Név: Scarlett Ingrid Johansson
Született: 1984. november. 22 (39 éves) Manhattan, New York, Egyesült Államok.
Foglalkozás: Színésznő, Modell
Házastárs: Colin Jost (2020-) Romain Dauriac (2014-2017) Ryan Reynolds (2008-2011)
Gyermekek: Rose Dorothy Dauriac, Cosmo Jost
Filmjei amiket érdemes megnézni:
-Elveszett jelentés (romantikus)
-Match Point ( filmdráma, romantikus)
-Nem kellesz eléggé (romantikus vígjáték)
-Vicky Christina Barcelona (romantikus vígjáték)
-A másik boleyn lány (filmdráma)
-Egy bébiszitter naplója (vígjáték, romantikus, filmdráma)
-Füles (Krimi, vígjáték)
-Jóasszony: akiről egy város beszél (romantikus filmdráma)
-A tökéletes trükk (misztikus fikció)
Érdekességek:
-Van egy Hunter névre keresztelt ikertestvére. (Kettejük közül Scarlett az idősebb: három perccel hamarabb jött a világra, mint a fivére.)
-Első szerepét kilencévesen kapta a Világgá mentem című komédiában.
-Kedvenc filmje az 1971-ben bemutatott Willy Wonka és a csokoládégyár.
-Tizenöt éves kora óta dohányzik.
-Balkezes.
-Ő inspirálta Katy Perry I Kissed A Girl című slágerét.
-Imádja az állatokat. Van egy Maggie névre hallgató csivavája és egy cicája, akit Troopernek hív.
-Saját bevallása szerint, ha nem színésznő lenne, bőrgyógyászként keresné a kenyerét. Szabadidejében az ezzel kapcsolatos szaklapokat bújja.
Képek:
Idézetek:
"A nő számára az egyik legjobb dolog, ha azt mondják neki, hogy szexi."
"Az együttműködés az elmék házassága. Amikor két vagy több ember összedugja a fejét, és életre keltenek egy ötletet, mindenki a saját kreativitását és ihletét beleadja a legjobb végeredmény eléréséhez. Az együttműködés lényege addig gyúrni közösen egy ötletet, amíg az jobb nem lesz, mint a résztvevők egyedi elképzelései."
"Amikor minden nap éljük az életünket, lehetőségek találkoznak velünk, és a legtöbben nem is ismerjük fel őket."
"Inkább elmegyek a Fehér Ház tudósítóinak vacsorájára, mint bármelyik díjátadóra."
"Úgy gondolom, hogy a szerencse az alkalmi találkozók előkészítése."
YOU ARE READING
Hírességek és idézeteik
RandomEbben a könyvben amint a címből is kiderül hírességekről fogok pár tényt írni és mellé idézeteket is. Köszönöm ha elolvasod és remélem tetszeni fog.