoşlanıyorum oldu mu istediğin?"

"Ciddi bir şekilde soruyorum Lia ciddi ol."

"Hoşlansam napıcaksın, Felix'i o gölde boğacak mısın?"

"Tanrım... Lia soruma soruyla cevap verme!"

"Bağırma bana!"

"Sende bana bağırıyorsun!"

"Yeter bıktım bu anne tavırlarından! Annem değilsin ebem değilsin ne bu atar gider bana? Koruma beni istemiyorum ben kendi başımın çaresine bakarım."

"Hayır Lia bakamazsın, bakamadın. Okuldaki ilk haftanda yanına gelmedim seni korumadım. Gün sonunda ağlayarak eve gittiğini bilmiyorum mu sanıyorsun? Felix'ten hoşlanmanı istemiyorum, Felix'e güvenmediğimden değil, Jisung'a güvenmediğimdende değil. Çünkü ben senden hoşlanıyorum Lia. Her zaman bunu söylemeyi bekledim uygun bir zaman aradım. Baktım olmuyor, bende sürekli yanında olmak istedim. Homofobik olabilirsin, yada olmayabilirsin bilmiyorum seninle hiç bu konu hakkında konuşmadık. Ama ben senden hoşlanıyorum Lia. Okulun ilk gününden beri, okula geldiğin ilk günden beri. Şimdi benden nefret edebilirsin etmeyebilirsin sana kalmış. Ben artık içimde tutamıyorum."

"Ryujin..."

"Ben yatmaya gidiyorum iyi geceler"

"Ryujin, bende bisexsüelim!"

Durdu Ryujin olduğu yerde. Yanlış bieşey söylememiştim ki?

"Benimle sevgili olmak istemez misin Ryujin?"

"İster misin değil miydi o?"

"Neyse ne işte of"

"İsterim Lia çok isterim"

Sarıldım gidip Ryujin'e. Oda bana sarıldı. Öylece durduk bir süre. Sonra hava artık esmeye başlayınca içeri girdik ve uyuduk.

--

Gecen bolumde dedigim hyunho ficine basladim ismi you are only mine okursaniz cok sevinirimm

İlham perilerim yok oldular 😔

Only Housemates - JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin