Név: Leonardo Wilhelm DiCaprio
Született: 1974. november 11. (49 éves) Los Angeles, Kalifornia, Egyesült Államok
Foglalkozás: színész; filmszínész; forgatókönyvíró; televíziós színész; filmproducer; színházi színész; környezetvédő
Filmjei amiket érdemes megnézni:
-Titanic (romantikus, filmdráma)
-Egyszer volt egy...Hollywood (filmdráma)
-Rómeó és Júlia (romantikus)
-Ne nézz fel! (vígjáték, katasztrófa film)
-Kapj el ha tudsz (életrajzi, krimi)
-Gilbert Grape (filmdráma, romantikus)
-Marvin szobája (fimdráma)
Érdekességek:
-. Gyermekkorának egy részét Németországban töltötte nagyszüleivel emiatt pedig folyékonyan beszél németül.
-DiCaprio anyai nagyapja, Wilhelm Indenbirken német volt, anyai nagyanyja, Helene Indenbirken pedig orosz származású német állampolgár. Egy oroszországi interjúban DiCaprio "félorosznak" nevezte magát.
-Elárulta, hogy tengerbiológus vagy színész szeretett volna lenni, de végül az utóbbit választotta, mivel imádta alakítani a karaktereket és utánozni az embereket.
-Leonardo da Vinci művészről kapta a nevét, mert amikor várandós volt az anyja, Da Vinci egyik festménye előtt állt amikor először érezte, hogy a kis Leonardo a pocakjában rugdalózik.
-Amikor a színészkedést kezdte, ügynöke azt javasolta, hogy változtassa meg a nevét Lenny Williams-re, hogy „amerikásabbnak" tűnjön. Bölcsen elutasította azt, és milyen jól tette.
-19 évesen ő volt a hetedik legfiatalabb színész, akit valaha Oscar-díjra jelöltek az 1993-as Gilbert Grape című filmben játszott szerepéért.
-A Blood Diamond dél-afrikai forgatása közben „örökbe fogadott" egy dél-afrikai kislányt, akivel egy árvaházban találkozott. Havonta egyszer csekket küld neki, és rendszeresen beszélget vele.
-Két otthona van, az egyik New Yorkban és a másik Los Angelesben. Belize partjainál vásárolt egy jelentős méretű szigetet is, amelyet környezetbarát üdülőhellyé alakított és így az övé a világ első öko-helyreállító üdülőhely, amely helyreállíthatja a sziget túlhalászott vizeit, tengerpartját és erdejét.
-Négyszer jelölték oscar díjra, s ebből egyet haza is vihetett.
Képek:
Idézetek:
"Tarold le a többieket a sikereddel, és temesd el őket egy mosollyal az arcodon!"
"Amikor fiatal voltam, mindent látni akartam. Azt gondoltam: "Hogy is halhatnék meg anélkül, hogy lássam ennek a világnak minden centiméterét?"
"Nem vagyok az a fajta ember, aki igyekszik menő vagy trendi lenni. Én határozottan egy egyéniség vagyok."
"A jéghegy csúcsa alatt mindig ott van maga a hegy is. Ezt tapasztalatból tudom."
"A szelektív hallásnál sokkal jobb a szelektív hulladékgyűjtés!"
"A zsenialitás legkisebb morzsája is együtt jár némi őrültséggel."
YOU ARE READING
Hírességek és idézeteik
RandomEbben a könyvben amint a címből is kiderül hírességekről fogok pár tényt írni és mellé idézeteket is. Köszönöm ha elolvasod és remélem tetszeni fog.