Név: Jennifer Joanna Aniston
Született: 1969. február. 11 (54 éves) Sherman Oaks, Los Angeles, Kalifornia, Egyesült Államok
Foglalkozás: Szinésznő, producer
Házastárs: Justin Theroux (2015-2017), Brad Pitt (2000-2005)
Filmjei amiket érdemes megnézni:
-Jóbarátok (vígjáték sorozat)
-Kellékfeleség (romantikus, vígjáték)
-Gyagyás gyilkosság (akció, vígjáték, krimi, misztikus)
-Exférj újratöltve (romantikus, akció)
-Marley meg én (vígjáték, családi)
-Nem kellesz eléggé (romantikus, vígjáték)
-Anyák napja (romantikus, vígjáték)
-Azt beszélik (vígjáték, romantikus)
Érdekességek:
-A Kalifornia állambeli Sherman Oaksban született Anistonnak a szülei is színészként dolgoztak Los Angelesben.
-Aniston felmenői között görögöket, skótokat és angolokat is találunk. Ő maga pedig Görögország és New York között ingázva nőtt fel.
-Kislánykorában beugró volt egy szappanoperában, amelyben az apja játszott. Anistonnak jégtáncost kellett alakítania.
-Mindössze 11 éves volt, amikor az egyik festményét kiállították a Metropolitan Művészeti Múzeumban.
-Aniston gyerekkora óta tudta, hogy színésznő szeretne lenni. Művészeti középiskolába járt, és a drámaklubnak is tagja volt.
-A középsikolában ő volt az osztály bohóca.
-Amikor Aniston megkapta az első – színészkedésből származó – fizetését, azonnal vett egy régi Mercedest.
-A People magazin kétszer is a legszebb nőnek választotta.
-Ha nem színésznő lenne, legszívesebb pszichológusként dolgozna.
-A legtöbb színésznő nem veszi fel a férje nevét, ám Aniston hivatalosan is megváltoztatta a nevét Jennifer Pittre az egybekelésük után.
Képek:
Idézetek:
"Tényleg próbáld meg azt az utat követni, amit valójában akarsz és amit a szíved súg neked!"
"Amint rájössz, ki vagy és mit szeretsz magadban, azt hiszem, minden egyből a helyére kerül."
"Egyszer eljön az a pont, amikor fel kell nőnöd, túl kell lépned magadon, el kell engedned magad, és meg kell bocsátanod."
"Minél jobban tudsz szeretni, annál jobban érzed a fájdalmat is."
"Megszólnak, ha túl vékony vagy, és megszólnak, ha túl kövér. Lehetetlen mindenkinek megfelelni, és azt javaslom, ne is próbálj!"
YOU ARE READING
Hírességek és idézeteik
RandomEbben a könyvben amint a címből is kiderül hírességekről fogok pár tényt írni és mellé idézeteket is. Köszönöm ha elolvasod és remélem tetszeni fog.