Név: Harry Edward Styles
Született: 1994. február. 1 (29 éves) Redditch, Egyesült Államok
Foglalkozás: Énekes, dalszerző, szinész
Partner: Olivia Wilde
Érdekességek:
-Egy alig 5600 fős városkában nőtt fel.
-Ezért jelentkezett az X Factorba: A White Eskimoval indultak a helyi Battle of the Bands versenyen, amit végül meg is nyertek. Ez, és az édesanyja támogatása adták meg a kezdő löketet neki ahhoz, hogy jelentkezzen az X Factorba, és egy szélesebb közönségnek is megmutassa a tehetségét az akkor csupán 16 éves srác.
-Harry nem kevesebb, mint 2 és fél évig dolgozott egy pékségben, és elmondása szerint nagyon szerette a munkáját.
-Ő találta ki a One Direction nevet. "Én találtam ki a nevünket. Úgy voltam vele, hogy szerintem jól hangzik. Elég sok opció felmerült, aztán bedobtam az ötletem, és mindenkinek tetszett"-Egyszer megríkatta Ariana Grandét.
-Több mint 40 tetkója van.
Képek:
Idézetek:
"Minden egyes nap egy döntéssel ébredünk, hogy mit akarunk adni a világnak. Arra kérlek benneteket, hogy minden egyes nap a szeretetet válasszátok."
"Dolgozz keményen! Játssz keményen! Légy kedves!"
"Egy igazi lány nem tökéletes. Egy tökéletes lány pedig nem igazi."
"Eldöntheted, hogy élni akarsz, vagy létezni."
"Az életkor csak egy szám. Az érettség egy választás."
"Egy álom csak egy álom, egészen addig, amíg úgy nem döntesz, hogy igazzá teszed."
KAMU SEDANG MEMBACA
Hírességek és idézeteik
AcakEbben a könyvben amint a címből is kiderül hírességekről fogok pár tényt írni és mellé idézeteket is. Köszönöm ha elolvasod és remélem tetszeni fog.